Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دانلود فیلم انفرادی از دی دی فیلم

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانلود فیلم
Konu Başlığı دانلود فیلم انفرادی از دی دی فیلم
نویسنده موضوع niniweb
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan niniweb

niniweb

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 3, 2021
ارسالی‌ها
74
پسندها
3
امتیازها
8

اعتبار :

اگر می خواهید اوقات فراغت خود را با یک فیلم سینمایی کمدی ایرانی خوب پر کنید و با دوستان یا خانواده خود به تماشای آن بنشینید این مطلب را از دست ندهید. رسانه دی دی فیلم قصد دارد در این پست به شما یکی از برترین فیلم های کمدی تاریخ سینمای ایران را معرفی کند. سینمایی انفرادی به عنوان پر فروش ترین فیلم سینمایی در سینمای ایران از انقلاب تا کنون تواست نظرات مثبت و منفی فراوانی را به خود جلب کند. اگر تماشا انفرادی را در سینما ها از دست داده اید نگران نباشید شما می توانید برای دانلود فیلم انفرادی از سایت ما به نشانی دی دی فیلم استفاده کنید . در کنار این فیلم سینمایی جذاب شما می توانید برنامه تی ان تی را که یکی از بهترین مسابقات و برنامه های است که قرار است در عید نوروز 1402 از شبکه نمایش خانگی پخش شد را از سایت ما دانولد و تماشا کنید

داستان انفرادی​

پیش از دانلود فیلم انفرادی نکته ای که مهم است این است که خلاصه ای را از آن بدانید، تا بتوانید با دید باز فیلم را دانلود کنید، فیلم انفرادی داستان مردی پرنفوذ و بدهکار را روایت می‌کند که قصد دارد سرقت جدیدی را آغاز کند و در این راه از دو دوست دوران جوانی‌اش کمک می‌گیرد. در ابتدا این سه دوست از دزدی ماشین آغاز کرده اما چون پول کافی به دست نمی‌آورند، اقدام به سرقت بزرگی می‌کنند. همین امر آنها را وارد ماجراهای جالبی می‌کند. فیلم انفرادی تلاش میکنند به معضل کلاهبرداری شرکت ها و موسسات اعتباری بپردازد و عواقبی که برای خانواده ها دارد بررسی کند؛ با دانلود فیلم انفرادی به صورت کامل متوجه خواهید شد از نگاه شما چقدر در انتقاد اجتماعی خود موفق عمل کرده است. همچنین به طور کلی مسیر داستانی فیلم انفرادی و سکانس های آن از رابطه علت و معلولی و منطق خاصی پیروی نمیکنند و گویی با دانلود انفرادی و تماشا آن با سکانس های به هم چسبیده از چند شوخی نه چندان عمیق مواجه میشوید.

در انفرادی چه کسانی حضور دارند​

یکی از دلایل موفقیت و فروش بسیار خوب انفرادی را می توان حضور ستارگان مطرح سینما در آن دانست. با داشتن نیم نگاهی به آثار پیشین اطیابی به راحتی می توان به این نکته پی برد که یکی از رمز های موفقیت اطیابی در سینمای ایران به کار گیری ستارگان و بازیگران مطرح کشور است . در این فیلم نیز بازیگرانی مانند عطاران ، مهدی هاشمی ، احمد مهران فر ، برزو ارجمند ، شقایق دهقان و سیروس همتی به ایفای نقش پرداخته اند. از دیگر عوامل این فیلم می توان به دبیر تدارکات : پژمان داستان عکس : سيد حسام ‌الدین اطیابی ، مشاور رسانه ‌ای : آیدا اورنگ جلوه هاي ويژه ميدانی: آرش آقا بيک ، مدیر صدا برداری : سعيد بجنوردی ، مدیر برنامه‌ ریزی و دستیار یک کارگردان: امیر علیازی ، مدیر فیلم برداری : امير كريمی ، جلوه‌ های ویژه بصری: حسن نجفی جانشین تولید: آرش نجفي ، موسیقی : امیر توسلی ، طراح صحنه : سعيد هنرمند ، طراح لباس : زهره رحمانی ، طراح چهره پردازی:عبد الله اسكندری ، تدوین : حسن ایوبی ، طراحی و ترکیب صدا:علیرضا علویان مجری طرح: مریم رحیمی ، مدیر تولید: سيد حمید رضا اطیابی اشاره کرد . شما م یتوانید این فیلم جذاب را از ساید ما به نشانی دی دی فیلم دانلود و تماشا کنید.
 
آخرین ویرایش:
بالا پایین