Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

راهنمای خرید کامپیوتر

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آرشیو گفتگوی آزاد و سرگرمی
Konu Başlığı راهنمای خرید کامپیوتر
نویسنده موضوع keyvan5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan keyvan5280

keyvan5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 27, 2021
ارسالی‌ها
59
پسندها
16
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
وب سایت
technology.b88.ir
تخصص
نرم افزار
دل نوشته
هی روزگار
بهترین اخلاقم
صبورم
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

babe3730b07cd5643cc29d20b5158ea4_XL.jpg
برای خرید سیستم به منظور استفاده در اداره ها و سازمان ها و یا مصارف معمول در حد اینترنت گردی و چک کردن ایمیل و کارهای ساده روزمره نیاز به سیستم حرفه ای نمی باشد و با یک سیستم معمول می توان به امور خود رسیدگی کرد . اولین چیزی که برای این سیستم احتیاج می باشد یک مادربرد با امکانات نسبتاً خوب می باشد که مادربرد ایسوس سری H110 را پیشنهاد می کنیم . البته در این رنج می توان به مادربرد H110 گیگابایت نیز اشاره کرد .

برای پردازنده این دستگاه نیز استفاده از سی پی یو شرکت اینتل و سری پنتیوم را مدنظر داریم . این سری از پردازنده های دو هسته ای در استفاده از کارهای روزمره تمامی نیاز های شما را برآورده می کند . واحد پردازش گرافیکی که در این پردازنده ها استفاده شده نیاز به کارت گرافیک مجزا در این سیستم را برطرف کرده است .

بدلیل پشتیبانی این مادربرد از ماژول های DDR4 ، برای این دستگاه یک ماژول 4 گیگابایت DDR4 بهمراه باس 2400 در نظر گرفته شده است .

برای امور ذخیره سازی نیز از هارد دیسک با ظرفیت یک ترابایت استفاده شده است تا برای ذخیره سازی اطلاعات خود با مشکل مواجه نشوید .

یک منبع تغذیه با توان 230 وات واقعی الی 380 وات واقعی وظیفه برق رسانی به سیستم را بر عهده گرفته است .

یک دی وی دی رایتر ساتا ، تنها قطعه ای است که این مجموعه را کامل می کند .

تمامی این قطعات نیاز به یک کیس مستحکم و شکیل دارد که دارای پورت های ارتباطی جدید مانند USB3.0 باشد و مشکلی از بابت نصب قطعات نداشته باشیم . به همین دلیل برای خرید کیس کامپیوتر برند دیپ کول و رید مکس و گرین را پیشنهاد می دهیم تا از بابت کیفیت خیالمان راحت باشد .

در صورت نیاز به جابجایی اطلاعات در حجم بالا می توانید از هارد اکسترنال با ظرفیت های مختلف استفاده نمایید . اگر بدنبال هارد اکسترنال ارزان قیمت و با کیفیت مناسب می باشید می توانید از هارد اکسترنال سیگیت و هارد اکسترنال وسترن دیجیتال استفاده نمایید و در صورت نیاز به هارد اکسترنال ضد ضربه ، می توانید از هارد اکسترنال ای دیتا و هارد اکسترنال سیلیکون پاور استفاده کنید .

ودر آخر یک مانیتور 19 اینچ ال ای دی این سیستم را کامل می کند .
منبع: راهنمای خرید کامپیوتر خانگی میان رده و پایین رده + نکات مهم در خرید PC
 
بالا پایین