Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کاربرد لباس زنانه

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سرکاری و خنده دار
Konu Başlığı کاربرد لباس زنانه
نویسنده موضوع dress-dress
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan dress-dress

dress-dress

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2021
ارسالی‌ها
20
پسندها
3
امتیازها
1

اعتبار :

خانم‌ها دوست دارند که همیشه شیک و آراسته باشند به همین دلیل انواع مدل لباس و کفش زنانه را برای حضور در موقعیت‌های مختلف انتخاب می‌کنند. برندهای مختلف و خانه های مد دنیا در پاسخ به نیاز خانم‌ها برای حضور در مراسم مختلف انواع متنوعی از لباس زنانه را عرضه کرده‌اند؛ از انواع لباس خانگی و راحتی با قیمت اقتصادی تا لباس‌های تماما دست دوز با اعلاترین و گرانترین پارچه‌ها و در کلاس قیمتی لوکس. انواع مدل برش، دوخت و جنس پارچه‌ها موجب می‌شود تا دسته بندی‌های مختلفی از انواع لباس زنانه برای حضور در مراسم و مکان های مختلف در اختیار خانم ها باشد.


انواع مدل لباس زنانه
مدل‌های مختلف لباس زنانه بسیار زیاد هستند. از ابتدای دهه 50 میلادی به این سو هر روزه انواع مختلفی از لباس ها با تغییر الگوی برش به مدل‌های قبلی اضافه شده و مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته است. علاوه بر مدل‌های بین المللی لباس مانند انواع کت و لباس‌های ماکسی و سارافون، مدل لباس زنانه ایرانی نیز به دلیل استفاده از پارچه های خاص و سوزندوزی‌های اصیل این روزها در دنیا مورد توجه محافل هنری است.
معمولا کمد خانم‌ها شامل مدل‌های مختلفی از لباس مجلسی، لباس بارداری، پیراهن‌های عروسکی فانتزی، انواع لباس‌های رسمی و کژوال برای حضور در مراسم و مکان‌های مختلف، پیراهن‌های شاد و ماکسی برای تابستان، انواع مختلف لباس زیر، لباس اسپرت و مدل های مختلف تونیک زنانه اسپرت و مجلسی و ... است. بنابراین معمولا محل حضور و نوع رسمیت یا خودمانی بودن مجالس تاثیر زیادی روی نوع مدل لباس زنانه می‎گذارد.

جنس های متنوع لباس زنانه
با توجه به انواع مختلف خرید لباس زنانه ، پارچه‌های مختلفی نیز به تناسب هر مدل برای دوخت آن به کار می‌رود. انواع پارچه گیپور، ارگانزا و دانتل، برای لباس‌ مجلسی زنانه، نخ و کرپ و ژاکارد برای انواع مانتو و کت شلوار، تریکو برای دوخت لباس‌های راحتی و خانه، لاکرا برای لباس‌ اسپرت ورزشی و سوئیشرت، انواع پارچه‌ شمعی و بارانی برای تهیه کاپشن و بارانی برای فصل پاییز و زمستان از جمله جنس پارچه‌ها و موادی هستند که لباس‌های زنانه با آنها دوخته و به بازار عرضه می‌شود.


شما عزیزان میتوانید برای خرید اینترنتی از مزون لباس به سایت دیزی بست مراجعه نمایید سایر محصولات:


خرید کفش زنانه

خرید کیف زنانه
خرید مانتو ارزان
خرید شال زنانه ارزان
خرید شلوار جین زنانه ارزان
خرید کت زنانه
فروشگاه لباس بچه گانه
خرید لباس بچه گانه

خرید بلوز و شومیز زنانه
خرید لباس ورزشی
خرید پالتو زنانه ارزان
 
بالا پایین