Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آشنایی با مزایای کاردستی کودکانه

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب آموزشی
Konu Başlığı آشنایی با مزایای کاردستی کودکانه
نویسنده موضوع niniweb
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan niniweb

niniweb

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 3, 2021
ارسالی‌ها
74
پسندها
3
امتیازها
8

اعتبار :

ساخت کاردستی کودکانه برای کودکان چه مزایایی دارد؟ جواب این سوال...خیلی زیاد است! اطمینان از اینکه فرزندان شما خلاقیت خود را ابراز می کنند، بخش اساسی رشد است. کاردستی کودکانه برای کودکان شما فواید زیادی دارد.

هیچ نکته ی منفی در ساخت کاردستی کودکانه وجود ندارد، و این یک تجربه عالی برای کودکان است که به رشد آنها در بزرگسالان شگفت انگیز کمک کند. این فعالیت منحصر به فرد با فواید بی شماری همراه است که در ادامه به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت.

کاردستی کودکانه، راهی برای ابراز احساسات​

ساخت کاردستی کودکانه به کودکان یک راه برای ابراز و نشان دادن احساسات آنها، فراهم می کند. خلاق بودن با فرزندان به آنها اجازه می دهد تا خود را از طریق ساخت کاردستی کودکانه و دیگر فعالیت های هنری مانند نقاشی کشیدن، بیان کنند.

هنگام ایجاد پروژه‌های کاردستی کودکانه، اجازده دهید کودکان برای تمام آن تصمیم گیری کنند. چگونگی رنگ آمیزی و طرح های کاردستی کودکانه همگی براساس ایده ذهنی کودکان می باشند، پس بهتر است آزادی تصمیم گیری و انتخاب را نیز به آنها داد. به عنوان مثال، اگر در حال ساخت یک کاردستی کودکانه از حیوانات مختلف هستید، به کودک خود اجازه دهید تصمیم بگیرد که چه حیوانی را بسازد و چگونه به نظر برسد. هدف از این کار این است که به آنها نشان دهید که بیان احساسات و عواطف خود کار مثبت است و شما از انجام آن، استقبال می کنید. این به کودکان کمک می کند تا درک کنند که احساسات به اشتراک گذاشته و آزاد می شوند. هنگامی که آنها رویدادهای استرس زا دارند، در ساخت کاردستی کودکانه ، راهی برای رهاسازی احساسات خواهند داشت.

کودکان دیدگاه مثبتی به زندگی خواهند داشت زیرا احساسات را سرکوب نمی کنند یا آنها را پنهان نمی کنند. مسائل مربوط به سلامت روان در حال حاضر بسیار زیاد است. با تشویق کودکان به فعالیت های هنری مختلف اعم از نقاشی و ساخت کاردستی کودکانه آن ها را به بیان احساسات و افکارشان، تشویق کنید. این رویکرد برای کودکان خجالتی و کم حرف بسیار مفید می باشد.

بهبود مهارت برنامه ریزی و تمرکز با کمک کاردستی کودکانه​

هنگام ساخت یک کاردستی کودکانه جدید، کودکان باید در مورد یک برنامه تصمیم بگیرند و آن را دنبال کنند. کودکان باید حیوانی را انتخاب کنند، برای ظاهر آن تصمیم بگیرند، لوازم مورد نیاز برای ساخت آن و چگونگی قرار گرفتن آنها در کنار یکدیگر را تعیین کنند تا بتوانند دیدگاه خود از ساخت آن کاردستی کودکانه را به اطرافیان ابراز کنند. این مزیت ساخت کاردستی کودکانه به آنها می آموزد که چگونه با مشکلات مواجه و برای حل آنها راه حل بیابند و برنامه ریزی کنند. همچنین ایده داشتن یک هدف یا چشم انداز و برنامه ریزی برای رسیدن به آن هدف یا چشم انداز را القا می کند. آنها همچنین بعد از دیدن اینکه ایده ذهنی آنها و چیزی که می خواستند به اطرفیان نشان دهند، در قالب یک کاردستی کودکانه و به زیبایی تمام به انجام رسیده است، به خود و توانایی های خود اعتماد بیشتری پیدا خواهند کرد.
 
بالا پایین