Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

لالایی در ذات خود آرامبخش است

اطلاعات موضوع

Kategori Adı موسیقی
Konu Başlığı لالایی در ذات خود آرامبخش است
نویسنده موضوع niniweb
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan niniweb

niniweb

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 3, 2021
ارسالی‌ها
74
پسندها
4
امتیازها
8

اعتبار :

لالایی کودکانه، کمک به آرامش کودکان​

همه ما می دانیم که خواب بخش مهمی از رشد کودکی است. شعرهای کودکانه و لالایی کودکانه به آرامش و آرامش کودکان کمک می کند. در واقع، لالایی کودکانه از نظر علمی ثابت شده اند که به خواب نوزادان کمک می کنند. اگر کودکی گریه می کند، لالایی کودکانه راهی عالی برای آرام کردن و آرام کردن او است و به او نشان می دهد که احساسات خود را به شیوه ای سالم تر بیان کند.

لالایی کودکانه و شعرهای کودکانه می‌ توانند بخشی از بهداشت خواب خوب باشند و بخشی از آیین‌ های ثابت قبل از خواب شوند که خوابیدن را به بخش خوبی از روز تبدیل می‌ کنند.

مزایای لالایی کودکانه

از جمله مزایای خواندن لالایی کودکانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آشنایی کودکان با موسیقی

لالایی کودکانه به آشنایی نوزادان با موسیقی کمک می کند. این مقدمه به موسیقی به نوزاد نشان می‌ دهد که چگونه از طریق ارتباط و حرکت، علاوه بر آموزش آرامش و هماهنگی، احساس لذت کند.

مزایای فیزیکی

وقتی فعالیت فیزیکی با متن لالایی کودکانه و آهنگ های کودکانه مرتبط می شود، به تقویت مهارت های حرکتی و بهبود ریتم و حرکت کمک می کند. آموزش موسیقی قبل از هفت سالگی تأثیر قابل توجهی بر بخش هایی از مغز مربوط به برنامه ریزی و مهارت های حرکتی دارد.

مزایای اجتماعی و عاطفی

لالایی کودکانه و آهنگ های کودکان حس شوخ طبعی کودکان را توسعه می دهند. به دلیل ارتباط بین حرکت، ریتم و کلام، خواندن این آهنگ های کودکانه و لالایی کودکانه می تواند یک فعالیت گروهی عالی باشد و فرصت خوبی برای کودکان است تا با همسالان خود آشنا شوند. از آنجایی که کودکان با سرعت های متفاوتی رشد می کنند، استفاده از لالایی کودکانه و شعرهای کودکانه از رشد ارتباط و زبان کودکان در هر مرحله ای که باشند حمایت می کند.

لالایی کودکانه و نقش والدین

شناسایی و خواندن مکرر لالایی کودکانه و آهنگ های کودکانه مورد علاقه فرزندتان به یادگیری آنها کمک می کند. اگر همراه فرزندتان آواز می خوانید و با ضرب آهنگ دست می زنید یا حتی از وسایلی در اطراف خانه برای ساخت موسیقی استفاده می کنید، این همه سرگرمی و لذت را برای کودک شما افزایش می دهد. همچنین مهم است که قافیه های جدید را به طور دوره ای به کودکان معرفی کنید تا اطمینان حاصل کنید که دائما علاقه آنها را به یادگیری جلب می کنید.

هرچه از اقدامات بیشتری استفاده کنید، تجسم کلمات برای کودک آسان تر خواهد بود و همچنین یادگیری لالایی کودکانه و آهنگ های کودکانه را برای کودک آسان تر می کند. برای کمک به یادگیری کودکتان از آهنگ های کودکانه و لالایی کودکانه، می توانید سعی کنید متن آهنگ کودکانه یا لالایی کودکانه را فراموش کنید و از کودک خود بخواهید که کلمات از دست رفته را پر کند.

والدین نقش کلیدی در ترویج عادات مطالعه سالم دارند. خواندن لالایی کودکانه به طور روزانه می تواند به کودک شما کمک کند که چقدر مهم هستند. لالایی کودکانه ای را انتخاب کنید که مفاهیمی مانند اعداد، رنگ ها، اشکال، آب و هوا و غیره را آموزش می دهند تا عشق کودکان به یادگیری را افزایش دهند.
 
بالا پایین