Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آموزش دانلود از SoundCloud ؛ چگونه از ساند کلود دانلود کنیم؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı آموزش دانلود از SoundCloud ؛ چگونه از ساند کلود دانلود کنیم؟
نویسنده موضوع sara5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sara5280

sara5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 27, 2021
ارسالی‌ها
57
پسندها
4
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
تخصص
sa

اعتبار :

Download-music-from-Sandcloud-950x500.jpg
دانلود از ساندکلود یک روش قانونی دارد، هرچند که محدودیت‌هایی نیز در این روش وجود دارد. استفاده از این روش بسیار ساده است. فقط کافی است نگاهی به قسمت پایین قطعه در حال پخش بیندازید (در همان قسمت بیان نظرات درباره آهنگ). برای برخی آهنگ‌ها کلید Download مشاهده می‌شود. با یک کلیک ساده روی این دکمه آهنگ مدنظر دانلود می‌شود.

این تنها روش رسمی دانلود آهنگ از ساندکلاد است، اما همه آهنگ‌ها با این روش دانلود نمی‌شوند. این به خاطر مدلی است که خود هنرمندان تعریف کرده‌اند؛ برخی گزینه دانلود از ساند کلود را برای آهنگ‌های خود فعال و عده‌ای غیرفعال می‌کنند. توجه داشته باشید که باید ترک به ترک دانلود کنید؛ امکان دانلود کل آهنگ‌ها (Playlist) وجود ندارد.

همچنین همانطور که در ابتدای مطلب نیز گفتیم؛ ظرفیت دانلود آثار هر کاربر بسته به نوع حساب او دارد. کاربرانی که حساب رایگان داشته باشند، تنها می‌توانند به 100 کاربر اجازه دانلود یک آهنگ خود را بدهند. این عدد برای کاربرانی که حساب پرو داشته باشند 1000 است و فقط کاربرانی که دارای حساب Pro Unlimited باشند، در این زمینه محدودیتی ندارند.

اما علاوه بر روش رسمی، روش‌های دیگری هم وجود دارند. 4 روش ساده برای دانلود دانلود آهنگ از ساند کلود وجود دارد. استفاده از «افزونه مرورگر»، «سایت‌ها»، اپلیکیشن دانلود از ساند کلاد و ربات دانلود از ساندکلاد. اما با استفاده از این روش‌ها چگونه از SoundCloud دانلود کنیم؟ در ادامه هرکدام از این روش‌ها و نحوه کار با آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

1. دانلود آهنگ از ساندکلود به وسیله افزونه مرورگر
ساده‌ترین نحوه دانلود موزیک از Sound Cloud به استفاده از افزونه مرورگر اختصاص دارد. انواع مختلفی از این افزونه‌های مرورگر وجود دارند اما SoundCloud To MP3 برای مروگر کروم و SCDL SoundCloud Downloader برای مرورگر فایرفاکس را ترجیح می‌دهیم. در ادامه به خاطر اینکه مرورگر کروم پرکاربردتر است، روش دانلود آهنگ از این مرورگر را آورده‌ایم اما مراحل دانلود در فایرفاکس هم تقریبا شبیه کروم است.

مرحله 1: افزونه SoundCloud To MP3 برای مرورگر کروم (یا SCDL SoundCloud Downloader برای فایرفاکس) را نصب کنید. برای دانلود این افزونه روی این لینک کلیک کنید
مرحله 2: آهنگی که می‌خواهید از SoundCloud دانلود کنید را پیدا کنید.
مرحله 3: حالا روی آیکون مربوط به افزونه در گوشه بالای سمت راست مرورگر کلیک کرده و گزینه Download Instantly را انتخاب کنید.
نکته: درحالی‌که این افزونه‌ها کاربرد ساده‌ای برای دانلود موزیک از ساند کلود دارند، اما همزمان احتمال ویروسی شدن کامپیوترتان با این افزونه‌ها نیز وجود دارد. دقت کنید که چه برنامه‌ای را نصب می‌کنید. همچنین این افزونه‌ها ممکن است بدون اطلاع قبلی حذف شوند که به علت غیر قانونی بودن آن‌ها است.

2. سایت دانلود از ساند کلود با کیفیت بالا
اگر فقط هر از گاهی دانلود می‌کنید، یکی از بهترین روش‌ها استفاده از سایت‌های دانلود از ساندکلاود است. فقط کافی است URL یک آهنگ را در این سایت‌ها کپی کنید؛ مابقی کار را خود وبسایت انجام می‌دهد. صدها و شاید هم هزاران سایت این کار را انجام می‌دهند، اما در اینجا از سایت KlickAud بعنوان نمونه استفاده کرده‌ایم. همانند روش استفاده از افزونه مرورگرها، در این روش نیز باید مراقب سایت‌های انتخابی باشید و به هر سایتی اطمینان نکنید.

مرحله 1: قطعه‌ای که می‌خواهید از سایت ساند کلود دانلود کنید را پیدا کرده و URL آن را از نوار آدرس در قسمت بالای مرورگر کپی کنید.
مرحله 2: مستقیم به وبسایت KlickAud بروید.
مرحله 3: URL را در وبسایت پیست کنید و کلید Convert را بزنید.
3. دانلود اهنگ از ساند کلود اندروید
اگر اهل کامپیوتر نیستید و بیشتر کار خود را با گوشی انجام می‌دهید، پس حتما به‌دنبال یک برنامه دانلود از ساند کلود هستید که بتواند مانند سایت‌ها یا افزونه‌های بالا، به‌راحتی اجازه دانلود آهنگ‌های مدنظر شما را بدهد. اپلیکیشن ساند کلود دانلودر SoundLoader MP3 Downloader بهترین و شاید تنها انتخاب شما برای اندروید است.

ابتدا باید ساندکلاد را روی گوشی خود داشته باشید. حال که برنامه را نصب کردید، باید این برنامه را از گوگل‌پلی دانلود کنید. کافی است لینک URL آهنگ را در برنامه پیست کنید و سپس آیکون دانلود را لمس کنید تا آهنگ روی گوشی شما ذخیره شود.

4. دانلود آهنگ از ساندکلود برای آیفون
اگر به دنبال برنامه دانلود از ساند کلاد برای iOS هستید باید به اطلاع شما برسانیم که اپل در زمینه کپی‌رایت بسیار سخت‌گیر است و به همین خاطر چنین برنامه‌‌ای در اپ‌استور وجود ندارد. اما همچنان امکان دانلود برای کاربران آیفون وجود دارد. ابتدا باید برنامه ساندکلاد را دانلود کنید. برای دانلود SoundCloud برای آیفون روی این لینک کلیک کنید. حال که برنامه را دانلود کردید، مطمئن شوید که برنامه Shortcuts را هم در سیستم خود دارید. حال می‌توانید به دانلود آهنگ از SoundCloud با استفاده از دانلود این میانبر و پیروی از مراحل ویدیوی زیر بپردازید.

5. ربات دانلود از ساند کلود در تلگرام
افزون بر روش‌های بالا می‌توانید در تلگرام از ربات دانلود اهنگ از ساند کلود هم استفاده کنید. این روش بسیار آسان است و فقط کافی است شما ربات Music Downloader را در تلگرام راه‌اندازی کرده و سپس لینک URL آهنگ موردنظرتان در ساندکلاد را به آن بدهید. پس از مدت کوتاهی ربات، لینک دانلود را در اختیارتان قرار می‌دهد.

منبع: آموزش دانلود از ساندکلود با 5 روش ساده و آسان
 
بالا پایین