Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

3 جنبه ای که باید در حمل و نقل بین المللی کالا در نظر بگیرید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آرشیو گفتگوی آزاد و سرگرمی
Konu Başlığı 3 جنبه ای که باید در حمل و نقل بین المللی کالا در نظر بگیرید
نویسنده موضوع fateme
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan fateme

fateme

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 30, 2023
ارسالی‌ها
10
پسندها
6
امتیازها
3

اعتبار :

spd rahweb.jpg



جمع آوری تمام اطلاعات حمل و نقل و ارسال آن در فرم مورد نیاز برای تکمیل حمل و نقل بین المللی بسیار مهم است، زیرا تکمیل اسناد و ارائه اسناد مورد نیاز می تواند چالش برانگیز باشد و یک خطا می تواند منجر به شکست شود. و به دلیل گمرکی قابل حمل نیست، موارد زیر باید در نظر گرفته شود:

اطلاعات کامل و دقیق ارائه دهید

برای تکمیل حمل و نقل بین المللی، باید تمام اطلاعات مربوط به ویژگی های حمل و نقل خود را با spd به اشتراک بگذارید. این بسیار مهم است زیرا تنها در این صورت است که می توانیم حمل و نقل بین المللی را به درستی تکمیل کنیم.

پیگیری

از طریق بهینه سازی مسیر و سیستم ردیابی خود از Spd ما موفق می شویم در تاریخ تعیین شده به مقصد برسیم.

ناوگان سطح بالا

درspd ما ناوگان کامیون های بزرگ خود را برای حمل و نقل داریم
دستگاه
و کالا از
حجم زیاد
(حتی با ظرفیت بار تا 41 تن).

ما تله کابین های ایده آل برای حمل و نقل کالا، ماشین آلات سنگین و کشاورزی و همچنین یک سکوی هیدرولیک ایده آل برای حمل و نقلی که نیاز به بار جانبی دارند، داریم.

مدیریت گمرک: مسیرهای بین المللی برای صادرات
فرآیند گمرک یک گام مهم و کلیدی در یک محموله بین المللی است. برای انجام موفقیت آمیز آن باید آن را به درستی مدیریت کنید و ما متخصص در سازماندهی و اجرای انواع حمل و نقل بین المللی کالا هستیم: اسناد را جمع آوری می کنیم و فرآیند گمرکی را به درستی انجام می دهیم. ما آن را تضمین می کنیم.

برای برخی از کشورها لازم است خدمات گمرکی را به درستی مدیریت کنید تا حمل و نقل بین المللی خود را با موفقیت انجام دهید و با تجربیات ما در این زمینه حساب کنید که خیال شما را راحت کند زیرا با آگاهی کامل از قوانین و مقررات، از ترانس وولاندو اطلاع رسانی خواهیم کرد. شما با شفافیت کامل هزینه های گمرکی از قبل برای جلوگیری از غافلگیری.

حمل و نقل بین المللی فوری
برای ورود یک شرکت به بازار اروپا، که ممکن است غیرقابل تصور و چالش بزرگ به نظر برسد، باید یک شرکت حمل و نقل پیدا کنید تا در این مورد به شما مشاوره دهد تا خود را تنها نبینید و بدون اینکه بدانید در صورت مواجهه با چه کاری باید انجام دهید. با محموله ها و شرایطی که ممکن است باعث هر محموله شود.

قبل از شروع صادرات، توصیه می کنیم به این سوالات ساده پاسخ دهید.

جایگاه بازار خود را شناسایی کنید: چه چیزی محصول من را متفاوت می کند و چه چیزی آن را از بقیه بازار متمایز می کند؟
رقابت خود را بررسی کنید: چه مارک ها یا شرکت های دیگری در صنعت من در حال حاضر در اروپا و کجا فعالیت می کنند؟
سازگاری با بازار: چگونه محصول من را در کشورهای اروپایی بازاریابی خواهید کرد؟ به خاطر داشته باشید که فروش در اسپانیا با فروش در فنلاند یکسان نیست.
سازگاری محصول خود را با این بازار جدید بررسی کنید: آیا محصول من همانطور که هست کار خواهد کرد؟ آیا باید برای تطبیق بهتر با بازار جدید تغییراتی انجام دهم؟
 
بالا پایین