Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

درب ضد سرقت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بایگانی
Konu Başlığı درب ضد سرقت
نویسنده موضوع sakbari
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sakbari

sakbari

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 31, 2021
ارسالی‌ها
37
پسندها
4
امتیازها
8

اعتبار :

به طور کلی درب‌ های معمولی، دارای درزها و شکاف‌های بزرگ‌تری نسبت به درب‌های ضد سرقت می‌باشند که این مسئله خود عاملی برای پایین آوردن ایمنی قفل‌های ورودی این‌گونه درب‌ ها است. در حالی که ساختار نوع ضد سرقت این محصولات با چنین مشکلاتی مواجه نیست. درب های ضد سرقت ساخته شده از چوب یا فلز، بهترین نوع این درب‌ها محسوب می‌شوند، چراکه درب های ساخته شده با تخته سه لا یا مواد کامپوزیتی امنیت زیادی ندارند و ممکن است به‌راحتی شکسته شوند. همچنین نوع بسته شدن درب فولادی، کیفیت واقعی آن را نشان می‌دهد. یک درب فولاد که لازم است برای سال‌ها مورد استفاده قرار گیرد باید به‌راحتی و بی سر و صدا با کمی فشار از انگشتان دست بسته شود.

سیستم دو قفلِ در درب‌های ضد سرقت نیز از مشخصه‌های مهم دیگر این کالاهای کاربردی است. همچنین یکی دیگر از لایه‌های تشکیل دهنده استراکچر اصلی درب‌های ضد سرقت یک نوع عایق تک لایه صوتی و حرارتی مانند پشم سنگ، پلی اورتان، یا پلی استایرن است که بین لایه‌های درب نصب می‌شود و نقش بسیار مهمی در عایق شدن درب در برابر صدا، حرارت، گرد و غبار و … ایفا می‌کند؛ بنابراین طبیعی است که کارشناسان این حوزه این‌گونه درب را به عنوان بهترین نوع درب امنیتی معرفی کرده‌اند. در کنار تمام مزایای امنیتی درب ضد سرقت، از ظاهر و زیبایی آن‌ها نمی‌تواند گذشت. چراکه این نوع از درب ها از نظر ظاهری بسیار زیباتر از درب‌های معمولی ساخته می‌شوند و مواد به‌کار رفته در آن‌ها مرغوب‌تر از انواع دیگر درب‌ها می‌باشند.

لازم به ذکر است که امروزه درب‌های ضد سرقت ساخت بسیاری از کشورها اعم از چین، ترکیه، ایران و کشورهای دیگر است. اینکه کدام گزینه و چه نوع درب ضد سرقتی می‌تواند گزینه‌ی بهتری برای خرید باشد منوط به بررسی شرایط خریدار و همچنین بودجه‌ی تخصیص‌یافته برای خرید درب ایمنی می‌باشد. امیدواریم که مقاله پیش رو توانسته باشد کمک شایانی به افزایش آگاهی شما در حوزه انتخاب درب ضدسرقت مناسب کرده باشد.
 
بالا پایین