Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

خرید قالب آوادا اورجیـنال (پوسته Avada)

اطلاعات موضوع

Kategori Adı برنامه نویسی
Konu Başlığı خرید قالب آوادا اورجیـنال (پوسته Avada)
نویسنده موضوع sara5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sara5280

sara5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 27, 2021
ارسالی‌ها
57
پسندها
4
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
تخصص
sa

اعتبار :

قالب آوادا بطور کامل فارسی سازی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. پنل تنظیمات قالب avada بسیار حرفه ای و کاربردی است. همه چیز آماده است که به سادگی بتوانید با خرید قالب آوادا یک وبسایت با سلیقه خودتان ایجاد نمایید و در دنیای وب به کسب درآمد بیشتر بپردازید.

قالب avada فارسی

امکانات بسیار زیاد در صفحه ساز قالب آوادای فارسی​

قالب آوادا وردپرس دارای صفحه ساز اختصاصی می باشد. این صفحه ساز از امکانات و سرعت فوق العاده ای برخوردار است. شما می توانید هرآنچه را که می خواهید به هرجای صفحات خود اضافه کنید! بنابرین هیچ نیازی به دانش کدنویسی ندارید و تنها با حرکات موس می توانید برای خودتان یک وبسایت بسیار حرفه ای طراحی کنید.

پوسته آوادا قدرتمند

صفحه ساز قدرتمند فیوژن خاص پوسته avada​

قالب آوادا دارای صفحه ساز اختصاصی فیوژن می باشد که فوق العاده حرفه ای است. قالب avada در 5 سالی که پا به عرصه وردپرس گذاشته است همیشه رتبه اول را در بین دیگر قالب های وردپرسی داشته است و تقریباً هرچه را که اراده کنید می توانید با استفاده از پوسته آوادا پیاده سازی کنید و به موفقیت برسید.

صفحه ساز قالب آوادا وردپرس
قالب وردپرس آوادا دارای طراحی اختصاصی برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی است. شما می توانید ووکامرس را راه اندازی کرده و محصولات خود را به راحتی برای فروش قرار دهید. در قالب avada شما می توانید فروشگاه خود را به سرعت به بانک وصل کنید و اقدام به فروش محصولات خود نمایید و در این راه کسب درآمد خوبی داشته باشید.



بی نهایت رنگ بندی و بدون محدودیت در Avada​

در قالب وردپرس آوادا شما محدودیتی در طراحی نخواهید داشت. تنظیمات و امکانات قالب آوادا به حدی زیاد و جذاب است که کافی است روی طراحی سایت خود تمرکز داشته باشید. با استفاده از قابلیت های زیاد قالب avada شما می توانید گرافیک فوق العاده ای را روی وبسایت خود بدون محدودیت رنگ بندی اعمال کنید.

صد در صد واکنشگرا و سازگار با تمام دستگاه ها​

قالب آوادا وردپرس کاملاً واکنشگراست. طراحی قالب آوادا به این صورت است که شما هر طراحی را روی آن بکار ببرید بطور اتوماتیک وبسایت واکنشگرا یا ریسپانسیو تحویل خواهید گرفت. واکنشگرا بودن وبسایت امروزه تاثیر بسیار زیادی در سئو سایت و فروش محصولات خواهد داشت. این یک ویژگی بسیار عالی قالب avada است.
قالب وردپرس آوادا با افزونه های قدرتمند ساخته شده در وردپرس سازگاری کامل را دارد. این یکی از دلایل پرفروش و محبوب بودن قالب آوادا است که انعطاف پذیری بسیار عالی دارد. قالب avada با افزونه های انجمن ساز بی بی پرس ، ووکامرس ، گراویتی فرمز ، فرم ساز و … سازگاری کامل را دارد.
 
بالا پایین