Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

در آهنگ های کودکانه چه میگذرد؟!!

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سایر موضوعات موسیقی
Konu Başlığı در آهنگ های کودکانه چه میگذرد؟!!
نویسنده موضوع niniweb
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan niniweb

niniweb

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 3, 2021
ارسالی‌ها
74
پسندها
4
امتیازها
8

اعتبار :

آهنگ کودکانه چگونه آهنگی است؟​

آهنگ کودکانه سبکی از موسیقی با ملودی ساده و شیرین است که توسط آهنگسازان بزرگسال برای کودکان ساخته می شود. آهنگ کودکانه برای کودکان تا سنین نوجوانی است اما برای بزرگسالان هم می تواند جذاب باشد. هدف اصلی در ساخت آهنگ کودکانه شادی کودکان است اما می تواند همراه با شعرهای کودکانه برای آموزش و مهارت آموزی کودکان هم استفاده شود. دراین مقاله می خواهیم همراه با هم درباره آهنگ کودکانه و کاربردهای آن بیشتر بدانیم و آشنا شویم.

اثر آهنگ کودکانه در روح و روان کودکان​

موسیقی درمانی امروزه یکی از روش های درمان اختلالات روحی و روانی انسان هاست. به همین دلیل آهنگ کودکانه نیز می تواند دراختلالات روحی کودکان و رفع مشکلات آنها کمک کند. یکی از کارهای که آهنگ کودکانه می تواند انجام دهد، تغییر خلق و خوی کودکان است. کودکان عصبانی و خشمگین، با یک آهنگ کودکانه ملایم می توانند آرام شوند. همچنین کودکانی که در صحبت کردن مشکلاتی دارند با همراهی یک آهنگ کودکانه می توانند تلفظ صحیح الفاظ را یاد بگیرند و با تمرین و تکرار، اعتماد به نفس پیدا کنند. آهنگ کودکانه به دلیل شاد و پرانرژی بودن می تواند در کودکان بیش فعال هم اثر بگذارد و باعث تخلیه انرژی و هیجان کاذب آنها گردد.

آهنگ کودکانه یادگیری در کودکان را افزایش می دهد​

تعجبی ندارد که آهنگ کودکانه را در تقویت حافظه کودکان موثر بدانیم. آهنگ کودکانه همراه با شعر برای کودکان خوانده می شود. شعر کودکانه یکی از ابزارهایی است که حافظه کودکان را قوی می کند. کودکان وقتی شعری را می شنوند، آن را تکرار می کنند و در حافظه می سپارند. همین به ذهن سپردن شعر و آهنگ کودکانه یعنی تلاش برای یادگیری. هرچقدر ذهن فعال تر باشد توانایی آن برای یادگیری نیز بالا می رود. به همین دلیل آهنگ کودکانه به طور غیرمستقیم در افزایش این توانایی ذهنی در کودکان موثر است.

آهنگ کودکانه را در وولک بشنوید​

اگر به دنبال آهنگ کودکانه هستید، پیشنهاد ما اعتماد به بهترین هاست. بهترین ها تنها حرف نمی زنند بلکه با شما گام به گام همراه می شوند. وولک یکی از این بهترین هاست که در کنار شما زندگی می کند. وولک دنیایی از خواسته های کودکان از جمله آهنگ کودکانه را دارد. آهنگ کودکانه وولک همراه با آموزش برای کودکان هم هست. آهنگ کودکانه «چهارشنبه سوری » یکی از همان آموزش هایی است که اگرچه از رفتن زمستون و آمدن بهار می گوید، اما امید و دوری از غم را یاد می دهد. غمی که می گذرد و امیدی که همراه با شادی می آید.

امشب همه از ته دل

می خندیم و دست می زنیم

فشفشه روشن می کنیم

از روی آتیش می پریم

از روی آتیش می پریم

چهارشنبه سوری رسیده

از یه راه دور و دراز

برای شنیدن و دیدن شعر و آهنگ کودکانه و زیبای « چهارشنبه سوری» به سراغ وولک بروید.

در وولک چه می گذرد​

اگر به سراغ وولک بروید مطمئناً هیجان زده خواهید شد. دنیایی که در وولک می بینید، دنیای شادی است که هم برای کودکان و هم برای مادران سرگرم کننده است. در وولک کودکان قصه، داستان، شعر و آهنگ کودکانه می خوانند، نقاشی می کشند و کاردستی درست می کند و مادران در کنار آنها با دنیای کودکان آشنا می شوند. در وولک با روانشناسان کودک آشنا می شوید و از تجربیات مادران استفاده خواهید کرد تا بتوانید با نوزادانتان ارتباط خوب و صمیمانه ای را برقرار کنید. وولک جایی تنها برای گذراندن وقت نیست بلکه می توانید پاسخ تمام سوالاتی را در آن پیدا کنید که ذهنتان را درگیر خود کرده است.
 
بالا پایین