Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

معرفی دیجیتس، افزونه ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دیگر زبان های برنامه نویسی
Konu Başlığı معرفی دیجیتس، افزونه ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس
نویسنده موضوع sara5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sara5280

sara5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 27, 2021
ارسالی‌ها
57
پسندها
4
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
تخصص
sa

اعتبار :

افزونه digits قابلیت ثبت نام با شماره موبایل و تایید شماره موبایل به سایت وردپرس شما اضافه می شود و کاربران سایت می توانند بدون نیاز به ایمیل در سایت شما عضو شوند.

افزونه دیجیتس بهترین افزونه برای ورود و ثبت نام با موبایل در ووکامرس و ارسال کد فعال‌سازی OTP برای وردپرس است.
افزونه دیجیتز در این صفحه وجود دارد بعد از دانلود دیجیتس اختصاصی فراز اس ام اس مطابق راهنمای ویدئو آموزشی تنظیمات افزونه Digits را انجام دهید تا قابلیت ثبت نام با شماره موبایل برای شما فعال شود. پیامک افزونه digits از طریق خط خدماتی (جهت عبور از بلک لیست) با سرعت‌ بالا و کمتر از 5 ثانیه ارسال می‌شوند، همچنین سامانه پیامک فراز اس ام اس با افزونه دیجیتس راستچین و افزونه دیجیتس ژاکت سازگار است.

افزونه دیجیتس چیست؟ افزونه ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس​

دیجیتس، دیجیتز یا دیجیت هر سه نام یک پلاگین محبوب وردپرسی هستند که باهدف ساده‌تر کردن فرآیند ثبت نام و ورود کاربران به سایت طراحی‌شده است. احتمالاً نام این افزونه را به شکل‌های دیگر شنیده‌اید. کاربران با جستجوی عبارت‌های متفاوت به دنبال افزونه دیجیت در سطح وب می‌گردند که منظور از تمامی این عبارت‌ها، همان افزونه دیجیتس است:

  • افزونه تایید شماره موبایل در وردپرس
  • افزونه ارسال otp در وردپرس
  • افزونه احراز هویت پیامکی در وردپرس
  • افزونه ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس
در این صفحه به‌صورت کامل به بررسی قابلیت‌های این افزونه محبوب وردپرسی و آموزش نحوه نصب و استفاده از آن خواهیم پرداخت. در سایدبار سمت راست می توانید دانلود رایگان افزونه دیجیتس را انجام دهید. دقت کنید که نسخه اصلی افزونه را می بایست از سایتhttps://digits.unitedover.com تهیه کنید که البته با سامانه پیامکی فراز اس ام اس سازگار نیست ما افزونه را با درگاه سامانه پیامک فراز اس ام اس سازگار کرده‌ایم و قابلیت ارسال پیامک بر اساس وب سرویس پترن برای ارسال پیامک در کمتر از 5 ثانیه با استفاده از خط خدماتی را در افزونه قرار داده‌ایم.

در صورتی که شما خودتان برنامه نویس هستید می‌توانید از سایت اصلی افزونه را تهیه کنید و سپس با استفاده از نمونه کدهای وبسرویس خودتان افزونه دیجیتس را به سایت ما و سامانه پیامکی خدماتی ما برای ارسال پیامک الگو متصل کنید در غیر این صورت از افزونه‌ digits توسعه داده شده توسط فراز اس ام اس که رایگان در اختیار شما قرار داده شده است استفاده نمایید.

کاربرد افزونه digits چیست؟ افزونه ثبت نام وردپرس با تایید پیامک​

احتمالاً تاکنون با سایت و اپلیکیشن هایی مواجه شده‌اید که فرآیند ثبت نام در آن‌ها بسیار ساده است. به‌طور مثال برای ثبت نام در دیجی کالا، اسنپ یا تلگرام هیچ‌چیز دیگری به‌جز شماره تلفن نیاز نیست! درصورتی‌که برای ثبت نام در برخی از وب‌سایت‌ها باید حتماً از یک ایمیل استفاده شود.

افزونه دیجیتس به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به واردکردن ایمیل توسط کاربر، قابلیت ثبت نام با شماره تماس را برای آن‌ها فراهم کنید. بعد از نصب پلاگین دیجیتس روی وب‌سایتتان، کاربران شما تنها با واردکردن شماره تماسشان می‌توانند ثبت نام کنند یا وارد سایت شوند.

با استفاده از افزونه دیجیتس، نیازی نیست تا برای فراهم کردن قابلیت ثبت نام با شماره موبایل، کد نویسی انجام دهید. تمام کارهای ارسال کد فعال سازی و ثبت نام با شماره موبایل فقط با خرید پنل اس ام اس و نصب افزونه دیجیتس انجام می‌شود.
افزونه digits قابلیت ثبت نام با شماره موبایل و تایید شماره موبایل به سایت وردپرس شما اضافه می شود و کاربران سایت شما می توانند بدون نیاز به ایمیل در سایت شما عضو شوند.
افزونه دیجیتس بهترین افزونه برای ورود و ثبت نام با شماره موبایل و ارسال کد فعال‌سازی OTP برای وردپرس است.
افزونه دیجیتز در این صفحه وجود دارد بعد از دانلود دیجیتس اختصاصی فراز اس ام اس مطابق راهنمای ویدئو آموزشی تنظیمات افزونه Digits را انجام دهید تا قابلیت ثبت نام با شماره موبایل برای شما فعال شود. پیامک افزونه digits از طریق خط خدماتی (جهت عبور از بلک لیست) با سرعت‌ بالا و کمتر از 5 ثانیه ارسال می‌شوند، همچنین سامانه پیامک فراز اس ام اس با افزونه دیجیتس راستچین و افزونه دیجیتس ژاکت سازگار است.
 
بالا پایین