Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

انیمیشن گربه چکمه پوش: آخرین آرزو – Puss in Boots: The Last Wish

  • نویسنده موضوع samira
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مقالات هنری
Konu Başlığı انیمیشن گربه چکمه پوش: آخرین آرزو – Puss in Boots: The Last Wish
نویسنده موضوع samira
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan samira

samira

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Dec 31, 2020
ارسالی‌ها
6
پسندها
1
امتیازها
3

اعتبار :

wysiwyg image


گربه چکمه پوش: آخرین آرزو (Puss in Boots: The Last Wish) یک فیلم پویانمایی کامپیوتری ماجراجویی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ است که توسط DreamWorks Animation تولید و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده است. دنباله فیلم اسپین آف گربه چکمه پوش (2011) و قسمت ششم مجموعه شرک، این فیلم به کارگردانی جوئل کرافورد و کارگردانی مشترک ژانوئل مرکادو ساخته شد. فیلمنامه این فیلم بر اساس شخصیت شرک 2 (2004) و الهام گرفته از افسانه پریان، توسط پل فیشر و تامی اسوردلو، با داستانی از سویردلو و تام ویلر (که دومی فیلم 2011 را نوشت) نوشته شد. صداپیشگان فیلم Puss in Boots: The Last Wish شامل آنتونیو باندراس و سلما هایک پینو است که نقش خود را به عنوان شخصیت اصلی و کیتی سافت پاوز بازی می کنند و هاروی گیلن، فلورانس پیو، اولیویا کولمن، ری وینستون، سامسون کایو، جان به آنها ملحق می شوند. Mulaney، Wagner Moura، Da'Vine Joy Randolph و Anthony Mendez صداپیشگان شخصیت های جدید معرفی شده در فیلم هستند. داستان فیلم پس از شرک برای همیشه پس از (2010)، گربه چکمه پوش را دنبال می کند که او با همکاری با کیتی و پریتو (گیلن) برای یافتن آخرین آرزوی عرفانی برای ستاره آرزوها سفر می کند تا هشت زندگی اول از 9 زندگی خود را با آرزو بازگرداند. در آخرین ستاره آرزوی عرفانی. آنها باید با گلدیلاک و خانواده جنایتکار سه خرس او (پوگ، وینستون، کولمن و کایو) و جک هورنر (مولانی) "بزرگ" که همگی آرزوی ستاره را دارند، مسابقه دهند. پوس همچنین باید از یک گرگ کلاهدار مرموز (مورا) که قصد کشتن او را دارد دوری کند.
برنامه ریزی برای دنباله ای برای گربه چکمه پوش در نوامبر 2012 آغاز شد، زمانی که گیرمو دل تورو، تهیه کننده اجرایی، برنامه هایی را برای بردن شخصیت اصلی به یک ماجراجویی به "محلی بسیار عجیب و غریب" به اشتراک گذاشت، او همچنین گفت که چند پیش نویس برای فیلمنامه تکمیل شده است. به گفته باندراس، کار بر روی یک دنباله در آوریل 2014 آغاز شد. عنوان فیلم در ژوئن 2014 با نام «گربه چکمه‌دوزی 2: نه جان و 40 دزد» اعلام شد. پس از گیر افتادن در جهنم توسعه، پروژه در نوامبر 2018 احیا شد و کریس ملداندری، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ایلومینیشن، تهیه‌کننده اجرایی آن تأیید شد. اعلام شد که این فیلم توسط باب پرسیچتی، رئیس داستان فیلم اول و یکی از سه کارگردان انیمیشن Sony Pictures Animation Spider-Man: Into the Spider-Verse (2018) در فوریه 2019 ساخته خواهد شد. کرافورد بعداً در مارس 2021 به همراه Mercado به عنوان مدیر جدید معرفی شد. اکثر بازیگران جدید، همراه با بازگشت پینو، در مارس 2022 اعلام شدند. این داستان از فیلم‌های وسترن اسپاگتی الهام گرفت و از The Good, the Bad and the Ugly (1966) به‌عنوان تأثیر خاص یاد شد. مانند فیلم قبلی دریم ورکس The Bad Guys (2022)، این فیلم دارای سبک انیمیشنی سبک است که از Spider-Man: Into the Spider-Verse الهام گرفته شده است. با فناوری جدید، تیم توانست به جای استفاده از سبک بصری واقع گرایانه هر قسمت قبلی فرنچایز شرک، سبکی نقاشی به فیلم بدهد تا شبیه یک داستان افسانه باشد.
Puss in Boots: The Last Wish در 13 دسامبر 2022 در مرکز لینکلن در شهر نیویورک به نمایش درآمد و پس از تاخیر به دلیل تغییر ساختار در DreamWorks، در 21 دسامبر 2022 در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و انیمیشن، مضامین، صداگذاری، طنز و تصویر مرگ را تحسین کردند. بسیاری از منتقدان آن را برتر از فیلم قبلی خود و همچنین یکی از بهترین فیلم‌های سری شرک می‌دانستند. همچنین یک موفقیت تجاری بود و با بودجه تولید 90 میلیون دلاری 458 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و به دومین فیلم پرفروش سال 2022 تبدیل شد. این فیلم نامزد بهترین فیلم بلند انیمیشن و جوایز متعدد از جمله جوایز اسکار، گلدن گلوب شد. ، جوایز انتخاب منتقدان و جوایز فیلم آکادمی بریتانیا.
منبع: لیست بهترین انیمیشن های دنیا | معرفی بهترین انیمیشن های تاریخ سینما
 
بالا پایین