Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

برژینسکی: آمریکا فرصت تاریخی مذاکره با ایران را دریابد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار روز ایران و جهان
Konu Başlığı برژینسکی: آمریکا فرصت تاریخی مذاکره با ایران را دریابد
نویسنده موضوع !! sezar
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan !! sezar

!! sezar

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Nov 9, 2013
ارسالی‌ها
954
پسندها
39
امتیازها
0
سن
37
محل سکونت
tehran
وب سایت
delneveshte-edi.blogfa.com
تخصص
azad
دل نوشته
زمانی فراموشت میکنم.. که بالای سنگ قبرم با افسوس بگویی.. کاش زنده بودی...
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا در نامه*ای به سران کنگره ضمن هشدار درباره وضع تحریم*های جدید علیه ایران از آنها خواست فرصت تاریخی مذاکره با ایران را از دست ندهند.


زیبیگنیو برژینسکی و برنت اسکاوکرافت، مشاوران اسبق امنیت ملی آمریکا، امروز، پنجشنبه با ارسال نامه*ای به رهبران مجلس سنا و مجلس نمایندگان از تلاش*های باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره درباره برنامه هسته*ای ایران حمایت کردند.
در این نامه آمده است: «ما از تمامی آمریکایی*ها و کنگره آمریکا می*خواهیم قاطعانه در این مذاکرات سخت اما تاریخی در کنار رئیس جمهور بمانند.»
مشاوران اسبق امنیت ملی آمریکا می*افزایند: «در صورتی که آمریکا در استفاده از این فرصت تاریخی موفق نشود ما نخواهیم توانست به اهدافمان در زمینه عدم گسترش سلاح*های هسته*ای دست بیابیم و ضمن از دست دادن حمایت متحدان و دوستانمان، احتمال جنگ را افزایش می*دهیم.»
برنت اسکاوکرافت از مشاوران امنیت ملی جرالد فورد و جورج دبلیو بوش بوده است؛ برژینسکی هم مشاور امنیت ملی جیمی کارتر بوده است.
این نامه در حالی منتشر شده که آمریکا و متحدان این کشور در ژنو در حال مذاکره با ایران بر سر برنامه هسته*ای این کشور هستند.
مشاوران اسبق امنیت ملی آمریکا درباره وضع تحریم*های جدید علیه ایران در کنگره آمریکا هم هشدار داده*اند. این دو می*نویسند: «تحریم*های اضافی در این زمان با هدف گرفتن امتیازهای بیشتر در مذاکرات با خطر تخریب یا حتی تعطیل کردن مذاکرات همراه است.»
 
بالا پایین