Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دوشاخه*ای که هنگام قطع برق منجی رایانه ها می*شود +تصاویر!

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گرایش های برق الکترونیک
Konu Başlığı دوشاخه*ای که هنگام قطع برق منجی رایانه ها می*شود +تصاویر!
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

یو پی اس وسیله ای است که می تواند مقادری برق را در خود ذخیره کند و هنگام خاموشی یا قطع برق مدت زمان کوتاهی به شما برق رسانی نماید. تهیه این دستگاه به نفع هر کسی می تواند باشد اما هزینه آن بسیار زیاد است.
در حال کار با رایانه هستید و بسیاری از کارهای خود را انجام داده اید که ناگهان برق قطع می شود و تمام اطلاعات و زحمات شما برباد می رود، این صحنه ای است که حتما تجربه کرده اید و متوجه هستید حس بعد از آن اصلا خوشایند نیست اما دیگر نباید نگران باشید زیرا وسیله های کوچک و ارزانی در راه هستند که می توانند به شما کمک کنند.

"میونگ کیم" طراح کره ای است که به تازگی یک وسیله کوچک به نام "ذخیره کننده" کوچک ساخته است. این وسیله که بیشتر شبیه به دوشاخه برق است می تواند برق لازم برای 10 دقیقه کار را در خود ذخیره کند و این بدین معنی است که دیگر شما نیازی به تهیه یو پی اس های گران قیمت هم ندارید.



این وسیله کوچک را همیشه باید میان پریز و دوشاخه اصلی قرار دهید تا به کمک آن بتوانید برق را ذخیره و از این ذخایر برای save کردن کارهای خود استفاده کنید. این وسیله کوچک حجم زیادی را اشغال نمی کند در حالی که یو پی اس ها غالبا اندازه های بزرگی دارند.

این وسیله میتواند به راحتی برای هر وسیله ای مورد استفاده قرار بگیرد و تنها منحصر به رایانه نیست. تهیه یکی از آن ها که ممکن است تا سال آینده وارد بازار شود می تواند از دستگاه شما مجافظت کرده و همچنین اعصاب شما را هم آرام می کند.




 
بالا پایین