Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بهترین نوع دوربین چراغی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش اطلاعات انجمن
Konu Başlığı بهترین نوع دوربین چراغی
نویسنده موضوع niniweb
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan niniweb

niniweb

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 3, 2021
ارسالی‌ها
74
پسندها
4
امتیازها
8

اعتبار :

همان طور که می دانید دوربین های مداربسته در انواع واقسا مختلفی طراحی و تولد م شوند و شما با توجه به نیازی که دارد می تواید از بین آن ها انتخاب خود را انجام دهید. اما در ایم محتوا قصد داریم تا برای شما به معرفیبهترین دوربین چراغی بپردازیم. اما پیش از این د رمورد دوربین چراغی که همان دوربین لامپی است اطلاعاتی را شرح می دهیم. تا با دید بهتر بتوانید آن را انتخاب و خریداری کنید.

همان طور ک از اسم این نوع از دوربین ها مشخص است، به لامپ های قدیمی که بسیار پر مصرف بودند، شباهت دارد و سارقین به سختی می توانند ان ها را تشخیص دهند و تولید کنندگان در سراسر دنیا به تولید این دوربین مداربسته از نوع لامپی و چراغی مشغل هستند. توه داشته باشد که دوربین های چراغی انواع واقسام مختلفی دارند و در ادامه فاکتور هایی را شرح ی دهیم تا به وسیله آن بتوانید بهترین نوع دوربین چراغی را انتخاب کنید.

اما دوربین ها چراغی برا محیط های که حداقل 80 متر هستند مناسب بوده و قابلیت این را دارد تا به طور کامل این محیط را پشتیبان کند اما نکته ا که وجود دارد این است که این نوع از دربین های مداربسته دید زیاد و وسیعی را ندارند و پشنهاد ما ان است که برای محیط های بزگ اصلا استفاده نکنید. در ادامه برای شما به معرفی چند تا از دوربین های چراغ می پردازیم.

اولین نوع از دوربین های چراغی

از پرطرفدار ترین ومحبوب تر دوربین چراغی می توان به دوربین V380 لامپی اشاره کرد و در زمان نصب اید تمام موارد و نکات نصب را رعایت کنید تا خدایی نکرده مشکلی برایتان به وجود نیاید. قابلیت ها و ویژگی هاب ان دوربن ها شامل قابلیت P2P انتقال صدا به صورت دو طرفه، قابلیت متصل شدن به موبایل های هوشمند است.

دوربین مداربسته چراغی بی سیم

دوربین وای فای دار از نوع لامپی از طریق وای فای به اینترنت ها متصل می شوند و در این دوربین گیرنده ای مناسب برای وای فای تعبیه شده است و برای این که اینترنت را دریافت کنند به صورت بی سیم به طور دائم دریافت می کنند.

دوربین های سیم کارت لامپی

بهتر است بدانید که این نوع از بهترین دوربین های چراغیف برای سیم کارت ها جایگای را مشخص کرده اند و جالب است بدانید که برای انتخاب کردن بهترین زینه می باشند و اگر سیم کارتی که در ان قرار می دهید دارای اینترنت بود می توان اینترنت را برای این نوع از دوربینهای مداربسته فعال کرد.

توجه داشته باشید که دوربین های مداربسته از نوع لامپی از نظر شکل ظاهری بسیار شبیه به یک دیگر هستند ولی تفاوت هایی نیز دارند که در ادامه برای شما می گوییم واز این طریق می توانید دوربین مناسب خود را انتخاب کنید.

اولین تفاوت دوربین های چراغی نوع لنز به کار رفته در آن ها می باشد. ه این صورت که برخی از این دوربینها لنز 90 درجه ای و برخی دیگر 360 درجه ای دارند.

برای این که مناسب ترین دوربین لامپی را انتخاب کنید بهتر است اطلاعاتی را نیز در زمینه حافظه جانبی آنها داشته باشید. این دوربین ها حافظه جانبی مختلفی دارند و می توان به 32، 64 و 128 گیگ اشاره کرد و شما همچنی باید شفافیت وکیفیت تصاویر را در ظر بگیرید زیرا از نکات مهم اولیه می باشد. و بهترین آن ها FULL HD است که تصویر دریافتی را با بالاترین کیفیت و وضوح دریافت می کند. توجه داشته باشید که برای محیط های کوچک از دوبین لامپی پانوراما که دید 360 درجه ای دارند استفاده کنید.
 
بالا پایین