Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دیگر زبان های برنامه نویسی
Konu Başlığı راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی
نویسنده موضوع sara5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sara5280

sara5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 27, 2021
ارسالی‌ها
57
پسندها
4
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
تخصص
sa

اعتبار :

گوشی هوشمند این روزها به مهمترین دستگاه الکترونیکی همراه در دنیا تبدیل شده‌اند و در این زمینه و به خصوص در بخش میان‌رده‌ شیائومی بسیار خوب عمل کرده و گوشی‌هایی را روانه‌ بازار کرده که به نسبت قیمت‌شان مشخصات بسیار خوبی را ارائه می‌کنند. در همین رابطه در ادامه این مطلب راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی به همراه فهرستی از بهترین گوشی شیائومی بر اساس قیمت ارائه شده است.

بهترین گوشی شیائومی​

بهترین گوشی شیائومی کیفیت - دوربین بهترین گوشی شیائومی مقرون به صرفه - بهترین گوشی شیائومی موجود در بازار

گوشی Xiaomi 11T Pro 5G (8GB/256GB)​

گوشی شیائومی 11 تی پرو 5جی
قیمت حدود 13 میلیون و 400 هزار تومان
یکی از بهترین گوشی های هوشمند قدرتمند چینی، شیائومی 11T Pro است که با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده، در دسته گوشی‌های هوشمند سطح بالای بازار قرار می‌گیرد. در واقع طراحی این گوشی نشان از آن دارد که با گوشی هوشمند قدرتمند و بسیار با‌کیفیتی رو‌به‌رو هستیم.
این گوشی به صفحه‌نمایش بسیار با‌کیفیت با ابعاد 6.67 اینچ و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل از نوع AMOLED مجهز شده است. توانایی نمایش 395 پیکسل در هر اینچ نشان‌دهنده استفاده شیائومی از یک نمایشگر تمام عیار برای گوشی 11T Pro است.
بر روی قاب پشتی گوشی هم یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 108 مگاپیکسل از نوع عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 در کنار سنسور 8 مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultra wide) و سنسور 5 مگاپیکسلی تله‌فوتو ماکرو قرار دارد.
برای دوربین سلفی هم یک سنسور با رزولوشن 16 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. حضور پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 شرکت کوالکام هم سبب شده تا بتوانید جدید‌ترین و سنگین‌ترین بازی‌های حال و حاضر را اجرا کنید و از گیم‌پلی لذت ببرید.
شیائومی 11T Pro به یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ ساعتی مجهز شده و شارژر قدرتمند با توان 100 وات توانایی شارژ 0 تا 100 درصدی باتری این گوشی را در مدت زمان کوتاه 17 دقیقه دارد.

بهترین گوشی شیائومی 2022 - بهترین گوشی های شیائومی 2022 - جدیدترین گوشی شیائومی 2022

گوشی Xiaomi Poco F4 GT (12GB/256GB)

گوشی شیائومی پوکو اف 4 جی تی
قیمت: حدود 15 میلیون و 500 هزار تومان
گوشی پوکو F4 GT یکی از بهترین گوشی های پرچم‌ این برند محسوب می‌شود که از یک نمایشگر AMOLED با ابعاد 6.67 اینچ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی برخوردار است. پشت و روی بدنه گوشی از جنس شیشه بوده و محافظت از نمایشگر دستگاه را گوریلا گلس ویکتوس بر عهده دارد.
در بخش دوربین نیز گوشی پوکو F4 GT از دوربین اصلی عریض 64 مگاپیکسلی در کنار حسگر 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو بهره می‌برد. شیائومی برای دوربین سلفی این گوشی از یک سنسور 20 مگاپیکسلی عریض استفاده کرده است.
گوشی پوکو F4 GT در بخش پردازشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد که با فناوری 4 نانومتری ساخته شده است. همچنین شاهد یک باتری قدرتمند 4700 میلی‌آمپر ساعتی در کنار شارژ سریع 120 وات هستیم.
بنا بر ادعای
شیائومی شارژر سریع این دستگاه قادر است تا باتری آن را تنها در عرض 17 دقیقه تا 100 درصد شارژ کند. با توجه به قیمت گوشی پوکو اف ۴ جی تی می‌توان آن را ارزان‌ترین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 دانست که در حد و اندازه‌های یک پرچم‌دار ظاهر شده است

بهترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲ - قیمت جدیدترین گوشی شیائومی 2022 - پرچمدار شیائومی 2022

گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming (12GB/256GB)​

گوشی شیائومی ردمی کا 50 گیمینگ
قیمت حدود 17 میلیون تومان
اگر به دنبال خرید یک گوشی گیمینگ قدرتمند و عالی هستید، یکی از بهترین گوشی های شیائومی که به تازگی عرضه شده، گوشی ردمی K50 گیمینگ نام دارد که به عنوان نسل جدید گوشی ردمی K40 گیمینگ وارد بازار خواهد شد.
این گوشی از چیپست توانمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام قدرت می‌گیرد و امکانات متنوعی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. این گوشی در نسخه‌های مختلفی عرضه می‌شود که شامل ۸/۱۲ گیگ رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگ حافظه می‌شود.
قاب پشتی این گوشی از جنس شیشه بوده و فریم دور آن آلومینیومی است. دکمه‌های فیزیکی مخصوص بازی روی فریم سمت راست آن تعبیه شده و از موتور هپتیک CuberEngine روی محور ایکس و همچنین اسپیکرهای دوگانه با برند JBL برخوردار است. شیائومی از یک سیستم خنک کننده دوگانه VC روی این گوشی استفاده کرده تا بتواند دائماً فضای داخل گوشی را خنک نگه دارد و عملکرد گوشی روان باشد.
در جلوی این گوشی یک نمایشگر بزرگ ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی قرار گرفته که نرخ نوسازی نمایشگر آن ۱۲۰ هرتز بوده و نرخ نمونه‌برداری لمس استثنایی ۴۸۰ هرتزی را ارائه می‌کند. این نمایشگر خروجی ۱۰ بیتی دارد و گوریلا گلس ویکتوس وظیفه محافظت از آن را بر عهده دارد.
یک باتری ۴،۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نمایشگر این گوشی را شارژ نگه می‌دارد که خود آن با توان شگفت انگیز ۱۲۰ واتی تنها در عرض ۱۷ دقیقه شارژ می‌شود. روی این گوشی رابط کاربری MIUI 13 با اندروید ۱۲ نصب است و با پشتیبانی از Wi-Fi 6E سرعت اتصال بی‌سیم فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند.
هرچند این گوشی برای گیمرها معرفی شده از دوربین‌های خوبی برخوردار است. در جلوی این گوشی یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته، در حالی که روی قاب پشتی آن سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی + ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی تله ماکرو به کار رفته است.

جدیدترین گوش های شیائومی در سال 2022 - بهترین گوشی شیائومی 2022 - گوشی جدید شیائومی 2022

گوشی Xiaomi 12 (12GB/256GB)​

گوشی شیائومی 12
قیمت حدود 19 میلیون تومان
شیائومی ۱۲ یکی از جذاب‌ترین و بهترین گوشی های شیائومی است که به تازگی وارد بازار شده است. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۲۸ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز است که یک حسگر اثر انگشت در زیر آن قرار گرفته و لایه مستحکم گوریلا گلس ویکتوس وظیفه محافظت از آن را بر عهده دارد.
این نمایشگر روشنایی ۱۱۰۰ نیت را ارائه می‌کند و از Dolby Vision و +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند که به واسطه آن‌ها می‌تواند ۱ میلیارد رنگ را به نمایش بگذارد. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام قدرت می‌گیرد که در حال حاضر توانمندترین تراشه اندرویدی نیز هست. این تراشه را ۸/۱۲ گیگ رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگ حافظه داخلی پرسرعت UFS 3.1 همراهی می‌کنند.
در پشت قاب این گوشی سه دوربین قرار گرفته که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال، دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تله ماکرو با لنز ۵۰ میلی‌متری می‌شود. اما در جلوی آن هم یک دوربین سلفی باکیفیت ۳۲ مگاپیکسلی با لنز ۲۶ میلی‌متری قرار گرفته که کیفیت بسیار عالی دارد.
از دیگر امکانات گوشی شیائومی می‌توان به وای فای ۶، بلوتوث ۵.۲، اسپیکرهای استریو با برند Harman/Kardon، یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و یک باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که با توان ۶۷ واتی در عرض تنها ۳۹ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ شارژ می‌شود، اشاره کرد.
اما برخلاف دیگر گوشی‌های شیائومی، گوشی Xiaomi 12 می‌تواند از شارژ پرسرعت بی‌سیم نیز پشتیبانی کند و با توان ۵۰ وات در عرض تنها ۵۳ دقیقه به شارژ کامل برسد. سرعتی که بسیاری از گوشی‌های بازار حتی با شارژ سیمی هم قادر به ارائه آن نیستند. شیائومی این گوشی را همراه اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه می‌کند.

بهترین گوشی شیائومی زیر 30 میلیون تومان​

گوشی های جدید شیائومی 2022 - برترین گوشی های 2022 شیائومی - قیمت گوشی های 2022 شیائومی

گوشی Xiaomi 12 Pro (12GB/256GB)​

گوشی شیائومی 12 پرو
قیمت حدود 26 میلیون تومان
شیائومی ۱۲ پرو در حال حاضر قدرتمندترین گوشی برند شیائومی است که می‌تواند با مدل‌هایی مثل آیفون ۱۳ پرو و گلکسی اس ۲۲ اولترا رقابت کند. قاب پشتی این گوشی از شیشه و قاب شیشه جلویی آن هم با گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود.
یک نمایشگر ۶.۷۳ اینچی از نوع LTPO AMOLED روی قاب جلویی آن قرار گرفته که نرخ رفرش متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌کند. این نمایشگر با توان ۱۵۰۰ نیت، یکی از روشن‌ترین نمایشگرهای موبایل در جهان است و به لطف پشتیبانی از Dolby Vision و +HDR10 می‌تواند ۱ میلیارد رنگ را به تصویر بکشد.
در زیر قاب این گوشی چیپست توانمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ حضور دارد که با فناوری ۴ نانومتری هم در مصرف انرژی فوق‌العاده بوده و هم عملکرد شگفت‌انگیزی را ارائه می‌کند.
اکثر مشخصات این گوشی شبیه به نسخه معمولی شیائومی ۱۲ است. این شامل دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با لنز ۲۶ میلی‌متری، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لنز ۲۴ میلی‌متری واید و لرزشگیر اپتیکال، اسپیکرهای استریو با برند Harman Kardon، اندروید ۱۲ گوگل، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی، وای فای ۶ و بلوتوث ۵.۲ می‌شود.
بر روی قاب پشتی یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال ۲ برابری و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید ۱۱۵ درجه‌ای در کنار سنسور دوربین اصلی آن قرار گرفته‌اند.
باتری این گوشی نیز ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و می‌تواند به لطف فناوری شارژ ۱۲۰ واتی در عرض تنها ۱۸ دقیقه به شارژ ۱۰۰ درصد برسد. این باتری همچنین از فناوری شارژ بی‌سیم سریع ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند که می‌تواند گوشی را در عرض ۴۲ دقیقه شارژ کند.
 
بالا پایین