Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

گوشی جدید نوکیا با شارژر مخفی برای هدفون بی‌سیم معرفی شد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı گوشی جدید نوکیا با شارژر مخفی برای هدفون بی‌سیم معرفی شد
نویسنده موضوع sara5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sara5280

sara5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 27, 2021
ارسالی‌ها
57
پسندها
4
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
تخصص
sa

اعتبار :

به تازگی نوکیا از سه گوشی نوکیا 8210 4G، نوکیا 2660 فلیپ و نوکیا 5710 XpressAudio با جایگاه مخصوصی برای ایرباد بی‌سیم رونمایی کرده است.

در این میان گوشی نوکیا ۵۷۱۰ XpressAudio یکی از جذاب‌ترین محصولات معرفی شده به حساب می‌آید که در بدنه‌ آن یک کیس شارژ برای هدفون بی‌سیم وجود دارد.

پنل جلویی این گوشی ساده است و به نمایشگر ۲.۴ اینچی QVGA و دکمه‌های T9 مجهز شده است. اما در پنل پشتی شاهد طراحی جذاب کیس شارژ هدفون بی‌سیم هستیم. البته این هدفون همراه با این گوشی ارائه می‌شود. افزون بر این، 5710 XpressAudio از جک هدفون هم برخوردار است.

درون نوکیا ۵۷۱۰ XpressAudio یک باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده که می‌تواند تا ۶ ساعت انرژی لازم برای مکالمه و تا ۲۰ روز دوام باتری در حالت استندبای ارائه دهد. همچنین هدفون بی‌سیم قرار گرفته درون آن هم در صورت پخش موسیقی تا ۴ ساعت دوام می‌آورد. این گوشی تا اواخر ماه جاری میلادی با قیمت ۶۹ یورو راهی بازار کشورهای مختلف می‌شود.

HMD در کنار این محصول از دو گوشی نوکیا‌ ۸۲۱۰ و یک گوشی تاشوی معمولی به نام نوکیا ۲۶۶۰ هم رونمایی کرده است. نوکیا‌ ۸۲۱۰ به یک نمایشگر 2.8 اینچی QVGA مجهز شده و از LTE و حداکثر 32 گیگابایت حافظه داخلی با کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند.

نوکیا ۲۶۶۰ علاوه بر نمایشگر اصلی 2.8 اینچی QVGA از نمایشگر ثانویه 1.77 اینچی استفاده می‌کند و از باتری 1450 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است. کاربران برای خرید ۸۲۱۰ و ۲۶۶۰ به ترتیب باید ۵۹ و ۶۹ یورو بپردازند. در نهایت باید به معرفی تبلت ۸ اینچی نوکیا T10 هم اشاره کنیم که مدل وای‌فای ۳ و ۳۲ گیگابایتی آن با قیمت ۱۵۹ یورو راهی بازار می‌شود.

منبع: شهر سخت افزار
 
بالا پایین