Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

لالایی صوتی مادر برای کودک، به یاد ماندنی و تاثیرگذار

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سایر موضوعات موسیقی
Konu Başlığı لالایی صوتی مادر برای کودک، به یاد ماندنی و تاثیرگذار
نویسنده موضوع niniweb
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan niniweb

niniweb

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 3, 2021
ارسالی‌ها
74
پسندها
4
امتیازها
8

اعتبار :

اینکه کودکان به شنیدن صدای آرامش بخش مادرعادت می کنند ومی خوابند ازنظر بسیاری از روانشناسان تایید شده است. بنابراین بهترین لالایی صوتی ، صدای لالایی خواندن مادر است. اگرشما مادری هستید که تا بحال لالایی نخوانده اید، می توانید همراه ما باشید تا در این مطلب یاد بگیرید لالایی صوتی خودتان را درست کنید و برای کودکتان بخوانید. همچنین معروفترین لالایی صوتی را که نشنیده اید برای کودکان شما معرفی می کنیم تابا دانلود آن و حفظ لالایی صوتی، بهترین ها را برای کودک خود بخوانید .

اثرات لالایی صوتی

لالایی صوتی با زبان مادر رابطه عاطفی بین مادر و کودک را مستحکم می کند. مادر‌ها همیشه و همه جا برای فرزندان خود آواز می‌خوانند. آواز و لالایی صوتی برای کودک از زمانی شروع می شود که کودک در رحم مادر است. کودک از همین زمان با لالایی صوتی مادر و صدای او آرام می گیرد. رابطه عاطفی میان کودک و صدای مادر که در لالایی صوتی به وجود می آید تا بزرگسالی نیزمی‌تواند ادامه داشته باشد ونکته جالب این است که کودکان لالایی هایی را که قبل از تولد تا یک سالگی شنیده‌اند را بیشتر دوست دارند و راحت تر نیز آن‌ها را به خاطر می‌سپارند.

لالایی و پیوند مادر و فرزندی

پیوندی که با خواندن لالایی میان مادر و کودکان ایجاد می‌شود، بسیار مستحکم است. این پیوند در هنگام خواندن لالایی ایجاد می شود و بعد از آن ادامه می یابد. وقتی که برای کودکتان لالایی می خوانید، او را در آغوش می گیرید و به اونگاه می کنید ارتباطی زیبا و دوست داشتنی میان خود و کودکتان برقرار می کنید که ناگسستنی است. با خواندن لالایی برای کودکان باعث می‌شوید که او احساس کند که مورد توجه خاص شما قرار دارد. این احساس توجه و امنیت روانی در رشد همه جانبه کودک شما بسیار تاثیرگذار است.

آیا لالایی صوتی برای کودکان بزرگترهم می تواند استفاده شود؟​

لالایی صوتی را نمی توان مختص به نوزادان و یا خردسالان دانست. اثراتی که برای لالایی گفته شده است برای همه کودکان و در تمام سنین مفید است. لالایی صوتی در دورانی جنینی کودک را با موسیقی و آهنگ مانوس می کند و در سال های بعد می تواند او را به شعرو موسیقی نیز علاقه مند کند. علاوه برآن لالایی صوتی که با صدای مادر برای کودک خوانده می شود عواطف و عشق مادرانه ای است که برای کودکان تا بزرگسالی هم مورد نیاز است.

آیا خواندن لالایی برای مادر هم مفید است؟​

طبق تحقیقاتی که روانشناسان انجام داده اند، اگرچه خواندن لالایی برای کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اما برای مادران نیز آرامش بخش است. لالایی صوتی استرس مادر را هم کم می کند.اولین اثرآن دردوران بارداری و کاهش استرس مادردراین زمان است. ن آن آ

مادرانی که تحت فشار‌های عصبی و استرس زیاد قرار دارند، بر جنین خود هم اثر می گذارند ورشد آنها را دچار مشکل می کنند. شما می توانید با خواندن لالایی در دوران بارداری و کاهش استرس کودکان سالم تری هم داشته باشید.

توصیه ای برای والدین در خواندن لالایی برای کودکان​

هرفرصتی که به دست می آورید برای صحبت کردن، شعرخواندن و لالایی برای کودکانتان استفاده کنید. خواندن لالایی را تنها برای وقت بیکاری و خواب کودکان نگذارید. شاید همه پدر و مادرها دوست داشته باشند که برای نوزادشان لالایی بخوانند، اما بعضی از آن ها نتوانند این کار را انجام دهند. در این صورت می توانند لالایی صوتی تهیه کنند. یکی از را ه های تهیه لالایی صوتی برای کودکان دانلود لالایی است. دنیای گسترده اینترنت مکانی است که به راحتی می توانید هرتعداد لالایی صوتی می خواهید تهیه کنید. روش دیگر استفاده از اپلیکیشن هایی است که در بازار وجود دارد و با نصب آنها می توانید به انواع مختلف لالایی دسترسی پیدا کنید. یکی از این اپلیکیشن ها مربوط به بچه های خوب وولک است که برای خوشحالی شما و کودکتان هر روز لالایی صوتی تهیه می کنند و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.
 
بالا پایین