Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کارگردان مشترک سریال های نیسان آبی و لیونل مسی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانلود فیلم
Konu Başlığı کارگردان مشترک سریال های نیسان آبی و لیونل مسی
نویسنده موضوع niniweb
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Man$ouR

niniweb

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 3, 2021
ارسالی‌ها
74
پسندها
3
امتیازها
8

اعتبار :

منوچهر هادی در تاریخ 28 مرداد سال 1352 در شهر تهران متولد شد. تا مقطع دیپلم تحصیلاتش را بیشتر ادامه نداده است، کار و حرفه خود را با تدارکاتچی در پشت صحنه فیلم و سریال ها شروع کرد. سپس به تیتراژ نوشتن روی اورد و حال به کارگردانی تبدیل شده است که رو دست ندارد و در کار و حرفه خودش نفر اول است. اما در حرفه های دیگر نیز کار کرده است و به این صورت است که در عرصه خوشنویسی در تیتراژ ها کار کرده است.

در سال 1372 زمانی که 21 سال داشت به دلیل علاقه بسیار زیادی که به سینما داشت در کلاس های فیلمنامه نویسی استاد بهروز افخمی و همچنین فریدون جیرانی شرکت کرد. ده سال بعد ینی در سال 1382 از بخش تدارکاتچی به سمت دستیار کارگردان رسید و اولین تجربه دستیار کارگردانی وی به فیلم هزار چشم کیانوش عیاری می رسد. همچنین در سال 1384 در فیلم سینمایی چهارشنبه سوری دستیار اصغر فرهادی شد.

وی در سال 1385 بصورت مستقل اولیت تله فیلم خود را کارگردانی کرد و بعد از آن تله فیلم های بسیاری را کارگردانی کرد و سرانجام توانست اولین فیلم بلند خود را به اسم قرنطینه در سال 1386 کارگردانی کند. در فیلم قزنطینه بازیگرانی همچون حمید گودرزی، رضا عطاران و افسانه بایگان ایفای نقش کرده اند. در سال 1394 با بازیگری به اسم یکتا ناصر ازدواج کرد که آشنایی آن ها به فیلم من سالوادور نیستم بر می گردد و حاصل این ازدواج دختری به اسم سوفیا است.

در این سال ها فیلم و سریال های زیادی را برای سینما، نمایش خانگی و ... ساخته است . در ادامه به معرفی 2 سریالی که جدیدا کارگردانی کرده است اشاره می کنیم.

نیسان آبی.jpg

معرفی سریال لیونل مسی

سریال لیونل مسی سریال کمدی و پر از بازیگران موفق است که کارگردانی ان را منوچهر هادی به تازگی برعهده گرفته است. این سریال در نمایش خانگی قرار است منتشر شود و سریالی است که شما می توانید در نوروز آن ها در کنار خانواده و دوستانتان تماشا کنید و لذت ببرید. موضوع و داستان فیلم فتبالی است و در مورد خانواده ای است که به دلیل مشکل مالی که دارند تصمیم می گیرند در مسابقه ای شرط بندی برای جام جهانی شرکت کنند، ولی مشکلی که پیش می آید این است که اگر آن ها ببیازند مشکلات بدتری برایشان به وجود می آید.

این سریال قرار بود با نام نیوکمپ به خانه های شما بیاید و دلیل این تغییر نام یکدفعه ای این بود که آرژانتین در سال 2022 قهرمان جام جهانی شد و مسی در این رقابت ها بهترین بازی خود را به نمایش گذاشت. داستان فیلم همان طور که می دانید به گل دقیقه آخر مسی در این رقابت ها ربط دارد. همچنین این فیلم از همان ابتدا با تغییراتی همراه بود و در ابتدا قرار بود که فیلم را کمال تبریزی کارگردانی کند ولی ب خاطر این که مراحل پیش از تولید طولانی شد، تصمیم سرمایه گذار این شد که کارگردانی این سریال را به کسی دیگر واگذار کند.

معرفی سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی نیز به کارگردانی منوچهر هادی ساخته شده است. نسان آبی از پلتفرم فیلیمو پخش شد و در این سریال شما شاهد این هستید که بازیگران کمدی و جدی به طرز فوق العاده در کنار هم برای ساخت این فیلم تلاش کرده اند. فضای این سریال کمدی و خانوادگی است و بدون هیچ مشکلی می توانید در کنار دوستان و خانواده فیلم را مشاهده کنید و از دیدن آن لذت ببرید. این سریال توانایی این را دارد تا دوره ای جدید را برای منوچهر هادی در نمایش خانگی ب وجود بیارد و بازیگران فوق العاده ای در این فیلم به ایفای نقش رداخته اند و شامل حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، ایمان صفا و... اشاره کرد.
 

Man$ouR

مدیر کل انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Oct 4, 2013
ارسالی‌ها
1,255
پسندها
2,050
امتیازها
114
محل سکونت
برزیل
دل نوشته
آدم خوبی باش ولی وقتتو برا اثباتش به دیگران تلف نکن

اعتبار :

@newuser2 دقیقا اصلا کارگردان خوبی نیست حیف اسپانسر و هزینه هایی که صرف ذهن بی خلاق این منوچهر هادی میشه
 
بالا پایین