Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آموزش ساخت هدر شفاف در وردپرس

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آرشیو گفتگوی آزاد و سرگرمی
Konu Başlığı آموزش ساخت هدر شفاف در وردپرس
نویسنده موضوع sara5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sara5280

sara5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 27, 2021
ارسالی‌ها
57
پسندها
4
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
تخصص
sa

اعتبار :

یکی از مهم ترین بخش های هرنوع سایتی، بخش هدر می باشد زیرا در تمامی صفحات وب سایت وجود دارد. از این رو شما باید توجه ویژه ای بر ظاهر این بخش داشته باشید. امروزه اکثر کسب و کارهای اینترنتی هدرهای سایت خود را به صورت شفاف طراحی می کنند، زیرا می تواند به شدت به جذاب تر شدن سایت کمک کند. بنابراین شما هم می توانید با شفاف کردن هدر، یک سایت منحصربفرد و جذاب تر داشته باشید. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم آموزش ساخت هدر شفاف در وردپرس و نحوه طراحی هدر شفاف در وردپرس را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

طریقه ساختن هدر شفاف در وردپرس​

برای شفاف کردن هدر روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده کنید. اگر شما از افزونه صفحه ساز المنتور در سایت خود استفاده می کنید، می توانید اینکار را با استفاده از المنتور به سادگی انجام دهید. در ادامه مطلب آموزش طراحی هدر شفاف در وردپرس را در اختیار شما قرار می دهیم. امیدوارم تا انتهای این آموزش مارو همراهی کنید.


مرحله 1:

در ابتدا وارد پیشخوان وردپرس خود شوید و سپس از بخش “المنتور” روی گزینه “ My Templates یا قالب ها” کلیک کنید.

مرحله 2:

سپس روی دکمه “افزودن جدید” کلیک کنید. پس از آن یک صفحه برای شما باز می شود که می توانید قالب دلخواه خود را انتخاب کنید. برای شفاف کردن سربرگ، باید قالب “Header” را در منوی بازشو انتخاب کنید و سپس یک نام برای آن وارد نمائید. به عنوان مثال ما در این آموزش نام آن را “Custom Header” در نظر می گیریم.

آموزش ساخت هدر شفاف در وردپرس


مرحله 3:

پس از ایجاد، پانل دیگری برای شما نمایان می شود که پیش الگوهای مختلفی را به شما نشان می دهد.


نحوه طراحی هدر شفاف در وردپرس


مرحله 4:

این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید سربرگ را در یک جعبه یا به صورت کامل نشان دهید. به عنوان مثال، ما در این آموزش قصد داریم هدر را به گونه ای طراحی کنیم که در عرض محتوای کامل باشد. پس از انجام این کار، محتوای مورد نظر خود را برای هدر وارد کنید.

طریقه ساختن هدر شفاف در وردپرس


مرحله 5:

با فرض اینکه هدر را ساخته ایم، در مرحله بعد باید پس زمینه بخش هدر را شفاف کنیم.

آموزش ساخت هدر شفاف در وردپرس


مرحله 6:

حال یک کلاس به هدر اضافه کنید و CSS زیر را اضافه نمائید. این به این دلیل است که هدر با محتوای صفحه شما همپوشانی داشته باشد و فضایی در پشت آن باقی نماند.

آموزش ساختن هدر شفاف در وردپرس


هم اکنون هدر شما شفاف خواهد شد.

جمع بندی: چگونه در وردپرس هدر شفاف طراحی کنیم ؟​

هدر شفاف به جذاب تر شدن صفحات سایت شما کمک می کند، از این رو امروزه بسیاری از وب سایت های محبوب دنیا از این قابلیت برای بهبود تجربه کاربری استفاده می کنند. ما در این مطلب آموزش ساختن هدر شفاف در وردپرس و آموزش ساخت هدر شفاف در وردپرس را به شما توضیح دادیم. امیدوارم این مطلب مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

منبع: wpbuilt
 
بالا پایین