Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تعمیرکار, سرویسکار چیلر متخصص و با تجربه

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آرشیو گفتگوی آزاد و سرگرمی
Konu Başlığı تعمیرکار, سرویسکار چیلر متخصص و با تجربه
نویسنده موضوع keyvan5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan keyvan5280

keyvan5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 27, 2021
ارسالی‌ها
59
پسندها
16
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
وب سایت
technology.b88.ir
تخصص
نرم افزار
دل نوشته
هی روزگار
بهترین اخلاقم
صبورم
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

متاسفانه در حال حاضر در بازار افرادی سود جو وجود دارند که ادعای تعمیرات را می کنند، در حالی که این خدمات با دیگر بخش های تعمیرات ساختمان کاملا متفاوت است و هر شخصی را نمیتوان تعمیرکار چیلر دانست، چرا توانایی تعمیر و شناخت سیستم برودتی چیلر بسیار دشوار و زمان بر است.
حتی مدارک فنی حرفه ای چندان قابل استناد نیست، چرا که یک دوره کوتاه مدت تعمیر چیلر برای آشنایی با چیلر های بسیار کم است و پروسه یادگیری سیستم های برودتی، چندین سال زمان و تلاش می طلبد و همچنین متاسفانه برخی از سازمان ها با دریافت مبلغی پول، اقدام به چاپ مدرک می نمایند. این افراد با پیشنهاد قیمت های بسیار پایین، کار را از مشتری گرفته اما در بلند مدت آسیب های جبران نا پذیری به سیستم برودتی زده و ضرر بسیار بالاتری را به مشتری وارد می نمایند.
کلیه تعمیرکار,سرویسکار چیلر که در این مجموعه فعالیت می کنند همگی در برترین اموزشگاه های سطح کشور علم لازم را در زمینه نگهداری و تعمیر چیلر کسب کرده اند و از همه مهمتر دارای تجربه کاری درخشان می باشند . که هر کدام در عیب یابی دارای مهارت و تبحر خاصی می باشند. آنها در کمترین زمان ممکن به صورت تخصصی به عیب یابی دستگاه شما می پردازند آنگاه با توجه به تجربه کاری خود به رفع مشکل دستگاه شما می پردازند.
فدک تهویه تشکیل شده است تیمی از متخصص ترین تعمیرکار,سرویسکار چیلر که علاوه بر داشتن علم تعمیرات دارای سالها تجربه کاری درخشان در این زمینه می باشند که نمونه کارهای ما با توجه به رضایت مشتری سند مهارت آنها ما می باشد.

 
بالا پایین