Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پاسخ به رایج ترین سوالات در خصوص بلبرینگ های صنعتی و skf

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مباحث عمومی خودرو
Konu Başlığı پاسخ به رایج ترین سوالات در خصوص بلبرینگ های صنعتی و skf
نویسنده موضوع niniweb
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan niniweb

niniweb

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 3, 2021
ارسالی‌ها
74
پسندها
3
امتیازها
8

اعتبار :

اگر شما کمی با صنعت و یا قطعات مکانیکی اطرافتان سروکار داشته باشید، قطعا بارها نام بلبرینگ ها و رولبرینگ ها را شنیده اید و اگر سروکارتان به خرید بلبرینگ با کیفیت افتاده باشد، نام کمپانی اس کا اف برای شما آشناست. ما اینجا به رایج ترین سوالات درباره بلبرینگ های صنعتی اس کا اف پاسخ میدهیم تا در مواجهه بعدیتان، اطلاعات بیشتری در این خصوص داشته باشید.


قطعا اولین و مهم ترین سوال این است: از بلبرینگ ها در چه صنایعی استفاده می‌شود؟​

برای پاسخ دهی دقیق به این سوال مجالی طولانی لازم است تا همه صنایع ریز و درشت را نام ببریم. اما چون مجالی نیست اینگونه پاسخ میدهیم: همه صنایع! همه صنایع برای تسسهیل حرکات چرخشی، کاهش اصطکاک، تحمل وزن و ... در قطعات دوار خود، به یاتاقان های چرخشی یعنی بلبرینگ ها و رولبرینگ ها نیازمندند. از مهم ترین صنایعی که بلبرینگ ها در آن بکار میروند می‌توان به صنایع برق، نفت، گاز، خودرو سازی، لوازم منزل، چاپ، پمپ های سانتریفیوژ و... اشاره کرد. بدون یاتاقان ها هیچ حرکتی و بدون بلبرینگ ها هیچ حرکت دورانی در صنعت میسر نخواهد بود. هر صنعتی اگر در عملیات اصلی اش به بلبرینگ نیاز نداشته باشد، برای تسمه نقاله ها، بالابر ها، جابجایی ها و ... به بلبرینگ های تخصصی نیازمند است. یکی از بلبرینگ های تخصصی، بلبرینگ اس کا اف است که انواع متنوعی از بیرینگ ها را باتوجه به شرایط کاری صنایع مختلف ارائه می‌دهد.

چند نوع بلبرینگ در صنعت وجود دارد؟​

انواع مختلفی از بلبرینگ ها رولبرینگ ها در صنعت وجود داشته و مورد استفاده قرار می‌گیرند که وابسته به نوع طراحی و متریالشان، در سرعت چرخش، میزان تحمل بار، توان رفع ناهماهنگی ها، تحمل شرایط محیطی پیچیده و ... تفاوت های قابل توجهی دارند. یکی از مزایای کمپانی های حرفه ای همچون بلبرینگ ناچی و بلبرینگ skf در ارائه مدل های متنوع و طراحی های معجزه آمیز ساچمه ها و رینگ های بلبرینگ برای تحمل شرایط پیچیده است. از متداول ترین بلبرینگ و رولبرینگ های صنعت میتوان اینگونه نام برد:

  • بلبرینگ های شیار عمیق
  • بلبرینگ های تماس زاویه ای
  • بلبرینگ های کف گرد
  • رولبرینگ های بشکه ای
  • رولبرینگ های استوانه ای
  • رولبرینگ های مخروطی
  • رولبرینگ های سوزنی
  • و....
هر یک از این انواع کاربرد های متنوع دارند که با مراجعه به صفحه بلبرینگ اس کا اف سایت دیجی برینگ به یک دانشنامه به روز و مطمئن در خصوص همه این انواع دست پیدا می‌کنید.





متداول ترین بلبرینگ در صنعت کدام است؟​

بلبرینگ شیار عمیق متداول ترین نوع بلبرینگ در صنعت است، این نوع بلبرینگ سرعت چرخش از 560 تا 220000 هزار دور بر دقیقه را پوشش داده و برند اس کا اف آن تا 120 درجه سانتی گراد دما را به خوبی و بدون اختلال تحمل میکند. طراحی ساده آن سبب شده در کاربردهای متنوعی به کار آید. کمپانی ها برای تحمل بار بیشتر در این بلبرینگ، نمونه دو ردیفه آن را ارائه کرده اند که با وجود دو ردیف ساچمه به جای یک ردیف بارهای شعاعی و محوری بیشتری را تحمل می‌کنند.



کمی درباره کمپانی اس کا اف به عنوان بزرگترین کمپانی تولید کننده بیرینگ در جهان​

شرکت تولید کننده بلبرینگ Skf ، که خواستگاهی سوئدی دارد، اکنون در 108 نقطه جهان به تولید بلبرینگ می‌پردازد. این کمپانی 44 هزار کارمند در بخش های متنوع دارد که مهم ترین آن نیروی کار متخصص بخش تحقیق و توسعه هستند. این شرکت در سال 1907 پس از اختراع بلبرینگ خودتنظیم توسط موسس آن که یک کارخانه دوچرخه سازی داشت تاسیس شد. کمپانی اس کا اف از زمان تاسیس تا به الان از پیشرو ترین تولیدکنندگان قطعات صنعتی جهان بوده است که علم و فیزیک را با متریال سخت فولاد پیوند زده و چرخ جهان را می‌چرخاند.
 
بالا پایین