Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

استفاده و دانلود لالایی برای خواباندن کودکان

اطلاعات موضوع

Kategori Adı نقد و بررسی ادبی
Konu Başlığı استفاده و دانلود لالایی برای خواباندن کودکان
نویسنده موضوع niniweb
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan niniweb

niniweb

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 3, 2021
ارسالی‌ها
74
پسندها
4
امتیازها
8

اعتبار :

تاکنون به دانلود لالایی برای آرامش فکرکردید؟​

تحقیقات نشان داده است که موسیقی و کلمات آرام و منظم، همانند لالایی، می تواند امواج مغز را تحریک کند و به کودکان آرامش ببخشد. به همین دلیل دانلود لالایی برای کودکان باعث خواهد شد که آنها راحت تر به خواب بروند. امواج مغز با خواب عمیق و همراه با آرامش زمان خواب کودکان ارتباط دارد و دانلود لالایی و گوش دادن به آن با تحریک این امواج می تواند خواب کودکان را آرام، لذت‌بخش و عمیق تر کند. بنابراین روان‌شناسان به والدینی که از خواب نامنظم و بی‌قراری‌های کودکشان رنج می‌برند، پیشنهاد می کنند که با دانلود لالایی و خواندن لالایی برای بهبود کودکان خود اقدام کنند.

از چه زمانی باید خواندن لالایی برای کودکان را شروع کنیم؟​

بسیاری از والدین هنگامی که صاحب فرزندی می شوند تصمیم می گیرند که با دانلود لالایی برای کودکان خود لالایی بخوانند. اما تحقیقات نشان داده است که خواندن لالایی منحصر به زمان کودکی نیست و حتی برای دوران کودکی هم نیست. بنابراین بهتر است که خواندن لالایی قبل از تولد و هنگامی که کودک دررحم مادر است شروع شود. دانلود لالایی می تواند از این زمان آغاز شود و همزمان با بزرگ شدن کودک متن لالایی هم تغییر کند و متناسب با سن او لالایی انتخاب شود و حتی آهنگ آن نیز متفاوت باشد. خواندن لالایی دردوران قبل ازتولد به رشد مغزی جنین هم کمک می کند و دررشد و بهبود مهارت های کلامی و عاطفی پس از تولد کودکان نیزبسیار موثر است.

اثر لالایی دردوران بارداری​

مادرانی که در دوران بارداری برای فرزندان خود لالایی می‌خوانند، متوجه می شوند که کودکان آنها نسبت به سایر کودکان آران تر هستند. این بدان معناست که کودک آنها کمتر گریه می کند و کمترهم بی‌تابی می ‌کنند. این موضوع توسط دانشمندان هم مورد بررسی قرار گرفته شده است. دانشمندان با تحقیق بر روی دو دسته از مادران باردار تاثیر خواندن لالایی بر روی جنین و برای پس از تولد را مورد بررسی قرار دادند و به نتایج جالبی د راین زمینه دست پیدا کردند. نتایج بررسی آنها نشان داد که مادرانی که برای جنین خود لالایی خواندند نوزاد آنها پس از تولد تقریباً 18.5 درصد از اوقات را گریه می‌کند در حالی که مادرانی که لالایی نخوانده اند کودکانشان تقریباً 28.2 درصد از مواقع را گریه می کنند.

این تحقیق جالب تنها بخشی از فواید خواندن لالایی برای جنین دردوران بارداری را نشان می دهد. شاید دلیل این امرصدای مادری باشد که قبل از تولد برای آنها لالایی می خواند. کودکان پس از تولد صدای مادر را بیش از سایر صداها تشخیص می دهند و این به دلیل ارتباط بیشتر با صدای مادر درزمان جنینی است که شنیدن لالایی دراین دوران نیزاثری همانند آن دارد.

دانلود لالایی برای چه سنی مناسب کودک است؟​

همانطورکه گفته شد خواندن لالایی برای کودکان از دوران بارداری توصیه می شود. تاثیرلالایی به دلیل موسیقی است که در آن وجود دارد. بنابراین دانلود لالایی از دوره جنینی برای کودکان قابل استفاده است. پس از تولد هنگامی که کودک بی قراری می کند مادران می توانند با دانلود لالایی و پخش آن برای کودکان آنها را آرام کنند. دانلود لالایی با بزرگ شدن کودکان توسط خود آنها هم امکان پذیر است چون همانطور که بارها گفته شده است شنیدن لالایی برای سن خاصی نیست. همچنین مادران بیشترین مخاطبین دانلود لالایی هستند که دوست دارند با دانلود لالایی بهترین لالایی ها را تهیه و برای کودکشان و با صدای خودشان بخوانند. شما هم اگر به تازگی صاحب کودکی شده اید و یا آنکه دردوران بارداری به سر می برید می توانید با دانلود لالایی هایی که در وولک وجود داشته بهترین لالایی را انتخاب و با صدای خودتان برای کودک دلبندتان بخوانید.
 
بالا پایین