Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

لیست بهترین سریال ترکیه ای طنز

اطلاعات موضوع

Kategori Adı هنر هفتم
Konu Başlığı لیست بهترین سریال ترکیه ای طنز
نویسنده موضوع sara5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sara5280

sara5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 27, 2021
ارسالی‌ها
57
پسندها
4
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
تخصص
sa

اعتبار :

در این بخش به معرفی 15 سریال ترکیه ای طنز از سریالهای کمدی خنده دار می‌پردازیم و هریک را به صورت مختصر مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم. اگر به دنبال لیست سریال های ترکی کمدی و عاشقانه می‌گردید، این بخش برای شماست.

1. سریال لیلا و مجنون – Leyla and Mecnun از لیست سریال ترکیه ای طنز
فهرست بهترین سریال های خنده دار ترکی و عاشقانه را با سریالی محبوب آغاز می‌کنیم. سریال لیلا و مکنان یکی از بهترین های سریال های ترکی کمدی محسوب می‌شود که یک کمدی عاشقانه و سورئال را به تصویر می‌کشد. این سریال کمدی ترکی برای اولین بار در سال 2011 از شبکه TRT ترکیه به نمایش درآمد و پخش آن در 104 قسمت جذاب و سرگرم‌کننده تا سال 2014 ادامه یافت. سریال لیلا و مکنان یکی از بهترین سریالهای ترکی کمدی در ژانر عاشقانه است که با پخش چند قسمت اول توانست توجه طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جلب کند.

2. سریال ایشر گوچلر – İşler Güçler از لیست سریال ترکیه ای طنز
سریال ترکیه ای طنز ایشر گوچلر نیز یکی دیگر از برترین سریال ترکی طنز و عاشقانه محسوب می‌شود که در ترکیه به عنوان کمدی‌ترین و جذاب‌ترین سریال ترکی خنده دار شناخته شده است. فضاسازی و جنس کمدی این سریال کمی شبیه به سریال پرطرفدار فرندز است و به همین دلیل توانست توجه طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به خود جلب کند. سریال ایشر گوچلر برای اولین بار در سال 2012 از شبکه Star TV ترکیه به نمایش درآمد و پخش آن تا سال 2013 ادامه یافت. جالب است بدانید که سه شخصیت اصلی این سریال با نام‌های واقعی خود در این سریال تلویزیونی ترکی کمدی حضور دارند و فضای کمدی بسیار جذابی را در کنار یکدیگر خلق کرده‌اند.

3. عشق حرف حالیش نمیشه – Pyaar Lafzon Mein Kahan از لیست سریال ترکیه ای طنز
از لیست سریال ترکیه ای طنز، باید این اثر زیبای کمدی ترکیه ای را به شما معرفی کنیم. عشق حرف حالیش نمیشه اگرچه مربوط به شش سال پیش است اما هنوز هم پس از گذشت چندین سال یکی از بهترین سریال های ترکی کمدی و درام محسوب می‌شود. هر قسمت از ۳۱ قسمت این سریال حدودا دو ساعت طول می‌کشد. این اثر از سریالهای ترکی کمدی برای اولین بار از شو تی وی پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. در این اثر زوج بوراک و هانده بسیار زیبا در کنارهم قرار گرفتند و یکی از بهترین سریالهای کمدی خنده دار را ساختند.

4. سریال پرنده سحرخیز – Erkenci Kus از لیست سریال ترکیه ای طنز
سریال تلویزیونی ترکی کمدی پرنده سحرخیز یکی از جدیدترین سریال های طنز ترکی محسوب می‌شود که تلفیقی از طنز و ژانر عاشقانه و فانتزی است. قسمت اول این سریال کمدی ترکیه ای در سال 2018 از شبکه Star TV ترکیه به نمایش درآمد و پخش آن با 51 قسمت تا سال 2019 ادامه یافت. این سریال نیز در زمان پخش توانست توجه طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جلب کند و به یکی از سریال های طنز ترکیه ای جدید و پرطرفدار سال 2019 تبدیل شود. تماشای این سریال به طرفداران ژانر عاشقانه و کمدی، توصیه می‌شود.

5. تو درم را بزن – Sen Çal Kapımı از لیست سریال ترکیه ای طنز
داستان این سریال ترکیه ای طنز درباره دختری به نام ادا است که دنبال یک بورسیه کامل برای خارج از کشور می‌گردد. آن سوی ماجرا سرکان قرار دارد که به دلیل مشکلات شخصی نیاز دارد تا شخصی برای ۲ ماه نقش نامزد او را بازی کند. سرکان به ادا پیشنهاد می‌دهد که در ازای بازی کردن نقش نامزد او بورسیه اش را رایگان به ادا واگذار می‌کند. ادا نیز کم کم چاره ای جز قبول پیشنهاد سرکان نمی‌بیند.

این اثر از سریالهای ترکی کمدی از برترین سریال های ترکی کمدی 2021 محسوب می‌شود، به طوری که بسیار ترند شد و طرفدار پیدا کرد. به هرحال وقتی پای دو ستاره ترکیه به میان بیاید، این وضعیت چندان دور از پیش بینی نیست.
 
بالا پایین