Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دانلود قسمت پایانی پوست شیر

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانلود سریال
Konu Başlığı دانلود قسمت پایانی پوست شیر
نویسنده موضوع niniweb
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan niniweb

niniweb

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 3, 2021
ارسالی‌ها
74
پسندها
3
امتیازها
8

اعتبار :

پوست شیر نمایش جدیدی از شبکه نمایش خانگی که حتی اگر یک قسمت از آن را ندیده باشید محال است که چیزی از آن نشنیده باشید ! با به پایان رسیدن نمایش سریال پوست شیر تب و تاب ها برای رسیدن به پاسخ بزرگ سریال بالا گرفته و در هر محل و جمعی حرفی از آن به میان می اید . اگر قصد دانلود قسمت آخر سریال پوست شیر را دارید یا می خواهید این سریال را به تازگی شروع کنید این مطلب را از دی دی فیلم از دست ندهید. شما می توانید دانلود پوست شیر کامل و همچنین قسمت آخر سریال پوست شیر را از لینک هایی که در سایت ما به نشانی دی دی فیلم قرار داده شده داشته باشید.

خلاصه داستان سریال پوست شیر​

دانلود قسمت پایانی پوست شیر را با بررسی داستان جذاب این سریال محبوب ادامه می دهیم. جنایت یا معما؟ خط داستانی سریال پوست شیر بر اساس یک جنایت و یا یک معمای پیچیده از گم شدن یک دختر به نام ساحل تشکیل می شود. این دختر که برای یک سفر تفریحی با پدرش به شمال می رود، در این سفر ناپدید شده و ماجرا از اینجا آغاز می شود. پدر این دختر به همراه دوستش و نیز نامزد دخترش به دنبال ردی از قاتل یا آدم ربا، وارد ماجراهای پرچالشی می شوند که داستان جذاب پوست شیر را می سازد. حضور یک افسر پلیس که دخترش را در یک جنایت دیگر از دست داده است، از دیگر محورهای داستان پوست شیر است که با بازی جذاب شهاب حسینی به نقطه قوتی برای این سریال تبدیل شده است. با دانلود قسمت پایانی پوست شیر می توانید این داستان جذاب را دنبال کنید

کارگردانی سریال پوست شیر​

کارگردانی سریال پوست شیر در دست جمشید محمودی است . جمشید محمودی را پیش از این با سینمایی های چند متر معکعب عشق و شکستن همزمان بیست استخوان می شناختیم که او توانست در هر دو این فیلم ها بسیار بدرخشد. محمودی برای فیلم چند متر مکعب عشق توانست برنده تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلم ، بهترین کارگردانی ، بهترین فیلم نامه ، بهترین بازیگر نقش اول مرد ، بهترین تدوین ، بهترین نقش مکمل مرد ، بهترین طراحی صحنه و معرفی استعداد از هفدهمین جشن سینمای ایران شود.جمشید محمودی قبل از سریال پوست شیر تجربه ای از ساخت سریال برای شبکه نمایش خانگی نداشته اما توانست در نخسین تجربه خود بسیار درخشان عمل کند.

بازیگران و دیگر عوامل سریال پوست شیر​

بهتر است پیش از اقدام برای دانلود سریال پوست شیر با عوامل اصلی سازنده ی این سریال نمایش خانگی نیز آشنا شوید. نویسنده و کارگردان سریال پوست شیر، جمشید محمودی است و تهیه کنندگی سریال را برادرش، نوید محمودی انجام داده است و نویسنده دیگری که به جمشید محمودی کمک کرده ، رضا بهاروند است. شیده محمود زاده طراحی لباس سریال پوست شیر را انجام داده است و مدیر فیلم برداری سریال، مرتضی غفوری و طراحی چهره پردازی برعهده عظیم فراین بوده است. امتیاز پخش سریال پوست شیر برعهده پلتفرم فیلم نت است. عده زیادی تا کنون سریال پوست شیر را دنبال می کنند و با دانلود پوست شیر لحظات خاطره انگیزی را تجربه کرده اند؛ بنابراین به طور کلی می توان گفت که تمامی عوامل این سریال موفق عمل کرده اند و توانسته اند سریالی خوش ساخت را برای پخش به شبکه نمایش خانگی عرضه کنند. در کنار سریال پوست شیر می توانید از فیلم سینمایی که در این ژانر ساخته شده دیدن کنید. برای دانلود فیلم تی تی می توانید به صفحه آن در سایت ما مراجعه کنید .
 
بالا پایین