Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

باز هم سامسونگ و باز هم يك قانون شكنيه ديگر

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار خارجی
Konu Başlığı باز هم سامسونگ و باز هم يك قانون شكنيه ديگر
نویسنده موضوع dada64
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan dada64

dada64

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 7, 2013
ارسالی‌ها
777
پسندها
125
امتیازها
0
محل سکونت
تهرون
تخصص
تراشكاري - محصولات اپل
دل نوشته
دلم دل نيست دلم درياست!
بهترین اخلاقم
صبر
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

از حدود یکماه پیش ، اپل در دادگاه کالیفرنیا شکایت جدیدی در رابطه با افشای اسناد محرمانه ی خود توسط سامسونگ ، مطرح کرد . در این شکایت ، اپل این غول دیجیتالی کره ای را متهم به این کرده بود که اسناد و طرحهای اختراعی ( Patent )هایی را که بین اپل و نوکیا بصورت محرمانه صورت گرفته است ، در میان نزدیک به ۱۰۰ نفر از کارمندان رده بالا و ۱۳۰ وکیل خود ، افشا کرده است .





این اسناد در جریان دادگاه های جنجالی سال ۲۰۱۲ بین اپل و سامسونگ ، برای اثبات حقوق اپل ، توسط اپل در اختیار سامسونگ قرار گرفته بود . بر روی تمامی این اسناد ذکر شده بود که ” این اسناد ، فوق محرمانه هستند و تنها جهت استناد و استفاده از دادگاه قابل بررسی میباشند و نباید خارج از دادگاه و در اختیار افراد متفرقه قرار گیرد ” ، چیزی که گویا سامسونگ اعتقادی به آن نداشته است !

قاضی Judge Paul از حدود ۳ هفته ی گذشته ، در حال کار بر روی این پرونده میباشد و سرانجام تصمیم خود را مبنی بر درست بودن اتهام سامسونگ و تشکیل دادگاه قضایی ، اعلام کرده است . این دادگاه قرار است در تاریخ ۱۹ آذر ( ۹ دسامبر ) ، در کالیفرنیا برگزار شود و سامسونگ ، آخرین دفاعیات خود را ارائه دهد . هرچند که سامسونگ این موضوع را مایه ی تاسف دانسته ، اما ممکن است رای این دادگاه ، تحریم فروش سامسونگ در ایالات متحده را سنگین کند و بازار را برای یکه تازی اپل ، ایده آل کند .
 
بالا پایین