Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بهترین کارت حافظه یا رم گوشی با قیمت مناسب

اطلاعات موضوع

Kategori Adı هنر هفتم
Konu Başlığı بهترین کارت حافظه یا رم گوشی با قیمت مناسب
نویسنده موضوع sara5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sara5280

sara5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 27, 2021
ارسالی‌ها
57
پسندها
4
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
تخصص
sa

اعتبار :

برای خرید بهترین کارت حافظه گوشی باید به برخی نکات مانند برند، ظرفیت، سرعت و کلاس آن توجه نمود. از یاد نبرید که نه‌تنها باید به ‌ویژگی‌‌های رم، بلکه به مشخصات گوشی نیز توجه کنید. برخی از تلفن‌های همراه ممکن است از کارت حافظه با سرعت یا کلاس‌بالا پشتیبانی نکنند. با پیشرفته‌تر شدن گوشی‌ها، کاربران از تلفن همراه خود برای انجام بسیاری از کارهای روزانه و فعالیت‌های اجتماعی خود استفاده می‌کنند؛

بنابراین اغلب حافظه داخلی گوشی به این حجم از اطلاعات پاسخ نمی‌دهد. این موضوع اهمیت رم گوشی را بیش‌ازپیش آشکار می‌کند. اگر شما نیز دنبال خرید بهترین رم گوشی هستید، در ادامه این مقاله تعدادی از برندهای باکیفیت و پرفروش را معرفی نموده‌ایم با ما همراه باشید.

بهترین کارت حافظه گوشی لیتو مدل 533x A1​

بهترین کارت حافظه گوشی 32 گیگابایتی دارای استاندارد سرعت UHS-I است. ظرفیت ذخیره‌سازی بالایی برای ذخیره، مشاهده و ضبط فایل‌های ویدیویی فول اچ دی دارد. کارت‌های حافظه کلاس 10 ابزار مناسبی برای این کار هستند. کارت‌های این دسته از فرمت‌های Full HD و 4k بدون تأخیر یا مکث پشتیبانی می‌کنند.

سرعت خواندن اطلاعات این کارت تا ۸۰ مگابایت بر ثانیه است. جالب است بدانید که اشعه ایکس و تغییرات دما بر عملکرد کارت‌های حافظه لیتو تأثیری ندارد و اطلاعات آنها آسیب نمی‌بینند. محدوده دمایی برای عملکرد بهینه بهترین کارت حافظه های موبایل بین -۴۰ درجه سانتی‌گراد تا +۸۵ درجه سانتی‌گراد است.

کارت حافظه سن دیسک مدل Ultra​

رم گوشی سن دیسک دارای استاندارد سرعت UHS-I است. این کارت حافظه برای ذخیره، مشاهده و ضبط فایل‌های ویدیویی فول اچ‌دی بسیار مناسب است. این رم بهترین مارک کارت حافظه گوشی باکلاس 10 است که فرمت‌های فول اچ دی و سه بعدی را بدون تأخیر یا مکث پشتیبانی می‌کند. حداکثر سرعت خواندن اطلاعات در این کارت حافظه 100 مگابایت بر ثانیه است.

این مدل در محدوده سرعت بالا قرار می‌گیرد و با دستگاه‌هایی که کارت‌های microSDHC و microSDXC را می‌پذیرند سازگاری کامل دارد. اشعه ایکس و تغییرات دما بر عملکرد این محصول تأثیری ندارد و اطلاعات آنها آسیب نمی‌بیند. محدوده دمایی برای عملکرد بهینه این کارت حافظه بین -40 درجه سانتی‌گراد تا +85 درجه سانتی‌گراد است.

بیشتر بخوانید: راهنمایی سریع مشخصات یک لپ تاپ خوب برای بازی

بهترین کارت حافظه سیلیکون پاور مدل Elite​

این نسخه از بهترین کارت حافظه برای گوشی از فرمت‌های فول اچ دی و سه بعدی بدون تأخیر پشتیبانی می‌کند. سرعت خواندن اطلاعات روی این کارت تا ۸۵ مگابایت بر ثانیه است که در رده سریع قرار می‌گیرد. این رم گوشی از انواع فرمت‌های محبوب و از هر دو فرمت فول اچ دی و سه بعدی پشتیبانی می‌کند.

با توجه به‌سرعت خواندن بالای این کارت، می‌توانید از این محصول برای تماشای انواع فایل‌های ویدئویی باکیفیت بالا بدون تأخیر و توقف استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول سیلیکون پاور سرعت خواندن است.

این مدل از بهترین رم برای گوشی دارای استاندارد سرعت UHS-I با دستیابی به‌سرعت خواندن 85 مگابایت بر ثانیه است. این سرعت در محدوده سرعت بالای کارت‌های حافظه است و می‌تواند اطلاعات را در کمتر از یک ثانیه نمایش دهد.

بهترین رم گوشی سامسونگ مدل Evo Plus A1 V10​

این مدل شامل یک آداپتور SD است که به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز به اطلاعات ذخیره‌شده روی کارت microSD دسترسی پیدا کنید. این آداپتور به شما این امکان را می‌دهد که یک کارت حافظه را بدون کارت‌خوان به لپ تاپ یا کامپیوتر خود متصل کرده و به اطلاعات ذخیره شده در آنجا دسترسی یابید. سرعت خواندن در بهترین کارت حافظه برای گوشی سامسونگ 130 مگابایت بر ثانیه است.

همچنین سرعت نوشتن اطلاعات این مدل 100 مگابایت بر ثانیه است. ابعاد این کارت حافظه در طول، عرض و ضخامت به ترتیب 15، 11 و 1 میلی‌متر است. بنابراین با دوربین‌های GoPro و همچنین اکثر تلفن‌های همراه، تبلت ها، دوربین‌های ورزشی و سایر لوازم جانبی مانند اسلات کارت microSD سازگاری دارد.

بهترین کارت های حافظه می‌توانند حجم زیادی از اطلاعات، تصاویر و فیلم‌های گرفته‌شده توسط دوربین را ذخیره و محافظت کنند. مقاوم بودن در برابر سرما، گرما، ضربه، مغناطیس و آب، این مدل به اطلاعات شما آسیبی نمی‌رساند. مرجع سرعت آن UHS-IU1 و کلاس آن 10 است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی برای بازی کالاف + معرفی 10 مدل برتر

کارت حافظه‌ گوشی لکسار مدل High-Performance​

بهترین کارت حافظه برای گوشی موبایل، برند لکسار است؛ زیرا از فایل‌های با فرمت 4k پشتیبانی می‌کند و با دوربین‌های گوپرو نیز سازگاری دارد. سرعت خواندن در این کارت حافظه 95 مگابایت بر ثانیه است و در رده کارت های حافظه با سرعت‌بالا قرار می‌گیرد. همراه این محصول یک آداپتور SD ارائه می‌شود که به‌راحتی می‌توانید آن را به لپ تاپ یا سیستم شخصی خود متصل نمایید.

مهم‌ترین چیزی که هنگام خرید رم گوشی باید در نظر بگیرید ظرفیتی است که دستگاه شما از آن پشتیبانی می‌کند. هنگام خرید تلفن همراه یا تبلت، تراشه‌های به‌کاررفته در این دستگاه‌ها نشان‌دهنده ظرفیتی است که دستگاه به راحتی می‌تواند آن را پشتیبانی کند.

رم گوشی ویکومن مدل Final 600X​

کارت حافظه ویکومن استانداردهای کلاس 10 و UHS-I U3 را دارد. این بهترین برند رم گوشی، 64 گیگابایت فضا را برای ذخیره اطلاعات فراهم می‌کند. این محصول اطلاعات را با سرعت 90 مگابایت در ثانیه می‌خواند و می‌توانید فیلم‌های سه بعدی را ذخیره کنید. نگهداری، مشاهده و ذخیره فایل‌های ویدیویی فول اچ دی فقط به ظرفیت ذخیره‌سازی بالایی نیاز ندارد.

بلکه کارت‌های حافظه ارائه شده برای این منظور باید سازگاری خاصی داشته باشند. کارت‌های حافظه کلاس 10 ابزار مناسبی برای این کار هستند. ویکومن بهترین مارک کارت حافظه برای گوشی است که از ویدئوهای 4K و 1080p نیز پشتیبانی می‌کند. این مدل یکی از کاربردی‌ترین ابزارها برای ذخیره اطلاعات بوده و در برابر ضربه و آسیب نیز مقاوم است.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی گوشی A53

کارت حافظه microSDHC ویکو من مدل Extre 533X​

اکثر حافظه‌های داخلی تلفن‌های همراه به دلیل استفاده گسترده از تلفن همراه در زندگی روزمره، توسعه بازی‌ها و نرم‌افزارهای باکیفیت و همچنین افزایش کیفیت تصویر دوربین، دیگر انتظارات کاربران را برآورده نمی‌کنند. در صورت پشتیبانی از افزایش حافظه، می‌توانید بهترین کارت حافظه برای افزایش میزان حافظه دستگاه همراه خود را انتخاب کنید.

این رم گوشی می‌تواند داده‌ها را با سرعت 80 مگابایت بر ثانیه بخواند. این مقدار به طور طبیعی در تنظیمات آزمایشگاهی به دست آمد، و در کاربرد واقعی، تفاوت اساسی خواهد داشت. با این حال، به دلیل سرعت بالای حافظه برای گرفتن عکس یا فیلم برداری با کیفیت HD و Full HD مشکلی نخواهید داشت.
 
بالا پایین