Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ساخت کاردستی شب یلدا جدید،مزایای صنایع دستی برای کودکان

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اشعار فارسی
Konu Başlığı ساخت کاردستی شب یلدا جدید،مزایای صنایع دستی برای کودکان
نویسنده موضوع niniweb
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan niniweb

niniweb

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 3, 2021
ارسالی‌ها
74
پسندها
3
امتیازها
8

اعتبار :

فعالیت های هنری و صنایع دستی از جمله فعالیت های بسیاری مفید برای کودکان می باشند. ساخت کاردستی شب یلدا جدید یکی از محبوب ترین ایده ها برای شروع و یا تشویق کودکان به انجام فعالیت های هنری و صنایع دستی به شمار می رود.

شب یلدا یکی از معروف ترین مناسب های سنتی در فرهنگ کشور عزیزمان ایران می باشد. در این شب، مردم با انجام تزئینات خاص و درست کردن شیرینی های مخصوص برای یک دورهمی خانوادگی گرم و صمیمی برنامه ریزی های زیادی انجام می دهند. در این میان شما می توانید در انجام هر کدام از این بخش ها از کودکان خود نیز کمک بگیرید و در عین حال به آنها مزایا و فواید متعددی نیز برسانید! اما ممکن است برایتان این سوال پیش آید که چگونه می توانید با ساخت کاردستی شب یلدا جدید یا نقاشی شب یلدا و دیگر فعالیت های هنری و صنایع دستی به کودکان خود فواید مختلفی برسانید؟ با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ کامل و شفافی دهیم.

کاردستی شب یلدا جدید، تاثیرات چندگانه​

شاید زمان شب یلدا که مشغول فعالیت هستید زمان مناسبی برای ساخت کاردستی شب یلدا جدید یا کشیدن نقاشی شب یلدا نباشد، اما مشغول کردن کودکان با ساخت کاردستی شب یلدا جدید و یا تشویق آنها به کشیدن یک نقاشی درباره شب یلدا می تواند به کودکان شما از بسیاری جهات کمک های فراوانی کند.

فعالیت ‌های هنری و صنایع دستی و ساخت کاردستی شب یلدا جدید ممکن است با کمی بهم ریختگی و شلوغی همراه باشد، اما نگران نباشید، فعالیت های هنری و ساخت صنایع دستی برای رشد ذهن و بدن کوچک بسیار عالی هستند. بنابراین، ریخته شدن چند لکه رنگ و یا پخش شدن چند تیکه چوب و کاغذ در اتاق در مقایسه با مزایای شگفت انگیزی که برای کودکان شما به همراه دارد، ناچیز می باشد!

فعالیت های صنایع دستی مانند ساخت کاردستی شب یلدا جدید باعث تقویت ارتباط، گوش دادن، توجه و تخیل می شود. این فعالیت‌ ها می‌توانند سلامت و رفاه روانی را افزایش دهند و همچنین طیف وسیعی از مهارت‌ های رشدی را در کودکان پیش دبستانی تقویت کنند، مانند:

  • مهارت های حرکتی ظریف
تقویت هماهنگی چشم کودکان و ایجاد سطح مهارت دستی.

  • شناسایی اشکال، رنگ و بافت
کار با مواد به آنها در مورد رنگ ها، شکل ها و بافت ها می آموزد. کارها چگونه کار می کنند و چگونه با هم هماهنگ می شوند.

  • خلاقیت
ساخت کاردستی کودکان را به بازی و آزمایش در محیطی سرگرم کننده و آرام تشویق می کند.

مطمئنا پس از آشنایی با برخی از مزایایی که فعالیت های صنایع دستی همانند نقاشی کشیدن و ساخت کاردستی شب یلدا جدید برای کودکان شما به همراه دارد، برای پیدا کرده ایده های جدید و خاص مشتاق تر خواهید شد. راه های متعددی برای پیدا کردن ایده های منحصر به فرد برای ساخت کاردستی شب یلدا جدید وجود دارد. با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا، سایت های آموزش کاردستی و یا سایت های مخصوص به کودک و نوجوان شروع به آموزش ساخت انواع کاردستی شب یلدا جدید می کنند. شما می توانید از این سایت ها برای یافتن ایده های ساخت کاردستی شب یلدا جدید کمک بگیرید.
 
بالا پایین