Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

3 دلیل برای اینکه به یک جفت کفش مردانه آکسفورد نیاز دارید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı طراحی مد و لباس
Konu Başlığı 3 دلیل برای اینکه به یک جفت کفش مردانه آکسفورد نیاز دارید
نویسنده موضوع fateme
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan fateme

fateme

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 30, 2023
ارسالی‌ها
10
پسندها
6
امتیازها
3

اعتبار :

Derby.png


برای مردان، کنترل لباس شما نیاز به زمان و کار دارد. اولین گام‌ها برای اتخاذ واقعی استایل خاص خود شامل دانستن اینکه چه کت و شلواری را برای هر رویدادی بپوشید، چگونه کراوات خود را به طول مناسب برسانید، و کدام مربع جیبی را انتخاب کنید.

و دلیل آن این است که علیرغم اهمیت آنها در تکمیل ظاهر، کفش ها اغلب نادیده گرفته می شوند. برای این منظور، اجازه دهید یکی از زیباترین بهترین برند کفش چرم کفش‌های چرمی مردانه را به شما معرفی کنیم - Oxfords.
درباره کفش مجلسی مردانه آکسفورد
آکسفورد آشناترین نوع کفش رسمی مردانه است. آنها بی سن و افسانه ای هستند، قدمت آنها به دهه 1850 برمی گردد و نام خود را به دلیل محبوبیت دانشجویان در دانشگاه معتبر آکسفورد گرفته اند.

کفش‌های مجلسی مردانه آکسفورد ممکن است مانند کفش‌های کفش راحتی برای مردان، بالا یا پایین پوشیده شوند. آنها نمای باریکی دارند که شباهت زیادی به شکل پا دارد و ظاهری براق به آنها می بخشد.
ویژگی های کلیدی کفش مجلسی مردانه آکسفورد

بنابراین، چگونه می توان کفش های آکسفورد برای مردان را متمایز کرد؟ توری ها را بررسی کنید. کفش های آکسفورد دارای الگوی توری بسته هستند که تشخیص آنها را بسیار ساده می کند.

اما اگر چیزی در مورد کفش نمی دانید، می توانید در مورد آنچه که بند بسته واقعاً مستلزم آن است گیج شوید. حالا بیایید نگاهی گذرا به ساختار یک کفش آکسفورد بیندازیم تا بهتر بفهمیم بند بسته چیست.

چند عبارت وجود دارد که باید هنگام بررسی نکات ظریف هر کفش بدانید، از جمله:


بالا

به بیان واضح، ناحیه ای از کفش که پا را در بالا احاطه کرده است.

Vamp

ناحیه رویه ای که از قسمت میانی پا تا قسمت جلویی کفش امتداد دارد.


ربع

ناحیه ای از یک کفش که از قسمت میانی تا پاشنه امتداد دارد.


دربی مقابل آکسفورد
هنگام استفاده از یک آرایه بسته، متوجه خواهید شد که لنگه های کفش در جلو کشیده می شوند اما در پایین نیستند. در عوض، یک جریان V شکل متوسط توسط فلپ ها هنگام ورود به بدنه کفش ایجاد می شود.

کفش‌های آکسفورد و دربی که گاهی اوقات با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند، با الگوهای توری خود متمایز می‌شوند. از طرف دیگر کفش های دربی دارای سیستم بند باز با بال هایی هستند که در بالا و پایین باز می شوند و در لبه ها به هسته کفش می چسبند.
دلایلی که چرا به یک جفت کفش مجلسی مردانه آکسفورد نیاز دارید
Derby_Shoes.png



آکسفوردهای مشکی کاملا سازگار هستند

اولین، بزرگترین و واضح ترین مزیت داشتن یک جفت آکسفورد چیست؟ سازگاری ذاتی مد. و هیچ رنگی به اندازه کفش های رسمی مشکی تطبیق پذیری یا کارایی بیشتری را ارائه نمی دهد. بنابراین، یک جفت مشکی از این کفش‌های مردانه آکسفورد با بند بسته، به هر قسمت از کمد شما، چه کت شلواری طرح‌دار و چه ساده شلواری هوشمند بپوشید، جسورانه برخورد می‌کند.



طراحی ساده به شما این امکان را می دهد که آزادانه خود را بیان کنید

البته، لازم نیست فقط با رنگ مشکی نگه دارید. در حالی که ساده نگه داشتن زیبایی شناسی آکسفورد شما ممکن است مزایایی داشته باشد، سبک به طور کلی بدون تزئین ممکن است اضافات منحصر به فرد و دمدمی را تشویق کند. کفش‌های آکسفورد مردانه را می‌توان با یک تخته سفید مقایسه کرد. آزموده، آزموده شده و فروتن است، با این حال مملو از امکاناتی برای بیان و گام بلند است.



یک آکسفورد خوش ساخت و با کیفیت ممکن است تا آخر عمر دوام بیاورد

اما چرا باید در وهله اول یک جفت کفش مجلسی مردانه آکسفورد خریداری کنید؟ کفش های آکسفورد برای مدت طولانی دوام خواهند داشت. علاوه بر این، ممکن است با اطمینان از دوام کفش‌هایتان به دلیل ویژگی‌هایی مانند زیره‌های دوخته شده از چرم چوب گردو و پاشنه‌های لاستیکی، بیشتر هزینه کنید.


یک جفت آکسفورد ایده آل برای افزودن به مجموعه خود
آیا مطمئن هستید که اکنون که در مورد سبک های مختلف یاد گرفته اید به یک جفت کفش مجلسی مردانه آکسفورد نیاز دارید؟ شما خوش شانس هستید، فکر می کنم. ما برخی از کارهای پا را برای شما انجام داده ایم و چند جفت کفش داریم که مطابق انتظارات شما و شاید حتی فراتر از آن باشد.

اگر این اولین سرمایه گذاری شما در کفش های باکیفیت است، آن را ارزشمند کنید و بهترین را انتخاب کنید.
 
بالا پایین