Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

جدید ترین ساخته مهران احمدی چیست؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانلود فیلم
Konu Başlığı جدید ترین ساخته مهران احمدی چیست؟
نویسنده موضوع niniweb
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan niniweb

niniweb

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 3, 2021
ارسالی‌ها
74
پسندها
3
امتیازها
8

اعتبار :

در مورد جدید ترین فیلمی که مهران احمدی بخواهیم صحبت کنیم، بهتر است بدانید نام این فیلم سگ بند است. اما توجه داشته باشید که اصلا ربطی به فنون کشتی ندارد. اا این فیلم مشابه دیگر فیلم های کمدی سینمای ایران ساخته شده است و بیشتر سعی شده است در آن از شوخی هایی که کلامی هستند استفاده شود. همچنین بهتر است بدانید که سگ بند را شلخته و به طور بی منطقی ساخته اند.

اما عاملی که باعث فروش بالای سگ بند در نوروز شده است، این است که از بازیگران کمدی و مشهوری استفاده کرده است. این بازیگران بهرام افشاری و امیر جعفری هستند که با توه به دیالوگ هایی که بین آن ها پیش می آید روند داستان فیلم را جلو می برند و باعث می شوند که مخاطبین با دیدن آن ها خند به لب هایشان بیاید. اما توجه داشته باشید که بسیاری از افراد با دیدن فیلم می گویند که خنده ای که بر لب های ما می آید، اجباری و مصنوعی است.

عوامل و بازیگرانی که در ساخت فیلم سگ بند همکاری کرده اند.

عوامل سازنده فیلم سگ بند خیلی حرفه ای و همچنین دارای دارای قدرت تفکر بسیار بالایی هستند. کارگردان فیلم مهران احمدی، نویسنده حمید اکبری خامنه، تهیه کننده محمدحسین قاسمی، فیلم بردار ساعد نیک ذات، تدوینگر حمید نجفی راد، مدیر تولید مسعود زمانی، گریم عباس عباسی و طراح صحنه و لباس سیامک احصایی است. این افراد با همکاری یکی دیگر بهترین فیلم را در ژان کمدی ساخته و تولید کرده اند و پیشنهاد می کنیم که سگ بند را از سایت فیلم و سریال دی دی فیلم مشاهده فرمایید.
سگ بند.jpg


اما بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند، شامل بهرام افشاری، امیر جعفری، نازنین بیاتی، علی تقی پور، بهاره کیان افشار، ناهید مسلمی، میرطاهر مظلومی، امین فصیح، سیامک صفری، سعید امیر سلیمانی و در آخر مرحوم سیروس گرجستانی است.

اما رده سنی که برای این فیلم در نظر گرفته اند، PG-13 است و به این معنی است که کودکان به همراه خانواده حتما فیلم را ببینند و همچنین مدت زمانی که برای تماشای فیلم کرگردان در نظر گرفته استف 90 دقیقه است که مدت زمان بسیار معقولی است.

داستان و موضوع فیلم

فیلم سگ بند تلاش های بسیاری کرده است که با توجه به دغدغه هایی که این روز ها مردم با آن ها سرکار دارند، برپا شود. در این فیلم شما مشاهده می کنید که افرادی هستند که در زندگی روزمره ای که دارند، با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند. همچنین این افراد تلاش می کنند که ثروتی را جمع آوری کنند تا از این مشکلات رهایی پیدا کنند. اما نکته ای که وجود دارد ان است که راه درستی را انتخاب نمی کنند و در این زمان با مشکلات بسیاری مواجه می شوند.

بیوگرافی احمد مهران فر

مهران احمدی در تاریخ 9 اسفند سال 1352 متولد شده است و این شخص بازیگر و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر است و این بازیگر در دوران کودکی به شهر نیشابور مهاجرت کرد و در دوران نووانی به تهران بازگشت. در سال 1373 به دانشگاه راه یدا کرد و در رشته تئاتر فارق التحصیل شد. اما اولین فعالیت سینمایی این بازیگر به سال 1385 بر می گردد و نام این فیلم آدم بود که کارگردان ان را رضا کاهانی برعهده داشت.

مهران احمدی علاوه بر بازیگری در بسیاری از فیلم و سریال ها برنامه ریز، مدیر تولید و دستیار کارگردان بوده است و جالب است بدانید که مهران احمدی سگ بند را به عنوان دومین فیلم سینمایی خود در نظر گرفت و اولین فیلم آن مصادره نام داشت که در تاریخ 1396 آن را ساخته است.
 
بالا پایین