Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

درآمد انتسابی چیست؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش حقوق و قوانین
Konu Başlığı درآمد انتسابی چیست؟
نویسنده موضوع fateme
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan fateme

fateme

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 30, 2023
ارسالی‌ها
10
پسندها
6
امتیازها
3

اعتبار :

tax-rates-thumbnail.jpg

در یک نگاه

درآمد انتسابی درآمدی است که به هر گونه سود غیرنقدی مشمول مالیات یا درآمدی که کارمند دریافت می کند که بخشی از دستمزد عادی مشمول مالیات آنها نیست نسبت داده می شود. مثال‌ها ممکن است شامل خودروی شرکتی، سفرهای شرکتی، یا بلیط‌های ورزشی باشد که کارفرمایتان به شما داده است، بازپرداخت هزینه‌های جابجایی، عضویت رایگان در باشگاه، یا تعدادی از مزایای دیگر کارمندان. درآمد منتسب شده دارای پیامدهای مالیاتی خاصی است که باید در نظر داشته باشید، که در زیر به همراه توضیح در مورد معنای درآمد انتسابی توضیح خواهیم داد.
اگر کارمندی هستید که انواع خاصی از "مزایای جانبی" - یا اقلام یا خدمات غیر نقدی که مشمول مالیات هستند - از کارفرمای خود دریافت می کنید، یک اصطلاح خاص برای درآمد حاصل از آن وجود دارد ... به آن درآمد منتسب می گویند. این معادل ارزش نقدی مزایای غیرنقدی است که توسط کارکنان W-2 دریافت می شود.

این موارد اضافی در محل کار می تواند یک مزیت عالی باشد، اما پیامدهای مالیات بر درآمدی وجود دارد که باید از آنها آگاه بود. با بیان مثال هایی از درآمد منتسب و اینکه چگونه درآمد انتسابی بر اظهارنامه مالیاتی شما تأثیر می گذارد، ادامه دهید.

کارمندی که از مزایای جانبی مالیات به عنوان درآمد منتسب استفاده می کندvvv
کتاب مالیات
 

پیوست‌ها

  • TAX11.jpg
    TAX11.jpg
    7.9 کیلوبایت · بازدیدها: 19
بالا پایین