Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نمایشگاه خودرو فرانکفورت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı نمایشگاه ماشین
Konu Başlığı نمایشگاه خودرو فرانکفورت
نویسنده موضوع *مینا*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *مینا*

*مینا*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 12, 2013
ارسالی‌ها
3,063
پسندها
366
امتیازها
83
محل سکونت
زیر اسمون خدا
تخصص
ترانه سرا
دل نوشته
هر وقت دلت شکست خورده هاشو خودت جمع کن نزار هر نامردی منت دست زخمیشو روت بزاره
بهترین اخلاقم
بخشیدن
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :


ایتالیایی بی*قیمت

لامبورگینی گالاردو اسکوادرا کورزه تا ۳۲۰ کیلومتر در ساعت سرعت می*گیرد و آنرا تنها می*توان با ترمزهای کربن-سرامیک متوقف کرد. هر چند در این مدل تک*تک اجزا خاص هستند. ایتالیایی*ها قیمتی برای این مدل تعیین نکرده*اند.
مونیخی الکتریکی

ب*ام*و i3 پیش از این معرفی شده بود. این مدل اما در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۳ یکی از خودروهایی خواهد بود که نظرها را به خود جلب خواهد کرد. i3 دیگر یک طرح نیست، بلکه به تولید انبوه خواهد رسید. این*خودرو از آبان*ماه به قیمت ۳۵ هزار یورو عرضه خواهد شد.
کواترو*قدرتمند

آئودی در نمایشگاه سال جاری در فرانکفورت سری بهبود یافته A8 را معرفی می*کند و با مدلی که در عکس می*بینید سی*سالگی مدل کواترو (چهار چرخ متحرک) را جشن می*گیرد. این خودرو ۸۰۰ اسب بخار قدرت دارد؛ دو سوم این توان را موتور ۸ سیلندر وی*شکل تأمین می*کند و مابقی را یک موتور الکتریکی.
اشتوتگارتی کامپکت

مرسدس بنز، یکی از شرکت*های تابع کنسرن دایملر، به نوآوری*ها ادامه داده و GLA را به فرانکفورت آورده است؛ یک اس*یو*وی برگرفته از مرسدس کلاس A. اس*یو*وی به خودروی شاسی*بلندی گفته می*شود که در طراحی آن سعی شده ویژگی*های یک خودروی سواری (راحتی، فرمانپذیری و دید بهتر و ...) رعایت شود. این GLA ساخت مرسدس تابستان سال آینده به بازار می*آید. قیمت: حداقل ۲۸ هزار یورو، بسته به آپشن*ها.
 

*مینا*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 12, 2013
ارسالی‌ها
3,063
پسندها
366
امتیازها
83
محل سکونت
زیر اسمون خدا
تخصص
ترانه سرا
دل نوشته
هر وقت دلت شکست خورده هاشو خودت جمع کن نزار هر نامردی منت دست زخمیشو روت بزاره
بهترین اخلاقم
بخشیدن
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :

اسطوره*اي با نيم قرن سابقه

اسطوره*ای روی چهار چرخ: پورشه از نیم قرن پیش سری ۹۱۱ را تولید می*کند و همیشه نسل تازه*ای از آن را در آستین دارد. ۹۱۱ توربو موتوری ۵۲۰ اسب بخاری دارد که سرعت آن را در تنها ۲/ ۳ ثانیه از صفر به صد می*رساند.
بازگشت پیشکسوت

نمایشگاه ۲۰۱۳ فرانکفورت برای اُپل حیاتی است. این خودروساز پرسابقه که تا دهه ۱۹۷۰ از پیشگامان و نوآوران طراحی خودرو بود، در پی بازگشت به روزهای طلایی است. چشم امید اپل برای تحقق این هدف به مدل*هایی چون مونتسادوخته شده است. نام اپل بیشتر یادآور موفقیت*های قدیم این خودروساز است؛ مدلی که در این*جا می*بینید نگاه اپل به آینده است.
گلف R

فولکس*واگن همچنان روی یکی از محبوب*ترین مدل*های خود یعنی گلف سرمایه*گذاری می*کند. گلف ۷ که جدیدترین نسخه از این مدل است پاییز ۲۰۱۲ با اتاق*های ۳ در و ۵ در به بازار عرضه شد و سری اِستِیشن آن هم به زودی عرضه خواهد شد. هر کس از موتور اسپورت GTI (بسته به سوخت و حجم موتور بین ۸۰ تا ۲۳۰ اسب بخار قدرت) راضی نیست می*تواند گلف R را سفارش دهد. این موتور ۳۰۰ اسب بخار قدرت دارد.
رقیب گلف

پژو- سیتروئن فرانسه روزهای خوشی را نمی*گذراند. این خودروساز امیدوار است پژو ۳۰۸ مشکلات را تا حدی حل کند. فرانسوی*ها در این مدل برای سهولت کار راننده دکمه*های روی داشبورت را تا حد امکان کم کرده و به*جای آنها یک صفحه لمسی نشانده*اند. طراحان می*گویند استفاده از این صفحه لمسی به سادگی کار با دستگاه*های پخش موسیقی اَپل (iPod) است.
گلف ژاپنی

در کلاس کامپکت رقابت شدید است. مزدا هم برای ماندن در گردونه رقابت سری جدید کلاس ۳ را به فرانکفورت فرستاده است. مزدا ۳ جدید از نظر ظاهری اسپورت*تر شده و موتور آن سوخت بسیار کمتری مصرف می*کند.
 
بالا پایین