Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طراحی و ساخت گوشی Y7 Prime

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گوشی های موبایل
Konu Başlığı طراحی و ساخت گوشی Y7 Prime
نویسنده موضوع sara5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sara5280

sara5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 27, 2021
ارسالی‌ها
57
پسندها
4
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
تخصص
sa

اعتبار :

هواوی برای هواوی وای 7 پرایم 2019 دو طراحی متنوع را در نظر گرفته است. اگر شما بدنه با رنگ قهوه‌ای روشن آن را انتخاب کنید بافت پشت بدنه کلاسیک و چرم‌مانندی را صاحب خواهید شد که حالت خاص آن متناسب با سلیقه بسیاری از کاربران سخت‌پسند خواهد بود.


در نسخه دوم هواوی وای 7 پرایم 2019 که برای رنگ‌های آبی، قرمز و مشکی (هر سه با طرح گرادیانی) در نظر گرفته شده، ساختاری یک‌دست و تمیز در دسترس شما خواهد بود که لبه‌های منحنی دستگاه موجب شده‌اند تا گوشی با راحتی هر چه بیشتر در دست کاربر جای بگیرد. درخشش بدنه ساخته شده از پلاستیک فشرده، دیگر وجه زیبایی آن است که حس در اختیار داشتن یک گوشی خاص و لوکس را به کاربر منتقل می‌کند که می‌تواند در بخش طراحی و ساخت امتیاز کامل را از بسیاری از افراد سخت‌پسند نیز دریافت کند.

امضای هواوی در بدنه Y7 Prime 2019، طراحی ساده و کلاسیک آن است که در کنار زیبایی، به ارگونومی بالای دستگاه نیز منجر شده است.
سنسور اثر انگشت گوشی نیز زمینه‌ای همرنگ با دیگر بخش‌ها داشته و در بالای پشت بدنه دستگاه جای می‌گیرد. در عین حال با چرخاندن گوشی به طرفین در سمت راست دکمه‌های پاور و حجم صدا را مشاهده می‌کنید ولی در سمت چپ تنها عارضه، شکاف سیم‌کارتی است. لازم است به این نکته اشاره کنیم که هواوی با در اختیار قرار دادن سه اسلات شامل سیم‌کارت‌های یک و دو و اسلات ویژه کارت حافظه جانبی microSD به کاربر اجازه استفاده همزمان از آنها را می‌دهد.

نکته مثبت دیگر این گوشی نیز ارائه درگاه هدفون 3.5 میلی‌متری در بالای بدنه و دو اسپیکر در دو سمت درگاه micro USB در زیر دستگاه است.

در حالت کلی باید گفت هواوی با حفظ تعادل در ساخت تلاش کرده تا حد ممکن شرایط و ظاهر هواوی وای 7 پرایم را به نحوی شکل دهد که کاربران از گرفتن دستگاه در دست و طراحی بدنه آن حس خوبی داشته باشند. توجه داشته باشید که در مقایسه با نسل‌های قبلی این گوشی، پیشرفت‌های خوبی در این بخش ایجاد شده که در نوع خود جذابیت‌های خاصی دارد.
 
بالا پایین