Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بهترین دکتر متخصص برای جراحی کیست مویی - کلینیک نوین

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش پزشکی و سلامت
Konu Başlığı بهترین دکتر متخصص برای جراحی کیست مویی - کلینیک نوین
نویسنده موضوع laleeeee
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan laleeeee

laleeeee

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Dec 20, 2020
ارسالی‌ها
28
پسندها
1
امتیازها
3
وب سایت
darmantehran.com

اعتبار :

کیست مویی بیماری رایج و حفره (سوراخ) عفونی است که در اثر برگشت مو به داخل پوست و به دنبال آن، تشکیل عفونت در زیر پوست ایجاد میشود. اینکه دقیقا چه چیزی باعث برگشت مو میشود، مشخص نیست! اما پزشکان براین عقیده اند که سایش پوست می تواند احتمال ایجاد این بیماری را افزایش دهد.

این بیماری باید هرچه سریعتر درمان شود، زیرا با گذشت زمان بیماری پیشرفت کرده و علائم آن نیز تشدید میشوند.
چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم؟
کیست مویی جزء بیماری های پیشرونده است، یعنی بیماری مدام در حالت گسترش است و با نفوذ عفونت به سایر نواحی کیست، علائم بیماری نیز تشدید میشود. حتی ممکن است عفونت وارد خون شود.

بنابراین بهتر است درمان را به تاخیر نیاندازید و به محض شروع علائم برای درمان به پزشک متخصص کیست مویی مراجعه کنید.

در صورت بی توجهی به درمان این عارضه، عوارض کیست مویی ظاهر میشوند.
برای درمان کیست مویی به چه دکتری مراجعه کنیم؟
برای تشخیص این عارضه می توانید از متخصص پوست یا دکتر عمومی یا حتی متخصص بیماری های عفونی کمک بگیرید. اما این پزشکان نمی توانند در درمان بیماری به شما کمک کنند. برای درمان باید با متخصص جراح مشورت کنید.

کیست مویی در دسته بیماری های مقعدی یا نشیمنگاهی قرار داد. برای درمان این بیماری تنها روش، جراحی است. این جراحی می تواند به روش سنتی (در اتاق عمل با تیغ جراحی) و یا با لیزر (در کلینیک با نور لیزر) انجام شود، اما در هر صورت توسط متخصص جراح عمومی قابل انجام است.

جراح عمومی یکی از تخصص های جراحی است، که بر عمل جراحی بخش های مختلف بدن تمرکز دارد. بهتر است پزشکی را انتخاب کنید که قبلا تجربه جراحی کیست مویی را داشته باشد.

یکی از روشهای جراحی کیست مویی با لیزر است، لیزر بهترین جایگزین برای عمل جراحی سنتی و استفاده از چاقو است. لیزر کیست مویی در کلینیک و توسط متخصص جراح عمومی قابل انجام است. این روش سرپایی و بدون درد یا خونریزی انجام میشود و عوارض جراحی سنتی مثل آسیب های جدی پوست و عفونت را ندارد.
بهترین دکتر جراح کیست مویی
کیست مویی در ناحیه ای حساس واقع شده است، هر اشتباهی در جراحی این بیماری می تواند عواقب خطرناکی را به همراه داشته باشد. برای انتخاب پزشک جهت درمان کیست مویی، لازم است نکات زیر را به یاد داشته باشید:

به تجربه و مهارت پزشک دقت داشته باشید : مسلماً پزشکی که قبلا بارها و بارها جراحی کیست مویی را انجام داده است، با تمام زوایای این بیماری آشنایی داشته و پیچیدگی های آن را شناخته پس گزینه بهتری خواهد بود.
پزشکی را انتخاب کنید که به علم روز دنیا مسلط باشد : پزشک ماهر به جدیدترین متد روز دنیا مسلط است تا عوارض جراحی را به حداقل کاهش دهد. به طور مثال یکی از جدیدترین متد ها در حوزه درمان کیست مویی، لیزر درمانی است.
زمان کافی برای رسیدگی به شما را داشته باشد : کیست مویی باید در کوتاه ترین زمان ممکن درمان شود، هر چقدر درمان بیماری به تاخیر بیافتد، بیماری پیشرفت کرده و علائم آن شدیدتر خواهند شد. بنابراین پزشکی را انتخاب کنید که سریعا برای شما نوبت ویزیت و جراحی تعیین کند.
کلینیک نوین | مرکز درمان بواسیر،شقاق، کیست مویی و فیستول با لیزر
 
بالا پایین