Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

عملی و سازگار با محیط زیست: مزایای دستگاه تصفیه آب

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش پزشکی و سلامت
Konu Başlığı عملی و سازگار با محیط زیست: مزایای دستگاه تصفیه آب
نویسنده موضوع رضا حکاک
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan رضا حکاک

رضا حکاک

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Dec 1, 2021
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
1

اعتبار :

در حال حاضر دستگاه های تصفیه آب خانگی یکی از جایگزین های محبوب بسیاری از خانواده ها برای رسیدن به آب سالم به صورت عملی هستند. اگر می خواهید یک دستگاه تصفیه آب در خانه خود داشته باشید، اما می خواهید اطلاعاتی را برای تصمیم گیری سالم جمع آوری کنید، اجازه دهید ما به شما کمک کنیم! بیایید نگاهی دقیق تر به مزایای دستگاه های تصفیه آب بیندازیم!
pratik-ve-doga-dostu1.png


عملی و سازگار با محیط زیست
رسیدن به آب تمیز با دستگاه های تصفیه آب بسیار ساده تر است
می دانیم که شما به فکر سلامتی خود و عزیزانتان هستید که در یک خانه زندگی می کنند. به همین دلیل شما نیز مانند بسیاری از افراد با مصرف آب بسته بندی شده به آب سالم می رسید. با این حال، همیشه با تمام شدن آب، رفتن به بازار و خرید آب و سفارش دادن بسیار آسان است و حتی ممکن است در برخی از ساعات روز این امکان وجود نداشته باشد. از طرف دیگر دستگاه های تصفیه آب می توانند در هر زمانی از شبانه روز آب تمیزی را در اختیار شما قرار دهند، به شرطی که آب از شیر آب شما جاری شود. به عبارت دیگر با دستگاه های تصفیه آب هیچگاه آب شما در منزل تمام نمی شود و الزام به سفارش از بین می رود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از آب تمیز و عاری از مواد خارجی لذت ببرید!

دستگاه های تصفیه آب
کاهش مصرف پلاستیک با دستگاه های تصفیه آب امکان پذیر است
این یک واقعیت شناخته شده است که مصرف پلاستیک تهدیدی برای جهان ما و همه گونه های زنده است. اگرچه گام‌های مهمی برای کاهش مصرف پلاستیک توسط دولت‌ها برداشته می‌شود، اما متأسفانه کاربردها اغلب کافی نیست، طبیعت ما و به‌ویژه اقیانوس‌های ما آلوده هستند. به عنوان مثال، بر اساس یک مطالعه، اظهار شده است که تا سال 2050 وجود خواهد داشت در اقیانوس از وزن ماهی های پلاستیکی بیشتر 1 . برای کاهش مصرف پلاستیک، ترجیح ندادن محصولات پلاستیکی و نوشیدنی ها و مواد غذایی با بسته بندی پلاستیکی بسیار مهم است. به همین دلیل دستگاه های تصفیه آب نقش مهمی در حفاظت از محیط زیست دارند. به لطف دستگاه های تصفیه آب، می توانید از آب فروخته شده در بطری های یکبار مصرف دوری کنید.

دستگاه های تصفیه آب
دستگاه های تصفیه آب برای سایر دستگاه های شما دوستانه هستند
دستگاه های تصفیه آب نه تنها می توانند از سلامت شما محافظت کنند، بلکه به افزایش عمر لوازم خانگی شما نیز کمک می کنند. بنابراین، چرا یک دستگاه تصفیه آب برای دستگاه های شما و همچنین سلامت شما مهم است؟ آب سخت واقع می تواند باعث بسیاری از آسیب به علت محتوای بالای آن از یونهای کلسیم و منیزیم و یا مواد حل شده مانند آلومینیوم، باریم، آهن، روی و منگنز 2 . این آب‌ها می‌توانند در وسایل شما مانند کتری که در آشپزخانه استفاده می‌کنید رسوباتی ایجاد کنند و باعث شوند که وسایل سخت‌تر و سخت‌تر کار کنند. این در لایحه 3 شما نیز منعکس شده است. دستگاه های تصفیه آب این خطر را از بین می برند زیرا موادی که باعث تجمع می شوند را تصفیه می کنند. فقط آب سخت نیست که باعث رسوب می شود. همچنین نمک های معدنی و مواد آلی در آب وجود دارد. هنگامی که این بیش از 500 میلی گرم / لیتر در آب هستند، آنها باعث سپرده بیش از حد در ظروف و می تواند زندگی از لوازم کوتاه 4 . دستگاه های تصفیه آب نیز می توانند این مواد را تصفیه کرده و در نتیجه عمر ظروف آشپزخانه شما را افزایش دهند. شما همچنین سعی می کنید لکه های لوازم خانگی کوچک خود مانند بشقاب، قابلمه و تابه را پاک کنید، درست است؟ ناگفته نماند مواد شوینده شیمیایی که استفاده می کنید. خوب، آیا می دانید که این لکه ها و رسوبات ممکن است به دلیل سختی آب ایجاد شوند؟ از طرف دیگر دستگاه های تصفیه آب روی وسایل کوچک خانگی یا گلدان شما لکه ایجاد نمی کنند، زیرا مواد سفت کننده آب را تصفیه می کنند.

به دکوراسیون کمک می کند
می دانیم که افراد زیادی انتظار ندارند که دستگاه تصفیه آب به دکوراسیون آنها اضافه کند، اما دکوراسیون هنوز برای تقریباً همه مهم است. انواع دستگاه های تصفیه آب Arçelik نیز در این زمینه به شما کمک می کنند! دستگاه تصفیه آب زیر پیشخوان که به شما این امکان را می دهد که آن را زیر پیشخوان خود قرار دهید و هم در فضا و هم ظاهری مرتب صرفه جویی کنید، یا یک دستگاه تصفیه آب از نوع دیسپنسر که ظرافت آشپزخانه شما را با ظاهر مدرن خود تکمیل می کند! انتخاب باشماست! اگر به این فکر می کنید که کدام نوع دستگاه تصفیه آب برای شما مناسب است، "مهم برای انتخاب با توجه به نیاز شما: انواع دستگاه های تصفیه آب"مقاله ما برای راهنمایی شما آماده است! همچنین شایان ذکر است که سیستم های تصفیه آب وجود دارند که با اصول مختلفی کار می کنند.
 
بالا پایین