Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بازگرداندن پیام های حذف شده واتساپ در اندروید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı هنر هفتم
Konu Başlığı بازگرداندن پیام های حذف شده واتساپ در اندروید
نویسنده موضوع sara5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sara5280

sara5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 27, 2021
ارسالی‌ها
57
پسندها
4
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
تخصص
sa

اعتبار :

see-deleted-whatsupp-messages.jpg
شاید برای شما پیش آمده باشد که شخصی در برنامه واتساپ برای شما پیام یا محتوایی را ارسال کرده و بلافاصله آن را حذف کرده باشد. معمولا در این مواقع ذهن شما درگیر این می شود که پیام یا محتوا چه بوده است؟ بازگردانی پیام های حذف شده در واتساپ کار سختی نیست! در این مقاله از میزبان فا مگ می خواهیم شما را از درگیری با انواع این مشکلات رها کنیم و روش هایی برای بازگردانی پیام های حذف شده یا خواندن پیام های حذف شده توسط فرستنده واتساپ آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

خواندن پیام های حذف شده واتس اپ در اندرویدروش اولی که برای شما می خواهیم بگوییم مناسب زمانی است که به اشتباه یا هر دلیلی برنامه واتس آپ به همراه تمام پیام هایتان پاک شده! در این صورت تنها راه شما این است که از برنامه واتس آپ خودتان بکاپ گرفته باشید. پس اگر پیام های مهمی در برنامه واتس آپ خود دارید همین الان برای فعالسازی بک آپ خودکار از پیام های واتس آپ اقدام کنید که بتوانید در آینده پیام های حذف شده در واتساپ را بازگردانی کنید. در ابتدا نحوه بکاپ گیری از چت واتساپ را آموزش می دهیم سپس به روش های بازگردانی چت، معرفی برنامه ریکاوری پیام های واتساپ و خواندن پیام های حذف شده در واتساپ می پردازیم.

فعالسازی بک آپ در پیامرسان واتس آپفعالسازی فرآیند بکاپ گیری از پیام های واتس آپ از قابلیت های بسیار جذاب است و برای افرادی که پیام های مهمی در این برنامه دارند می تواند بسیار کاربردی باشد. برای فعالسازی این امر باید مراحل زیر را دنبال کنید:

برنامه واتس آپ را بازکنید.سه نقطه بالا سمت راست را بزنید و گزینه Settings را انتخاب کنید.در صفحه باز شده از بخش تنطیمات واتساپ، گزینه chats را لمس کنید.بازگرداندن پیام های واتس اپ در اندرویددر نهایت برای بکاپ گرفتن از چت های واتساپ، گزینه Chat backup را انتخاب کنید.خواندن پیام های حذف شده در واتساپدر صفحه آخر گزینه های متفاوتی وجود دارد که در تصویر برای شما مشخص کرده ایم.بازگرداندن پیام های حذف شده واتساپ در اندرویدبدین ترتیب بکاپ گیری از واتساپ شما آغاز خواهد شد. برای بازگردانی نیاز است واتس آپ را پاک کرده و دوباره نصب کنید یا دیتای آن را پاک کنید.به یاد داشته باشید که این بک آپ بر روی جیمیل شما گرفته می شود و با از دست دادن جیمیل شما این بک آپ را هم از دست می دهید.حجم این بک آپ ها در قسمت بالایی نمایش داده می شود و پیشنهاد می شود با اینترنت پرسرعت عملیات بک آپ گیری را انجام دهید.نحوه برگرداندن بکاپ واتساپاین تکنیک برای زمانی است که شما پیام هایی که نباید را پاک کرده و فرایند بک آپ گیری قبلا انجام شده و شما می خواهید این پیام ها را بازگردانی کنید برای این کار باید:

فایل منیجر یا برنامه مدیریت فایل گوشی خود را باز کنید.به آدرس WhatsApp> Databases بروید.بازگرداندن پیام های حذف شده واتساپ در اندرویدبا فایل هایی مشابه msgstore-2019–01–17.1db.crypt12 برخورد می کنید.بازگرداندن پیام های حذف شده واتساپ در اندرویدتاریخ هایی که در هر کدام مشاهده می کنید نشان دهنده یک آپ گیری در آن زمان است.در این مرحله آخرین فایل یعنی msgstore.db.crytp12 را به مکان دیگری انتقال دهید.سپس باید با توجه به تاریخ ها، نام آن بک آپی که می خواهید بازگردانی کنید را به msgstore.db.crytp12 تغییر دهید.در مرحله آخر کافیست واتس آپ خود را دوباره نصب کنید و در صفحه ای که برای پیام های حذف شده در واتساپ به شما نشان داده میشود گزینه Restore را بزنید.چگونه پیام های حذف شده واتساپ را ببینیم؟این روش زمانی به درد شما می خورد که شخصی برای شما پیام یا محتوایی ارسال کرده باشد و سپس آنرا پاک کرده باشد! در این شرایط شما شاید کنجکاو شده باشید که چه پیامی برای شما ارسال شده است. برای دیدن پیام های پاک شده باید یک برنام دیگر بر روی گوشی خود داشته باشید که وظیفه اصلی آن دریافت پیام ها در لحظه و ذخیره آن ها باشد که از جمله این برنامه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کاربری این نوع برنامه ها معمولا شبیه به هم می باشد و پیام های پاک شده را یا ذخیره می کنند یا از روی نوتیفیکیشن های شما پیام های پاک شده شما را به شما نشان می دهند.

1- خواندن پیام حذف شده توسط فرستنده در واتساپ با WAMRاین برنامه برای افرادی مناسب است که پیام های خودشان را سهوا یا عمدا پاک کرده و می خواهند تمامی پیام ها را بازیابی کنند با نصب این برنامه زمانی که یک پیام را پاک می کنید برای شما یک نوتیفیکشن می آید که می توانید به راحتی پیام حذف شده را مشاهده کنید.2- برنامه whatsremoved+ برای بازیابی پیام حذف شدهاین برنامه قابلیت مشاهده پیام های حذف شده توسط فرستنده در برنامه های واتساپ و… را به شما ارائه می دهد جالب است بدانید کاربرد های دیگری مانند بک آپ گیری از محتوای شما را هم دارد. از بین 4 برنامه معرفی شده جهت خواندن پیام های حذف شده واتساپ برنامه whatsremoved+ را پیشنهاد می کنیم.

3- برنامه Auto RDM برای خواندن پیام پاک شدهAuto RDM برنامه دیگری جهت خواندن پیام های حذف شده واتساپ است. با این برنامه می توانید پیام های حذف شده از سمت فرستنده واتساپ را مشاهده کنید. از قابلیت های عالی این برنامه دانلود استوری ها یا همان Status های مخاطبین واتساپ است. در واقع به سادگی می توانید هم پیام های حذف شده واتساپ و هم استتوس های مخاطب خود را کنترل کنید.

4- Revine برنامه ریکاوری پیام های حذف شده واتساپبرنامه ریکاوری پیامهای واتساپ Revine قابلیت نمایش تمامی پیام های حذف شده در واتساپ و چند برنامه دیگر را هم دارد که حجم بسیار پایین و رابط کاربری مناسب این برنامه باعث محبوبت آن شده است.

سیستم کلی برنامه های ریکاوری پیام های حذف شده واتساپ به این شکل است که با نصب اولیه، به صورت بسیار ساده پیام های دریافی را ذخیره و مشخص می کند کدام پیام از واتساپ شما حذف شده است بدین ترتیب قادر به خواندن پیام های حذف شده واتساپ خواهید بود.

گاها ممکن است به صورت سهوی یا عمدی پیام های واتساپ شما حذف شوند. در چنین مواقعی اگر در خصوص بکاپ گیری از پیام های خود اقدام کرده باشید قادر به ریستور کلیه چت های واتساپ خواهید بود. در غیر اینصورت می توانید ار بکاپ گیری های روزانه واتساپ کمک بگیرید. برخی مواقع نیز پیام هایی توسط فرستنده حذف می شوند که می توان از برنامه های خواندن پیام های حذف شده واتساپ کمک گرفت نکته قابل توجه این است که این برنامه ها باید از قبل روی تلفن همراه شما نصب شده باشند. در این آموزش به نحوه مدیریت پیام های حذف شده در واتساپ و بازگردانی پیام های پاک شده پرداختیم. شما چه راهکارهایی در این رابطه می شناسید؟ آیا از برنامه خاصی برای مطالعه پیام های حذف شده استفاده می کنید؟ پاسخ خود را در دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.
 
بالا پایین