Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مشکلاتی که کودکان در ساخت یک کاردستی آسان در خانه دارند

اطلاعات موضوع

Kategori Adı صنایع دستی
Konu Başlığı مشکلاتی که کودکان در ساخت یک کاردستی آسان در خانه دارند
نویسنده موضوع niniweb
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan niniweb

niniweb

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 3, 2021
ارسالی‌ها
74
پسندها
4
امتیازها
8

اعتبار :

کودکان برای درست کردن کاردستی آسان در خانه همیشه نگران هستند. نگرانی آنها از این جهت است که نتوانند به راحتی یک کاردستی آسان در خانه بسازند. کودکان گمان می کنند ساخت یک کاردستی در خانه آسان نیست و وسایل و ابزار کافی برای این کار را ندارند. از طرف دیگر فکر می کنند که یک کاردستی آسان در خانه همانند ساخت یک کاردستی پیچیده، دشوار است و باید آموزش های کافی در این زمینه را ببینند. در این مقاله می خواهیم به کودکان کمک کنیم تا با رها کردن این افکار، به راحتی یک کاردستی آسان در خانه بسازند و از زیبایی آن دیگران را متعجب کنند.

ساخت یک کاردستی آسان در خانه برای کودکان​

برای ساخت یک کاردستی آسان در خانه، به وسایل و ابزار خاصی نیاز نداریم. کاردستی آسان یعنی ابتدایی نوع کاردستی که کودکان بتوانند به آسانی از عهده انجام دادن آن بربیایند. شاید نمونه شناخته شده کاردستی آسان در خانه، ساخت کاردستی با کاغذ و یا خمیر بازی باشد. خمیر بازی نسبت به کاغذ برای ساخت یک کاردستی آسان در خانه مناسب تر است. کودکان در استفاده از خمیر بازی راحت تر هستند و به راحتی می توانند با درست کردن و خراب کردن، ساخت یک کاردستی آسان در خانه را تجربه کنند و لذت ببرند.

خمیر بازی برای ساخت کاردستی آسان تر است​

خمیر بازی برای ساخت کاردستی این امکان را دارد که کودکان آنچه را که می خواهند بسازند و اگر دوست نداشتند، با خراب کردن آن دوباره یک کاردستی جدید بسازند. برای آنکه کودکان با ساخت کاردستی آشنا شوند و بتوانند به راحتی ساخت کاردستی آسان در خانه را یاد بگیرند، باید بتوانند کاردستی زیادی درست کنند. این تمرین و تکرار در ساخت کاردستی به کودکان کمک می کند تا نواقص و عیب های موجود در کاردستی را ببینند و با رفع آن، یک کاردستی زیبا را بسازند. خمیر بازی نسبت به کاغذ و سایر وسایل و ابزارها این مزیت را دارد که قابل استفاده به کرارات است در حالی که مثلاً کاغذ وقتی برای ساخت کاردستی استفاده شود معمولاً دیگر قابل استفاده برای کاردستی های دیگر نیست.

ساخت کاردستی می تواند ایده یک نقاشی کودکانه برای کودکان باشد​

کشیدن نقاشی همواره نیاز به یک ایده و یا الگو و مدلی است که بتواند در ذهن نقاش قرار بگیرد. هنرمندان اغلب از اطراف خود ایده می گیرند. طبیعت و آدم ها الگوی بسیاری از هنرمندان برای کشیدن نقاشی هستند. کودکان نیز برای نقاشی کودکانه خود نیاز به ایده و الگو دارند. ساخت کاردستی برای کودکان یک بازی است تا آنچه را که دوست دارند به راحتی بسازند. وقتی کودکان یک کاردستی آسان در خانه را می سازند، می توانند از آن نیز برای نقاشی کودکانه خود ایده بگیرند. در این حالت با تجسم اشیاء و حیوانات هم کاردستی می سازند و هم یک نقاشی کودکانه زیبا و هنرمندانه می کشند.

از کاردستی برای نقاشی کودکانه کودکان استفاده کنید​

همانگونه که بیان شد، کاردستی می تواند ایده و الگوی خوبی برای نقاشی کودکانه کودکان باشد. همچنین ساخت کاردستی برای کودکان آسان تر و جذاب تر از نقاشی کودکانه است. به همین دلیل می توانید با کمک به ساخت یک کاردستی آسان در خانه، انگیزه و علاقه کشیدن نقاشی کودکانه را نیز در کودکان ایجاد کنید. فراموش نکنید که ساخت کاردستی و نقاشی کودکانه هردو هنری است که در رشد و تقویت خلاقیت کودکتان موثرهستند، لذا آن ها را دست کم نگیرید.

ساخت کاردستی برای کودکان آسان تر از نقاشی کودکانه است​

برای کشیدن نقاشی کودکانه، نیاز به وسایل نقاشی از جمله کاغذ، بوم، مدادرنگی و یا سایر وسایل رنگ آمیزی است. هنگام کشیدن نقاشی کودکانه، کودکان این فرصت را دارند که با وسایلی که در اختیارخود دارند، نقاشی کنند. به همین دلیل اگر اشتباهی در کشیدن نقاشی کودکانه خود انجام دهند معمولاً نمی توانند آن را پاک کرده و دوباره نقاشی بکشند. در حالی در ساخت کاردستی خصوصاً ساخت کاردستی با خمیر بازی به راحتی می توانند بسازند وخراب کنند. بنابراین ساخت کاردستی در خانه برای کودکان آسان تر و جذاب تر از نقاشی کودکانه است و با روحیه لطیف و حساس کودکان نیز سازگارتر است.
 
بالا پایین