Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

فیلم بو ترسیده است Beau Is Afraid 2023

اطلاعات موضوع

Kategori Adı هنر هفتم
Konu Başlığı فیلم بو ترسیده است Beau Is Afraid 2023
نویسنده موضوع samira
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan samira

samira

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Dec 31, 2020
ارسالی‌ها
6
پسندها
1
امتیازها
3

اعتبار :

امروز میخواهیم درباره فیلمی شاید جذاب صحبت کنیم . فیلمی که با دیدن پوسترش ما را یاد فیلم زیبای جوکر می اندازد . با ما همراه باشید با معرفی فیلم بو ترسیده است Beau Is Afraid 2023 .

چه اطلاعاتی از فیلم بو ترسیده است Beau Is Afraid 2023 داریم ؟​

این ساخته گفته شده یک فیلم ترسناک کمدی سوررئالیستی آمریکایی است که قرار است 4 ساعت باشد . در ژوئن 2020 آری ، کارگردان این ساخته اعلام کرد قصد ساختن همچنین اثری دارد . در ابتدا قرار بود نامش فیلم Disappointment Blvd. 2023 یا بلوار ناامیدی باشد ولی بعدا تصمیم گرفتن نامش را تغییر بدهند . تهیه کنندگی اصلی برعهده کمپانی A24 است که سومین همکاری در تولید عنوان های بلند آنها و آری است . این ساخته محصول مشترک کشور های آمریکا ، کانادا و فنلاند و به زبان انگلیسی است ، در شهر مونترال در ایالت کبک کشور کانادا تولید و تصویربرداری شده و در ابتدا قرار بود در سال 2022 اکران شود ولی به سال 2023 منتقل شد . شما می توانید برای مشاهده بهترین فیلم های 2023 به این مقاله مراجعه نمایید.

فیلم بو ترسیده است Beau Is Afraid 2023 چه زمانی قرار است نمایش داده شود ؟​

طبق اعلام عوامل ساخت و شرکت توزیع کننده ، پس از لغو نمایش در سال 2022 ، تصمیم گرفته شد برای اولین بار در تاریخ چهاردهم آپریل سال 2023 میلادی که برابراست با روز جمعه ، 25 فروردین سال 1402 شمسی در تقویم ما ، در سینماهای سراسر جهان و کشور آمریکا نمایش داده شود .

درباره بازیگران و عوامل ساخت چه چیزهایی میدانیم ؟​

کارگردانی ، نویسندگی متن فیلمنامه و تهیه کنندگی بصورت همزمان توسط آری آستر انجام شده . او متولد کشور آمریکا در سال 1986 میلادی است و توانسته تا کنون نوزده بار برنده جایزه از فستیوال های مهم و معتبر بین المللی شود و سی و سه بار هم کاندید دریافت دیگر جوایز از جشنواره های جهانی بشود . او علاقه زیادی به ساخت فیلم ترسناک دارد ، او فیلم Midsommar 2019 را ساخته و همچنین تولید فیلم Hereditary 2018 هم کار او بوده و خیلی ها اعتقاد دارند او با این فیلم ها به محبوبیت و معروفیت رسیده است .
اولین هنرمندی که قصد معرفی داریم خواکین فینیکس دوست داشتنی است . او متولد شهر سن خوان در در کشور پورتوریکو در سال 1974 میلادی است . او را بیشتر با بازی استادانه و درجه یک در فیلم جوکر 2019 میشناسند . او در سال 2020 برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره آکادمی اسکار برای بازی در این فیلم شد و همچنین سه بار هم کاندید برای دریافت جایزه اسکار در سالهای قبل شده بود . او توانسته هفتاد و یک بار موفق به دریافت جوایز از فستیوال های مهم بین المللی شود و صد و نود بار هم کاندید دریافت دیگر جوایز از جشنواره های جهانی بشود . او اخرین فیلمی که تا قبل از این ساخته حضور داشته ، فیلم C’mon C’mon 2021 بوده است .
بازیگر بعدی ایمی رایان است که در سال 1968 میلادی در نیویورک متولد شده . او هم توانسته یکبار کاندید دریافت جایزه بسیار مهم آکادمی اسکار شود و سی و نه جایزه از جشنواره ها بدست آورده و سی و دو بار هم نامزد دریافت دیگر جایزه ها شده . او در سریال Only Murders in the Building هم حضور داشته و نقش زنی به نام جان را بازی میکند و همباری خواننده معروف آمریکا ، سلنا گومز است . او در فیلم Late Night 2019 هم ایفای نقش کرده .
هنرمند بعدی کایلی راجرز است که متولد سال 2004 میلادی در تگزاس آمریکا است . او نقش دختری به نام تونی را بازی میکند . او هم توانسته 1 بار برنده جایزه شود و دوبار هم کاندید دریافت جوایز دیگر بشود . او در سریال Yellowstone هم مجموعه ای بسیار زیبا و پرطرفدار است و به تازگی فصل پنجمش در حال پخش است ، نقش جوانی زنی به نام بث را بازی کرده .
بیشتر بخوانید: ترفند های بازی الدن رینگ | نکات مهم بازی Elden Ring

داستان فیلم بو ترسیده است Beau Is Afraid 2023 در چه موردی است ؟​

درباره مردی است به نام بو که پدرش را هیچوقت نشناخته و پس از مرگ مادرش ، به شهر زادگاهش برمیگردد ولی اتفاقاتی ترسناک رخ میدهد و ماورا الطبیعه او را تهدید میکند .
 
بالا پایین