Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سریال ترکی محافظ (Hakan: Muhafız)

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مقالات هنری
Konu Başlığı سریال ترکی محافظ (Hakan: Muhafız)
نویسنده موضوع samira
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan samira

samira

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Dec 31, 2020
ارسالی‌ها
6
پسندها
1
امتیازها
3

اعتبار :

یکی از بهترین سریال های ترکیه ای 2020، سریال فانتزی «محافظ» (به ترکی Hakan: Muhafız) است. این اثر بهترین سریال های ترکی اینترنتی است و فصل اول آن در تاریخ 14 دسامبر 2018 (23 آذر 1397) در 10 قسمت از شبکه Netflix پخش شد. قسمت آخر این سریال که از برترین سریال های ترکیه ای است در 9 جولای 2020 (19 تیر 1399)، پس از 4 فصل و 31 قسمت منتشر شد.

داستان این اثر ار بهترین سریال های ترکی، که سریال های معروف ترکی است، راجع به قهرمانی به نام هاکان دمیر (با بازی چاتای اولوسوی) است که وظیفه دارد شهر را از نابودی نجات دهد. در این مسیر کمال (با بازی یوردائر آکور / Yurdaer Okur) و دخترش زینب (با بازی هازار ارگچلو / Hazar Ergüçlü) به او کمک می‌کنند. این اثر متفاوت را باید در زمره خوش‌ساخت‌ترین و بهترین سریال های ترکیه ای قرار داد.

هاکان یک مغازه دار جوان است که دنیای مدرنش زیر و رو می شود وقتی می فهمد که با یک نظم باستانی مخفی مرتبط است که وظیفه محافظت از استانبول در برابر یک دشمن جاودانه را بر عهده دارد. او در تلاش است تا بین وظایف خود به عنوان محافظ و عشق جدیدی که با آن روبرو می شود یکی را انتخاب کند. بعدها، چون هاکان به وظایف آموزشی و محافظ خود بی اعتنایی می کند، متوجه می شود که خون یک جاودانه حاوی یک قدرت مخفی است.
منبع: پلازا
 
بالا پایین