Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

safe search چیست؟ چگونه جستجوی ایمن گوگل را خاموش کنیم؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı هنر هفتم
Konu Başlığı safe search چیست؟ چگونه جستجوی ایمن گوگل را خاموش کنیم؟
نویسنده موضوع sara5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sara5280

sara5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 27, 2021
ارسالی‌ها
57
پسندها
4
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
تخصص
sa

اعتبار :

آیا می‌دانید safe search چیست؟ بسیاری از افراد نمی‌توانند safe search را غیر فعال کنند به همین دلیل ما تصمیم گرفته‌ایم در این محتوا شما را با نحوه غیرفعال کردن سیف سرچ در تلفن سامسونگ، تلفن شیائومی، تلفن همراه اپل، لپ تاپ و کامپیوتر و غیره آشنا کنیم.

جستجوی ایمن چیست؟ safe search​

در گام اول بهتر است شما را با Safe Search آشنا کنیم تا شما بتوانید با درک بهتری این محتوا را مطالعه نمایید. جستجوی ایمن ویژگی ارائه شده توسط بسیاری از موتور‌های جستجو است که نتایج جستجو را فقط به آن دسته از وب سایت‌ها و محتوایی محدود می‌کند که برای مشاهده ایمن تلقی شده‌اند. این ابزار معمولا در مدارس و سایر محیط‌های آموزشی استفاده می‌شود تا اطمینان حاصل شود که دانش‌آموزان در معرض مطالب یا محتوای نامناسب قرار نمی‌گیرند. جستجوی ایمن همچنین به والدین اجازه می‌دهد تا از فرزندان خود در برابر محتوای آنلاین مضر محافظت کنند.
بیشتر بخوانید: آیا از علائم خرابی پاور کامپیوتر اطلاعی دارید؟

آموزش غیر فعال کردن safe search​

اگر به دنبال غیر فعال کردن safe search هستید، به جای درستی آمده‌اید. جستجوی ایمن قابلیتی است که برای فیلتر کردن محتوای صریح از جستجو‌های آنلاین شما طراحی شده است. غیرفعال کردن آن می‌تواند راهی عالی برای دسترسی به طیف کامل محتوای موجود در اینترنت باشد، اما همچنین می‌تواند شانس شما را برای قرار گرفتن در معرض مطالب نامناسب افزایش دهد. در این راهنما در مورد اینکه چگونه می‌توانید با خیال راحت جستجوی ایمن را غیرفعال کنید و در هنگام مرور وب از آزادی بیشتری برخوردار شوید بحث خواهیم کرد.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم برای غیر فعال کردن safe search، باید مرورگر خود را باز کرده و به صفحه تنظیمات بروید. هنگامی که آنجا هستید، به دنبال گزینه‌ای باشید که می‌گوید \”جستجوی ایمن\” و آن را خاموش کنید. مطمئن شوید که تغییرات خود را ذخیره کرده و مرورگر خود را مجدداً راه‌اندازی کنید تا اعمال شوند.

چگونه جستجوی ایمن را در اندروید غیر فعال کنیم؟​

سیستم عامل اندروید یکی از محبوب‌ترین سیستم عامل‌های موجود در جهان است. این روز‌ها بسیاری از شرکت‌های معتبر از این سیستم عامل برای تولید تلفن همراه خود استفاده می‌کنند برای مثال شرکت سامسونگ، نوکیا، شیائومی، سونی و غیره به این سیستم عامل مجهز شده‌اند به همین دلیل در این بخش از محتوا تصمیم داریم به سراغ غیر فعال کردن جستجو ایمن در اندروید برویم. لازم به ذکر است بدانید برای غیرفعال کردن SafeSearch در Android، منوی تنظیمات دستگاه خود را باز کنید و روی «Search & Now» > «SafeSearch» ضربه بزنید. سپس گزینه \”خاموش\” را برای غیرفعال کردن SafeSearch انتخاب کنید. اگر از گوگل کروم استفاده می‌کنید، می‌توانید منوی تنظیمات مرورگر را نیز باز کرده و گزینه «غیرفعال کردن جستجوی ایمن» را انتخاب کنید.
بیشتر بخوانید: تنها مدل‌های پرو سری آیفون ۱۵ از تراشه‌ی A17 Bionic بهره می‌برند

چگونه جستجوی ایمن را در اندروید غیر فعال کنیم؟
چگونه جستجوی ایمن را در اندروید غیر فعال کنیم؟

چگونه جستجوی ایمن را در گوشی سامسونگ غیر فعال کنیم​

سامسونگ یکی از برند‌های معتبر است و افراد زیادی در جهان از تلفن‌های همراه این شرکت استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است بدانید برای غیرفعال کردن SafeSearch در تلفن سامسونگ خود، می‌توانید به Settings > Privacy & Security > SafeSearch بروید. سپس کلید را خاموش کنید تا غیرفعال شود.

چگونه جستجوی ایمن را در شیائومی غیرفعال کنیم؟​

برای غیرفعال کردن جستجوی ایمن در دستگاه‌های شیائومی، باید برنامه Security را باز کنید و \”تنظیمات\” را انتخاب کنید. سپس «جستجوی ایمن» را خاموش کنید. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید فیلتر سن را برای جستجوی ایمن در این برنامه تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بهترین کابل فست شارژ

خاموش کردن جستجوی ایمن گوگل در آیفون​

مطمئناً می‌دانید تلفن همراه آیفون دارای سیستم عامل مختص به خود می‌باشد. تلفن‌های همراه این برند در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. شایان ذکر است بدانید برای خاموش کردن Google Safe Search در آیفون خود باید برنامه Google را باز کنید و روی نماد منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. سپس تنظیمات > عمومی > فیلتر جستجوی ایمن را انتخاب کنید. در مرحله پایانی می‌توانید سوئیچ را خاموش کنید تا جستجوی ایمن Google خاموش شود.
 
بالا پایین