Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آشنایی با قصه های کودکانه در وبسایت های تخصصی کودکان

اطلاعات موضوع

Kategori Adı داستان و حکایت
Konu Başlığı آشنایی با قصه های کودکانه در وبسایت های تخصصی کودکان
نویسنده موضوع niniweb
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan niniweb

niniweb

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 3, 2021
ارسالی‌ها
74
پسندها
3
امتیازها
8

اعتبار :

سایت وولک، یک سایت کودک و نوجوان با بخش های سرگرمی متنوع می باشد. بخش قصه کودکانه در وولک از جمله پر طرفدارترین قسمت های این سایت به شمار می رود. علت محبوبت قصه کودکانه در وولک را می توان جنبه های سرگرم کننده آن برای کودکان و همچنین فواید بی شمار مطالعه و قصه کودکانه برای توسعه و بهبود مهارت های کودکان دانست.

مطالعه فواید بسیار زیادی برای کودکان دارد و یکی از خاص ترین فعالیت هایی است شما به عنوان والدین می توانید در آن کودکتان را همراهی کنید. بهترین هدیه ای که شما می توانید به فرزندتان بدهید این است که از سنین پایین او را با مطالعه و خواندن کتاب و داستان کودکانه آشنا کنید. خواندن قصه کودکانه در وولک برای کودکان نوپا و حتی نوزادان برای رشد آنها بسیار مفید است.

قصه کودکانه در وولک و توسعه مهارت ها​

خواندن هر شب یک قصه کودکانه در وولک چه فوایدی برای کودکان شما به همراه دارد؟ بسیاری از تاثیرات آن در مدت زمان خواندن قصه کودکانه در وولک چندان واضح به نظر نمی رسند. اینها در طول زمان پایه ای را ایجاد می کنند که بیشتر از آنچه تصورش را بکنید برای کودکان سودمند است.

از میان مجموعه قصه کودکانه در وولک شما چه در مورد دوستان، موجودات دریایی یا ماجراجویی های یک قهرمان را برای خواندن انتخاب کنید، هر کدام از قصه کودکانه در وولک مجموعه ای از واژگان خاص خود را دارد. فرزند شما در معرض مجموعه بی پایانی از ژانرها و زبان های رنگارنگ قرار می گیرد.

کودکانی که به مطالعه و یا گوش دادن داستان کودکانه علاقمند می شوند، واژگان بسیار بزرگتر و توسعه یافته تری نسبت به سایر کودکان دارند. این امر آنها را از نظر فکری در مزیت بزرگی قرار می دهد و به آنها کمک می کند تا در مدرسه بهتر با آن کنار بیایند.

مردم تمام زندگی خود را صرف یادگیری کلمات جدید می کنند. لیست محدودی از کلماتی که بتوان در مدرسه یاد گرفت وجود ندارد زیرا زبان دائما در حال تکامل است. هر چه کودکان با کمک قصه کودکانه در وولک بیشتر در معرض مطالعه و کتاب های جدید قرار گیرند، دایره لغات آنها غنی تر می شود.

وقتی برای کودک خود قصه کودکانه در وولک می خوانید، ساختارهای زبانی خوب و استفاده از دستور زبان را می شنوند و به طور طبیعی آن ها را تقلید می کنند. بچه ها وقتی در کلاس ها مطالعه می کنند، در مورد افعال، حروف اضافه، حروف ربط و قیدها به طور غیرمعمول یاد نمی گیرند. سال‌ها مطالعه به آنها واژگانی می‌دهد که از طریق آن می‌توانند بخش‌هایی از گفتار و سایر عناصر زبان را تشخیص دهند. آنها نه تنها دایره لغات گسترده تری خواهند داشت، بلکه مهارت های گفتاری و استفاده از گرامر خوبی نیز خواهند داشت.

همخوانی قصه کودکانه در وولک​

چرا بهتر است کودکان و والدین با همدیگر به خواندن قصه کودکانه در وولک بپردازند؟ اکثر روانشناسان کودک و نوجوان توصیه می کنند که والدین از ابتدای کودکی با کودکان خود کتاب بخوانند و تا سال های دبستان به این روال ادامه دهند.

مطالعه با فرزندان شما ارتباط گرم و شادی با کتاب ایجاد می کند و این احتمال را افزایش می دهد که خواندن در آینده برای کودکان لذت بخش باشد.

مطالعه در خانه باعث افزایش عملکرد مدرسه در آینده می شود. همچنین دایره لغات را افزایش می دهد، عزت نفس را بالا می برد، مهارت های ارتباطی خوبی ایجاد می کند و موتور پیش بینی که مغز انسان است را تقویت می کند. به همین دلیل است که ما به شما خواندن قصه کودکانه در وولک را پیشنهاد می دهیم.
 
بالا پایین