Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

معرفی و دانلود بهترین تم های رایگان سامسونگ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آرشیو گفتگوی آزاد و سرگرمی
Konu Başlığı معرفی و دانلود بهترین تم های رایگان سامسونگ
نویسنده موضوع sara5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sara5280

sara5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 27, 2021
ارسالی‌ها
57
پسندها
4
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
تخصص
sa

اعتبار :

برند سامسونگ به خاطر نوع خاص سخت افزار و نیز سیستم touchwiz صفحه خانه، محبوب است. سامسونگ همچنین سیستمی به نام SDK دارد که برای طراحی تم ها و آیکون ها و غیره برای touchwiz است. بله همین خاطر، تعداد زیادی از تم های مختلف سامسونگ در بازار وجود دارد. در اینجا ما بهترین تم های رایگان سامسونگ را به شما معرفی می کنیم.
البته که برای شخصی سازی تم گوشی همیشه می توانید از لانچر هایی مانند Nova Launcher استفاده کنید. هرچند که اجرای تم های آماده توسط لانچر ها بهترین کار است زیرا در این حالت می توانید قابلیت هایی مانند Quick settings، notification panel ، lock screen ، always on the displayو غیره را نیز شخصی سازی کنید.
برای پیدا کردن تم گوشی تنظیمات را باز کنید. قسمت Launch Wallpapers and themes انتخاب کنید. در صفحه تم ها دنبال تم های پایین بگردید یا اسم آن ها را سرچ کنید. وقتی که یکی از تم ها را فعال کردید، اگر از ویجت ها، آیکون ها و یا تصویرزمینه ها خوشتان نیامد، می توانید بعدا آن ها را تغییر دهید.
آموزش دانلود تم گوشی سامسونگ را در شهر سخت افزار ببینید.

Pixelize یا PixelizeD Samsung Theme
همانطور که شاید از اسم این تم حدس زده باشید، این تم همان تم گوشی Pixel گوگل است. تنها فرق بین تم های Pixelize با PixelizeD این است که اولی سفید است اما دومی از سایه های تیره نیز استفاده کرده است.
هر دو تم توسط Cameron Bunch طراحی شده اند. این دو تم در جامعه اندرویدی بسیار معروف هستند. و در آخر بدانید که برای تجربه کردن تم گوشی Pixel می توانید از لانچر ها برای تنظیم کردن ویجت ها، تصویر زمینه ها، پک آیکون ها استفاده کرد.
بیشتر بخوانید: کدام کنسول بازی پلی استیشن ۴ (PS4) بهترین است؟
Oreo و Oreo Dark Samsung Theme
این تم مانند تم قبلی نیست. این تم ها توسط سازنده تم معروف MINU طراحی شده اند. در این تم ها خبری از آیکون ها و طراحی های رنگی نیست؛ بلکه در این تم ها از طیف ساده خاکستری استفاده شده که آنها را از بقیه تم ها منحصر به فرد می کند. تک رنگی بودن علامت ها و آیکون ها نکته مثبت تم Oreo_Black است زیرا آن را از حالت درخشان خارج کرده است.
هرچند اگر که از طراحی های درخشان و روشن خوشتان می آید، می توانید تم زیر را که توسط Filipe Leite طراحی شده است را دانلود کنید.
High Contrast Theme II
اگر که از تم های تاریک خوشتان می آید، این تم طراحی شده توسطtheme . seller ، همان چیزی است که نیاز دارید. همانطور که از اسمش پیداست، پس زمینه سیاه و نوشته ها سفید هستند. آیکون ها نیز بسیار خلاقانه هستند اما زیاد تیره نیستند. یکی دیگر از این نوع تم ها High Contrast 1 است.
Lemon
این تم، تمی جدید و زیبا طراحی شده توسط aire design است. دو طیف رنگی در آن وجود دراد. رنگ لیمویی که از اسمش پیداست. خوبی این رنگ این است که چشم را اذیت نمی کند. این تم را با حجم 2.2 MG می توانید از Samsung Theme Store دانلود کنید. طراح این تم برای طراحی تم های منحصر به فردی با عنوان ها Lonely ، Dreamy ، Bridge و The Sea Cliff شناخته شده است.
Black Onix
اگر فیلم Tronرا دیده باشید، این تم برای شما آشناست. در طراحی این تم از خط های نورانی استفاده شده است. همچنین نورانی بودن آیکون ها ، علامت ها، صفحه شماره گیر، مخاطبین ، صفحه پیامک و غیره ، قابل توجه است.
بیشتر بخوانید:‌ چگونه از اجرای برنامه‌ها در پس زمینه ویندوز 10 جلوگیری کنیم؟
The White
این تم طراحی شده توسط MINU دقیقا مخالف تم High Contast است که در بالا معرفی کردیم. تصویر زمینه و پس زمینه مانند مروارید سفید هستند؛ در حالی که آیکون ها، علامت ها، متن ها و غیره از طیف رنگی سیاه هستند. پس اگر از تم های سفید و سیاه خوشتان می آید این تم برای شما عالی است.
شاید از تم Dark Mint نیز خوشتان بیاید. این تم نیز توسط همان طراح قبلی طراحی شده است باز هم مانند تم قبلی دارای طیف سفید است. طراحی آیکون های آن منحصر بفرد هستند.
یکی دیگر از این نوع تم ها Cat Theme است که توسط Funi طراحی شده است. در این تم از طیف صورتی برای علامت ها و آیکون ها استفاده شده است.
 
بالا پایین