Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بوتاکس در شیراز

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار علمی
Konu Başlığı بوتاکس در شیراز
نویسنده موضوع signco
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan signco

signco

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Dec 9, 2020
ارسالی‌ها
22
پسندها
5
امتیازها
3

اعتبار :

بوتاکس در شیراز​




امروزه اغلب مردم در پی یافتن راهی برای جذاب کردن خود هستند. بوتاکس در شیراز یکی از پرطرفدار ترین موارد استفاده ی مردم می باشد که شامل مواد تزریقی است که جهت حجیم سازی یا رفع چین و چروک مورد استفاده قرار می گیرد. متاسفانه در کشور ما اطلاعات کافی در این باره وجود ندارد. عدم آگاهی از انجام کار و شناخت مواد تزریقی باعث لطمه زدن به پوست شما می شود و خسارات جبران ناپذیری در پی دارد.
بوتاکس در شیراز توصیه ی ما به شما است. بیشترین مورد استفاده بوتاکس رفع چروک های زیر چشم و پیشانی است. تزریق حجم کمی از این مواد حرکت ماهیچه ها را کاهش می دهد و خطوط این نواحی را کم می کند و در نتیجه صورت شما شاداب تر به نظر می رسد.
ترکیبات پر کننده ی بوتاکس با پر کردن شیار ها باعث پر شدن خطوط خنده و رفع لاغری دست و صورت می شود. بوتاکس در شیراز انتخاب مناسبی برایتان است. ژل ها از دیگر ترکیبات پر کننده به شمار می روند. در مواردی استفاده می شوند که چروک ها و گودی ها عمیق باشد. یکی دیگر از موارد استفاده ی این محصول برجسته سازی لب و گونه ها می باشد. ژل ها در د ونوع موقت و دائم عرضه می شوند. مدت ماندگاری ژل موقت شش تا هجده ماه و ژل ها دائم تا شش سال است.
بوتاکس در شیراز با هدف جوانسازی و زیبا شدن شما انجام می شود و می تواند شما را برای مدت ها از شر چین و چروک ها رها کند.

قیمت تزریق بوتاکس در شیراز​

همه ی ما در برابر پرداخت هزینه انتظار دریافت بهترین کالا یا خدمت را داریم. اگر هزینه را پرداخت کنیم و به ایده آل ترین خواسته خود نرسیم عصبی و ناراحت می شویم. هزینه تزریق بوتاکس به مراحل بعد از آن نیز بستگی دارد. چرا که اگر پوست کبودی‌ و قرمزی داشته باشد و همچنین فرایند عمل طولانی شود، ممکن است پزشک داروهای تقویتی تجویز کند. قیمت بوتاکس در شیراز بدون تجویز دارو هزینه ای حدود 340 تا 400 تومان را شامل می شود.

بوتاکس ارزان در شیراز​

ارزان یا گران بودن تزریق بوتاکس بستگی به برند محصول دارد. هزینه یک واحد دیسپورت Dysport ساخت انگلستان بین ۳۶۰ تا ۴۰۰ هزار تومان و قیمت هر واحد بوتاکس نورونوکس Noronox ساخت کره حدود ۳۴۰ هزار تومان و قیمت هر واحد بوتاکس Masport ساخت ایران حدود ۲۰۰ هزار تومان می باشد. تزریق بوتاکس ارزان در شیراز زیر نظر پزشک ماهر باعث سرحال نشان دادن شما می شود .
جهت انجام بوتاکس با بهترین کیفیت و قیمت مناسب توسط دکتر لیلا گزین در شیراز با شماره های ی 07136218053 و 09057920319 در تماس باشید.
 
بالا پایین