Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

جدید ترین مطالب در مورد سریال پدرگواردیولا

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بانک اطلاعات خودرو
Konu Başlığı جدید ترین مطالب در مورد سریال پدرگواردیولا
نویسنده موضوع niniweb
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan niniweb

niniweb

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 3, 2021
ارسالی‌ها
74
پسندها
3
امتیازها
8

اعتبار :

سریال پدر گواردیولا یکی از جدید ترین سریال هایی است ک در سال 1401 تولید و فیلم برداری آن شروع شد و قرار است که از نمیش خانگی پخش شود. سعید نعمت الله مسئولیت کارگردانی و نویسندگی این سریال بی ظیر را برعهده دارد و ژانری که برای این سریال در نظر گرفته اند، اجتماعی و کمدی است و به گفته عوامل ساخت این سریا قرار است از تابستان 1402 از یکی از شبکه نمایش خانگی ها پخش شود و همچنین بهتر است بدانید که جواد نوروزبیگی تهیه کنندگی این سریال ر بازیگر را برعده دارد و خواننده سریال پدر گواردیولا کسی نیست جز سالار عقیلی و منتظریم که همانند فیلم و سریال های قبلی بهترین تیتراژ را بخواند. در ادامه درباره سریال پدرگواردیولا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما می گاریم.

سریال پدر گواردیولا را بهتر بشناسید.

سریال پدر گواردیولا فضایی اجتماعی به همراه کمدی دارد و جالب است بدانید که سعید نعمت الله سریال پدر گواردیولا را می سازد تا در شبکه نمایش خانگی اولین حضور را داشته باشد. فیلم نامه این سریال اجتماعی را سعید نعمت الله به تنهایی نوشته است و از کسی برای نگارش آن کمک نگرفته است و در حال حاضر مشغول فیلم برداری آن هستند. اما بهتر است بدانید که عوامل دیگری از این سریال ا به الان اسمی از آن ها جایی نوشته نشده است و نویسنده، کارگردان، تهیه کننده و بازیگران سریال مشخص است.

از جمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند می توان به حمید فرخ نژاد، محمدرضا علیمردانی، آرش عدل ‌پرور، امیرمهدی ژوله، پریوش نظریه، مسعود شریف، مهدی سلطانی، مهران غفوریان، مهران مدیری، نرگس محمدی، هنگامه قاضیانی، پانته آ بهرام، نسیم ادبی، سیامک صفری، سارا خوئینی‌ها، علی اوجی، سهیل قاصدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی، جانان نعمت الله، ستاره اسکندری، شادی مختاری، علیرضا خمسه و مرجانه گلچین اشاره کرد که هرکردام از عزیزان به نوبه خودان و در ژانر های مختلف خوش درخشیده اند.

حواشی مربوط به سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا از جمله سریال هایی است که از زمان ساخت و تولید آن تا به الان با حواشی مختلفی دست و پنجه نرم می کند و سعید نعمت الله حواشی زیادی را پیرامون سریال خود تماشا می کند، یکی از این حواشی مربوط به دستمزدی است که بازیگران حاضر در سریال دریافت کرده اند و این مسئله برای کارگردان حاشیه ساز شده است. دستمزدی که مهران مدیری دریافت رده است تا در سریال پدر گواردیولا حضور یابد چیزی در حدود 5.5 میلیارد تومان است، همچنین آرش عدل پرور ملقب به آرش AP 2 میلیارد تومان و حمید فرخ نژاد برای حضور در سریال پدر گواردیولا 4 میلیارد تومان دریافت کرده است. اما نکته ای که وجود دارد این مبالغ از سمت عامل تایید و یا رد نشده است و نمی توان نظر قطعی در مورد آن ها داد.

زمان پخش سریال پدر گواردیولا

برای این که شما سریال پدر گواردیولا را دانلود ید و از دیدن آن نهایت لذت را ببرید بهتر است برای شما بگییم که فیلم برداری و کارای فنی این سریال به پایان رسیده است و انتظار ها به پایان نزدیک شده است. این سریال ه باحواشی بسیاری درگیر بود، قرار است که در تابستان امسال 1402 به صورت مسقیم از شبکه نمایش خاگی تماشاخونه پخش شود و شما بدون هیچ مشکلی می توانید به سایت دی دی فیلم مراجعه کنید و این سریال جالب در ژانر اجماعی را دانلود و به همراه دیگر اعضای خانواده و یا دوستانتان تماشا کنید. نکته جلب دیر این است ه تیتراژ سریال قرار است سالار عقیلی به همراه آرش عدل پرور خوانده شود و منتظریم ببینیم همکاری این دو نفر به چه شکل است.
 
بالا پایین