Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

برترین سریالهای کمدی کره ای

اطلاعات موضوع

Kategori Adı هنر هفتم
Konu Başlığı برترین سریالهای کمدی کره ای
نویسنده موضوع sara5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sara5280

sara5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 27, 2021
ارسالی‌ها
57
پسندها
4
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
تخصص
sa

اعتبار :

E2Xy4xSVIAQspM5-1.jpg
در این بخش بهترین سریال های کره ای خنده دار را به شما معرفی کرده و هریک را به صورت مختصر مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم. در این فهرست برای هر نوع سلیقه‌ای، سریال‌های مناسب و جذابی انتخاب شده است، از معرفی چند معرفی سریال کره ای کمدی عاشقانه و سریال های کره ای ژانر کمدی خانوادگی تا فهرست سریالهای طنز تخیلی کمدی و سریال‌های دبیرستانی.

1. سریال سام سون دوست ‌داشتنی من
سریال سام سون دوست داشتنی من (My Lovely Sam Soon) یک سریال کمدی کره ای با تلفیق ژانر عاشقانه است که در زمان پخش طرفداران بسیاری داشت. این سریال جذاب برای اولین بار در سال 2005 از شبکه MBC کره جنوبی پخش شد و چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته بر روی آنتن می‌رفت. این عنوان یکی از محبوب‌ترین سریال های کمدی کره ای محسوب می‌شود که جوایز بسیاری از جمله جایزه هنری پکسانگ را دریافت کرد. منتقدان نیز نقدهای مثبتی نسبت به این سریال داشتند و معتقد بودند که بخش عمده جذابیت این سریال به دلیل تمرکز بر زندگی یک زن تنها در اواخر دهه 20 سالگی اوست.

داستان سریال سام سون دوست داشتنی من درباره دختری به نام «سام سون» است که تبحر خاصی در شیرینی‌پزی و کیک‌پزی دارد. سام سون بعدازظهر کریسمس، نامزد خود را با دختر دیگری می‌بیند و بلافاصله از او جدا می‌شود. در همان روز به طور اتفاقی در سرویس بهداشتی مردانه با پسری جوان و خوش‌تیپ به نام «هیون جین» مواجه می‌شود که برای رستوران خود به دنبال یک کیک‌پز حرفه‌ای می‌گردد. سام سون در رستوران هیون جین استخدام می‌شود و به تدریج رابطه عاشقانه‌ای میان آنان شکل می‌گیرد. اما همه چیز به همین سادگی و شیرینی نیست و این دو درگیر مشکلات و چالش‌های بسیاری می‌شوند.

2. سریال کافه پرنس
سریال کافه پرنس (Coffee Prince) نیز یک سریال کمدی کره ای است که در زمان پخش محبوبیت بسیاری در میان مخاطبان داشت. این سریال برای اولین بار در سال 2007 از شبکه MBC کره جنوبی پخش شد و دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته بر روی آنتن می‌رفت. این عنوان نیز تلفیقی از ژانر کمدی، درام و عاشقانه است که با خلق فضایی رمانتیک و در عین حال کمدی، لحظات شیرینی را برای مخاطب رقم می‌زند. سریال کافه پرنس بر اساس یک رمان با همین نام ساخته شده است و به همین دلیل در زمان پخش، طرفداران بسیاری داشت.

داستان سریال کافه پرنس درباره دختری جوان به نام «گو یون چان» است که ظاهر پسرانه دارد و اکثر مردم نیز فکر می‌کنند که او واقعا پسر است. یون چان برای امرار معاش دائما در حال کار است و شغل‌های بسیاری را امتحان کرده است. او روزی به طور اتفاقی با پسری به نام «چون هان کیول» آشنا می‌شود که خانواده ثروتمند و سرشناسی دارد. خانواده چون هان اصرار شدیدی بر ازدواج پسرشان دارند و او را با دخترهای مختلفی آشنا می‌کنند. روزی چون هان از گو یون خواهش می‌کند تا نقش دوست همجنس‌گرای او را برای خانواده‌اش بازی کند. در این میان اتفاقات جالب بسیاری برای آنها می‌افتد که مسیر زندگی‌شان را متحول می‌سازد.

3. سریال پسران برتر از گل
سریال پسران برتر از گل (Boys Over Flowers) یکی از برترین سریالهای کمدی کره ای است که در زمان پخش طرفداران بسیاری داشت و با استقبال خوبی مواجه شد. این سریال برای اولین بار از شبکه KBS2 پخش شد و با تلفیقی از ژانرهای کمدی، درام و عاشقانه توانست بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان دریافت کند. جالب است بدانید که این عنوان، چهارمین سری از سریال پسران برتر از گل است که سری اول آن به صورت انیمه در ژاپن و سری دوم و سوم آن نیز در تایوان ساخته شد. اما سری چهارم آن از قسمت‌های پیشین، جذاب‌تر بود و طرفداران بیشتری داشت. تماشای این سریال به علاقه‌مندان سریال های طنز کره ای توصیه می‌شود. این سریال در زمان پخش خود با بازی لی مین هو بهترین سریال کره ای طنز نام گرفت.

داستان سریال پسران برتر از گل درباره یک دختر دبیرستانی به نام «گوم جاندی» است که خانواده‌اش از قشر ضعیف جامعه هستند و همگی در یک خشک‌شویی کار می‌کنند. روزی جاندی برای تحویل سفارش یک مدرسه سرشناس و مهم به نام «مدرسه شینهوا» به آنجا می‌رود و شخصی را در بالای پشت‌بام می‌بیند که می‌خواهد خودکشی کند. جاندی سریعا خودش را به او می‌رساند و نجاتش می‌دهد، اما عکس‌های این ماجرا خیلی زود در همه جا منتشر شد. جاندی پس از این اتفاق به «دختر اعجوبه» شناخته و به عنوان عضو افتخاری در این مدرسه اشرافی ثبت‌نام شد. با ورود جاندی به این مدرسه همه چیز دستخوش تغییر قرار می‌گیرد و اتفاقات جالبی برای این دختر ساده و خوش قلب می‌افتد.

4. سریال بوسه شیطنت آمیز
سریال بوسه شیطنت‌آمیز (Playful Kiss) نیز یکی دیگر از بهترین سریال های کره ای خنده دار و جذاب است که در زمان پخش مخاطبان بسیاری داشت. این سریال برای اولین بار از شبکه MBC کره جنوبی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته به نمایش درمی‌آمد و بسیار پرطرفدار بود. این عنوان در 12 کشور مختلف در آسیا فروخته شد و تقریبا 3.400.000 دلار فروش داشت و به یکی از سریال‌های محبوب آن زمان و بهترین سریال کره ای طنز در آن سال تبدیل شد. سریال بوسه شیطنت‌آمیز به دلیل محبوبیت بین‌المللی، پس از اتمام در 7 قسمت کوتاه و حدودا 8 دقیقه‌ای ساخته و در یوتیوب منتشر شد.

داستان سریال بوسه شیطنت‌آمیز درباره یک دختر نوجوان به نام «او هانی» بوده که عاشق یکی از پسران مدرسه به نام «سونگ جو» شده، اما پسر به او توجهی ندارد. او هانی در مدرسه به عنوان یک دختر زشت، احمق و شاگرد آخر شناخته می‌شود. اما او هانی روزی دست به تغییر و تحول می‌زند و جز شاگرد اول‌های مدرسه می‌شود. پس از آن به سونگ جو ابراز علاقه می‌کند، اما این پسر از او هانی متنفر است. سونگ جو پسری جذاب است که همه در مدرسه به او توجه دارند. اما او هانی دست از تلاش برنمی‌دارد و…

5. سریال باغ مخفی
سریال باغ مخفی (Secret Garden) نیز یک سریال طنز کره ای بوده که تلفیقی از ژانر فانتزی و عاشقانه است. قسمت اول این سریال در نوامبر 2010 از شبکه SBS کره جنوبی به نمایش درآمد و پخش آن نیز تا ژانویه 2011 ادامه یافت. سریال باغ مخفی در رتبه‌بندی سریال‌های برتر به موفقیت بزرگی دست یافت و منتقدان نیز نقدهای مثبتی نسبت به این سریال داشتند. این عنوان جوایز مختلفی در جشنواره جوایز SBS و چهل و هفتمین دوره جوایز هنری Baeksang دریافت کرد و یکی از سریال‌های موفق و پرطرفدار سال 2010 محسوب می‌شود، که با کمی چشم‌پوشی می‌توانیم آن را بهترین سریال کره ای طنز 2010 بنامیم. این سریال در قالب طنز و کمدی، دارای نکات اخلاقی و آموزنده بسیاری است که در نهایت بیننده را به تامل و تفکر دعوت می‌کند.

داستان سریال باغ مخفی درباره یک زن بدل‌کار و یک مدیر عامل مرکز خرید است که روزی به صورت اتفاقی وارد یک باغ مخفی می‌شوند و جسم این دو با یکدیگر عوض می‌شود. پس از این اتفاق زندگی و سرنوشت آنها دگرگون می‌شود و هریک راه تازه‌ای در پیش می‌گیرند.
 
بالا پایین