Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

قصه حسن کچل و کیا یادشونه؟ چرا انقد برامون جذاب بود؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آرشیو داستان های کوتاه
Konu Başlığı قصه حسن کچل و کیا یادشونه؟ چرا انقد برامون جذاب بود؟
نویسنده موضوع niniweb
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan نبات

niniweb

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 3, 2021
ارسالی‌ها
74
پسندها
3
امتیازها
8

اعتبار :

همزاد پنداری در قصه کودکانه صوتی​

یکی از خصوصیاتی که کودکان دارند و هنگام شنیدن قصه کودکانه به خوبی آن را نشان می دهند، همزادپنداری با شخصیت های قصه کودکانه است. همزادپنداری کودکان یعنی اینکه کودکان آنچنان با قصه کودکانه ارتباط برقرار می کنند که خود را جای شخصیت های قصه کودکانه می گذارند، کارهای آنها را انجام می دهند و مشکلات آنها را مشکلات خود می دانند. این همزادپنداری کودکان در هنگام شنیدن قصه کودکانه صوتی بیشتر است. در هنگام شنیدن قصه کودکانه صوتی، کودکان فرصت بیشتری دارند تا با شخصیت های قصه زندگی کنند درحالی که هنگام خواندن قصه کودکانه، بخشی از انرژی و توان خود را صرف خواندن قصه می کنند.

آرام بودن کودکان هنگام شنیدن قصه کودکانه صوتی​

شنیدن قصه کودکانه صوتی کودکان را آرام تر می کند. زمانی که کودکان کتاب قصه می خوانند در یک زمان واحد هم کتاب را می خوانند و هم می شنوند. این خواندن قصه علاوه بر آنکه باعث خستگی چشم و فکر کودکان می شود، می تواند ذهن کودکان را نیز مشوش کند در حالی که شنیدن قصه کودکانه صوتی، با به کارگیری گوش کودکان برای شنیدن، تمرکز ذهن برای فهمیدن قصه کودکانه صوتی بیشتر می کند. در نتیجه ذهن فرصت بیشتری برای استراحت کردن و آرام شدن دارد. راحتی شنیدن قصه کودکانه صوتی به این دلیل است که کودکان می توانند حتی زمانی که خسته هستند و می خواهند استراحت کنند آن را گوش دهند و همانند یک لالایی کودکانه، با صدای آن به خواب بروند.

ادای کلمات با قصه کودکانه صوتی​

قصه کودکانه صوتی جدا از لذت و شیرینی شنیدن قصه، برای کودکان همانند معلم زبان است. در قصه کودکانه صوتی، کلمات و لغات توسط راوی قصه به درستی تلفظ می شود، درنتیجه کودک ادای صحیح واژگان را یاد می گیرد. خردسالان بیشترین تعداد در میان کودکان هستند که برای صحبت کردن با مشکل تلفظ و ادای کلمات مواجه می شوند. اگرچه خواندن قصه کودکانه برای کودکان به آنها کلمات جدیدی یاد می دهد و دایره لغات آنها را افزایش می دهد اما کودک فقط کلمات را یاد می گیرد بدون آنکه بداند چگونه باید تلفظ کند. قصه کودکانه صوتی این امکان را برای پدرومادرها فراهم می کند تا به راحتی ادبیات کودکان را علاوه بر غنی کردن، درست و صحیح نیز بکنند.

قصه کودکانه ترسناک​

کودکان در دنیای کودکانه خود به طورغریزی ترسی را همراه خود دارند. این ترس که کاملاً در کودکان طبیعی است می تواند با شنیدن یک قصه کودکانه ترسناک بیشتر شود. قصه کودکانه صوتی می تواند بیش از خواندن یک قصه کودکانه، کودکان را دچار ترس کند. یک کتاب قصه کودکانه که دارای موضوع ترسناکی برای کودکان باشد، القای ترس در کودکان را به سختی انجام می دهد مگر آنکه کودک خردسالی باشد که همه چیز را در همان دنیای کتاب بداند. در حالی که در شنیدن قصه کودکانه صوتی ، صدا و لحن روای داستان همراه با موسیقی که می تواند موجب وهم و خیال شود، تاثیری به مراتب بیشتر در کودکان دارد. این حالت همانند زمانی است که یک فیلم ترسناک برای کودکان به نمایش گذاشته می شود.

قصه صوتی حسن کچل​

قصه حسن کچل یک قصه جدید نیست. ماجرای تنبلی حسن کچل را همه بزرگترها می دانند و برای کودکان هم خواندند. فیلم و آهنگ کودکانه متعددی هم از تبلی حسن کچل ساخته شده است اما هیچگاه برای هیچ کدام از ما قصه حسن کچل تکراری و خسته کننده نشده است. قصه صوتی حسن کچل را می توانید در وولک نیز ببینید و بخوانید و لذت ببرید. قصه تنبلی حسن کچل این بار به شکلی متفاوت در وولک به صورت صوتی برای شما قرار داده شده است. همین الان می توانید قصه صوتی حسن کچل را برای کودکان و دوستان خود به اشتراک بگذارید و خاطرات کودکیتان را مرور کنید.
 

نبات

کاربر انجمـن :)
تاریخ ثبت‌نام
Sep 18, 2020
ارسالی‌ها
1,851
پسندها
4,731
امتیازها
113
جنسیت

اعتبار :

الان چیه حسن کچل جذاب بود؟
:i9io-12:
 
  • Big Grin
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین