Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

رئیس اتحادیه مرغ تخم گذار در گفتگو با بازار خبر

  • نویسنده موضوع eLOy
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار اقتصادی
Konu Başlığı رئیس اتحادیه مرغ تخم گذار در گفتگو با بازار خبر
نویسنده موضوع eLOy
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan eLOy

eLOy

مدیر کل انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 21, 2013
ارسالی‌ها
8,743
پسندها
14,851
امتیازها
113
سن
41
محل سکونت
TeHrAn
وب سایت
www.biya2forum.ir
تخصص
نقاشی و خوشنویسی
ماه تولد

اعتبار :





داستان آن تخم مرغ های انبار شده




هدایت اله اصغری گفت: خوشبختانه در حال حاضر با حمایت مسئولین مشکلی برای صادرات نداریم و مجوز ها به موقع اخذ می شود و تخم مرغ هایی که به دلیل نقص فنی انبار شده بود در حال صادر شدن است.






گروه کشاورزی و دامپروری؛ بازار خبر - در کشور ما روزانه حدود 2500 تا 2700 تن تخم مرغ تولید می شود که طبق گفته های مسئول اتحادیه در روزهای سه شنبه تا جمعه (ایام تاسوعا و عاشورای حسینی) هفته گذشته به دلیل مصرف نشدن این محصول، حدود 11 هزار تن تخم مرغ روی دست مرغ داران باقی ماند و نتوانست صادر شود.
انباشت بیش از حد تخم مرغ در انبارهای مرغ داری ها و روانه کردن حجم بیشتر محصول به بازار باعث کاهش قیمت تخم مرغ در واحدهای تولیدی شد درحالی که قیمت ها برای مصرف کننده تغییری نداشت.

علی رغم پیگیری های اتحادیه برای صدور مجوز صادرات حدود 9000 تن تخم مرغ در هفته گذشته، مجوز مربوطه صادر نشد. چراکه مسئولان سازمان توسعه تجارت اعلام کردند سیستم های الکترونیکی آن ها دچار نقص فنی شده است که البته از صدور مجوز آن به صورت دستی و ابلاغ به گمرک نیز ممانعت کردند.

سازمان توسعه تجارت در واکنش به اظهارات مدیر عامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار گفت: سیستم الکترونیک سازمان توسعه تجارت ایران در 10 روز اول محرم قطع نبوده و تنها دو روز به دلیل جابه جایی شبکه داخلی دچار مشکل شده است. شایسته یادآوری است در این دو روز درخواست مجوز صادراتی دریافت نشده و ادعای مدیر عامل محترم اتحادیه سراسری مرغداران مرغ تخم گذار مبنی بر عدم صدور مجوز صادرات تخم مرغ در این ایام صحت ندارد.

پیرو این موضوع در گفتگویی با رئیس اتحادیه سراسری مرغ تخم گذار مطرح شد:

هدایت اله اصغری رئیس اتحادیه سراسری مرغ تخم گذار در گفتگو با بازار خبر از تسهیل شدن روند صادرات خبر داد و گفت : ما قصد داشتیم این حجم تولید را قبل از تعطیلات محرم صادر کنیم که با مشکلاتی مواجه شد البته با پیگیری های صورت گرفته روز گذشته مجوز صادرات اخذ شد و حدود 5 هزار تن از این محصولات صادر شد و خوشبختانه در حال حاضر مشکلی برای صادرات این فرآورده نداریم.

وی در رابطه با میزان صادرات افزود :
محدودیت خاصی برای میزان صادرات نداریم و هدف کذاری ما در صادرات ماهانه 15 هزار تن می باشد. که مطابق تولید و آمادگی لازم بعد از کسب مجوز محصولات را به کشورهای مربوطه صادر می کنیم.

هم چنین وی قیمت یک کیلو تخم مرغ درب مرغداری را 3600 تومان بیان کرد.







 
بالا پایین