Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

4 افزونه فوق العاده در دست تعمیر وردپرس

اطلاعات موضوع

Kategori Adı برنامه نویسی
Konu Başlığı 4 افزونه فوق العاده در دست تعمیر وردپرس
نویسنده موضوع sara5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sara5280

sara5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 27, 2021
ارسالی‌ها
57
پسندها
4
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
تخصص
sa

اعتبار :

آیا در مرحله ساخت یا تعمیر وب سایت خود هستید؟ و آیا شما نگران هستید که اگر وب سایت شما در تمام مراحل کار برای کاربران در دسترس باشد، باعث دل زدگی کاربران شود و در نتیجه به خاطر این دل زدگی از سایت شما خارج شوند؟
زمانی که وب سایت خود را برای راه اندازی آماده می کنید یا تغییرات لازم را برای راه اندازی مجدد ایجاد می کنید ، نیازی نیست که برای بازدیدکنندگان سایت، آن را به نمایش بگذارید. این کار باعث ثبت یک سیگنال منفی در ذهن کاربر از طرف سایت شما میشود.
افزونه هایی برای وردپرس وجود دارد که می تواند صفحه ای بصری را نشان دهد که به عنوان مانعی بین افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند و کارهایی که شما برای توسعه یا بهبود آن انجام می دهید، نشان دهد. این صفحات، صفحات “تعمیر و نگهداری” نامیده می شوند و نه تنها می توانند وب سایت شما را بیشتر نمایان کنند ، بلکه برخی از آنها شما را قادر می سازند اطلاعات را از بازدید کنندگان گرفته و از طریق رسانه های اجتماعی با آنها ارتباط برقرار کنید.
در این مقاله میخواهیم به شما 4 افزونه در دست تعمیر برتر وردپرس را که بیشترین نصب فعال در مخزن افزونه های وردپرس داردند، معرفی کرده و بگوییم کدام افزونه برای سایت شما بهتر است. با ما همراه باشید.

افزونه در دست تعمیر SeedProd​

افزونه در دست تعمیر وردپرس SeedProd را میتوان بهترین افزونه در این حوزه نام برد. همانطور که از نام افزونه مشخص است شما میتوانید با این افزونه هم صفحه coming soon یا همان به زودی برمیگردیم ایجاد کنید هم میتوانید صفحه در دست تعمیر ایجاد کنید.

بر خلاف بسیاری از افزونه ها، در این افزونه برای دسترسی کامل به تمامی امکانات این افزونه نیاز به ارتقا به نسخه Pro ندارید. زیرا همه امکانات مورد نیاز شما را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده است. این افزونه بیش از 1 میلیون نصب فعال در مخزن وردپرس دارد و کسانی که این افزونه را استفاده کرده اند 5 ستاره کامل را دریافت رده است که برای یک افزونه فوق العاده هست.
از ویژگی های این افزونه میتوان به موارد زیر اشاره نمود.
  • کاملا ریسپانسیو شده
  • امکان افزودن عنوان، عنوان سئو و توضیحات متا
  • امکان بررسی ترافیک صفحه با گوگل آنالیتیکس
  • آپلود یک لوگو یا تصویر تیزر
  • تغییر رنگ پس زمینه یا اضافه کردن یک تصویر
  • انتخاب متن، لینک و رنگ های عنوان برای کامل کردن برند شما
  • اضافه کردن CSS سفارشی


افزونه WP Maintenance Mode​

افزونه منحصر به فرد WP Maintenance Mode دومین افزونه ای است که در لیست برترین ها قرار میگیرد. این افزونه کاملا رایگان طیف کاملی از عملکرد ساده خود را در اختیار کاربران قرار میدهد.

پلاگین مذکور این امکان را به شما می‌دهد که یک صفحه‌ی سفارشی برای حالت تعمیر تعریف کنید و به کمک آن به بازدیدکنندگان سایت خود اطلاع دهید که سایت در دست تعمیر است. زمانی که حالت تعمیر فعال باشد تنها کاربرانی می‌توانند با اپلیکیشن وردپرس ارتباط برقرار کنند که از قبل ثبت‌نام شده و دسترسی‌های ویژه و کافی داشته باشند.
این افزونه با ظاهری زیبا ، امکان سفارشی سازی صفحه موقت ، خبرنامه و نیز شمارنده بازگشت سایت می تواند برای سایت وردپرسی شما در حالت تعمیرات و غیره مفید باشد
امکانات ویژه این افزونه عبارتند از :
  • امکانات بالای شخصی سازی برای تغییر رنگ متن ، تصویر زمینه و …
  • قابلیت نمایش فرم عضویت در سایت
  • امکان ایجاد شمارنده معکوس
  • دارا بودن فرم تماس برای ارسال پیام توسط کاربران به مدیر سایت
  • سازگار با وردپرس شبکه یا چند سایته
  • امکان نمایش صفحه شبکه های اجتماعی
  • واکنش گرا و سازگار با موبایل و تبلت
  • سازگاری کامل با تمام پوسته های وردپرس

افزونه Maintenance​

افزونه حرفه ای Maintenance به شما این امکان را فراهم می سازد که یک صفحه در دست تعمیر زیبا داشته باشید. از ویژگی های این افزونه امکان استفاده از آن به 100 زبان زنده دنیاست. همچنین این افزونه بیش از 50 تست امنیتی را پشت سر گذاشته و میتواند یک افزونه امن برای کاربرانتان باشد.

امکانات موجود در نسخه رایگان آن و قالب هایی که در این نسخه ارائه می‌شود ویژگی های خوبی دارند و برای استفاده در یک سایت کافیست و دیگر نیازی نیست که نسخه Pro این افزونه را نصب نمایید. مگر اینکه قالب های نسخه های رایگان مورد پسند شما نباشد و برای دیدن قالب های دیگر این افزونه از نسخه Pro آن استفاده کنید.
از ویژگی های این افزونه میشود به تنظیمات دستی رنگ ها، فونت ها، متن، آیکون ها ، پس زمینه ها و غیره اشاره کرد.
همچنین با این افزونه میتوانیید در صفحه در دست تعمیر تایمر شمارش معکوس قرار دهید و به جای یک عکس پس زمینه ساده از Youtube و Vimeo ویدیو بگذارید.

افزونه Under Construction​

افزونه Under Construction یکی از ساده ترین افزونه های در دست تعمیر وردپرس هست و به راحتی و خیلی سریع میتوان با این افزونه یک صفحه در دست تعمیر برای سایت ایجاد کرد. دلیل ساده بودن این افزونه این است این افزونه دارای تعداد زیادی قالب ساده پیش فرض است که میتوانید در هنگام به وجود آمدن مشکل فنی در سایت با کمی تغییرات آن را روی سایت اعمال کنید تا برای کاربران نمایش داده شود.

دلایل تعداد بالا بودن قالب های این افزونه و همچنین ساده بودن آنها این است که وقتی سایت به مشکل بر میخورد نیاز است که به سرعت صفحه در دست تعمیر در سایت نمایش داده شود. این افزونه بیش از 400000 سایت وردپرسی نصب شده و امتیاز 4.9 از 5 را کسب کرده است.
برخی از ویژگی های جالب این افزونه عبارتند از:
  • صفحات در دست ساخت کاملاً سئودوستانه هستند.
  • شما می توانید عنوان صفحه، توضیحات، توضیحات متا و متن پیام را سفارشی سازی کنید.
  • گزینه ای آسان برای فعال کردن ردیابی گوگل آنالیتیکس در صفحات در دست ساخت را ارائه می دهد.
  • در نسخه Pro افزونه می توانید پاپ آپ اضافه کنید، مخاطب هدفمند جذب کنید، با MailChimp و دیگر سرویس های ایمیل همگام شوید.
  • آیکون های شبکه های اجتماعی را برای افزایش فالوور اضافه کنید.

جمع بندی​

اگر برای راه اندازی یک وب سایت جدید یا انجام به روزرسانی سریع وب سایت نیاز به یک صفحه برای اطلاع این موضوع به کاربران دارید، پیشنهاد ما استفاده از افزونه های معرفی شده می‌باشد ولی اگر میخواهید یک صفحه اختصاصی برای نمایش به کاربران داشته باشید میتوانید با استقاده از کد نویسی این صفحه را ایجاد کنید. البته پیشنهاد ما این است که فقط به یک افزونه بسنده نکنید و همه این افزونه ها را بررسی کنید تا بهترین قالب صفحه در دست تعمیر را انتخاب نمایید.
 
بالا پایین