Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

خبر داغ داغ ورزشي

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı خبر داغ داغ ورزشي
نویسنده موضوع ♔ŠĦДĦДB♔
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ♔ŠĦДĦДB♔

♔ŠĦДĦДB♔

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 2, 2013
ارسالی‌ها
5,570
پسندها
1,239
امتیازها
113
محل سکونت
اهواز
تخصص
چت كردن
دل نوشته
زندگي هميشه برخلاف ارزوهايم گذشت.....
بهترین اخلاقم
زودرنج

اعتبار :


[h=2]جدایی همسر یک استقلالی به خاطر اعتیاد![/h]
برنامه امروز ویتامین ث یک آیتم خوب داشت. آیتمی که یکی از ستاره های سابق فوتبال کشور و تیم استقلال بی پرده و صریح از سالهایی سخن گفت که با اعتیاد دست و پنجه نرم می کرده است و اسیر مواد مخدر بود.
رضا رجبی کاپیتان اسبق تیم استقلال و تیم ملی جوانان ایران و عضو تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی آرژانتین در گفت و گویی صریح و بی پرده از روزهایی گفت که ناخواسته درگیر بیماری اعتیاد شد و از سالهایی که انواع و اقسام مواد مخدر را استفاده کرد. و سرانجام این قصه نیز خلاصی از بند اعتیاد و پاک شدن آقا رضا بود. پاکی که نزدیک به دو دهه از آن می گذرد.
رضا رجبی متولد محل نازی آباد تهران و فردی که پایش از دوران نوجوانی به ورزشگاه ها باز شد و برای تامین هزینه های خود در ورزشگاه پیر شهر تهران شهید شیرودی به فروختن نان و یخ و تخمه می پرداخت و از همان سال ها توانست به عنوان بازیکن وارد باشگاه استقلال شده و تا پایان دوران فوتبالش نیز عضویت این باشگاه را داشته باشد. او بنا به گفته خودش در سن 21 سالگی و برای نخستین بار و به بهانه مرگ پدر و به توصیه دوستی ناباب با مواد مخدر آشنا شد تا از آلام درد جانکاه فقدان پدرش فاصله گرفته و با این حقیقت تلخ کنار بیاید.
اما این نوع تسکین گرفتن رفته رفته برای وی تبدیل به یک عادت شد. عادتی تلخ و جانکاه. عادتی که از خط قرمز اعتیاد هم عبور کرد تا فوتبالیست پر آوازه کشورمان رفته رفته تبدیل به یک خیابانگرد و کارتن خواب شود. جدایی همسر به همراه سه فرزند از رضا رجبی، یکی از سنگین ترین تاوان هایی بود که او در زندگی اش پرداخت کرد. سال ها بی خبری خانواده از او و گرفتار شدن در غم غربت آن هم در اوج اعتیاد سالهای زیادی از عمر این ورزشکار را از بین برد تا اینکه سرانجام رضا رجبی به نقطه ای می رسد که از خود منزجر می شود. همین انزجار باعث می شود تا او یکبار دیگر به آغوش گرم جامعه بازگردد. رضا رجبی هم اینک نزدیک به 15 سال است که پاک زندگی می کند و خود نیز لیدر معتادان زیادی است که خواهان پاک زندگی کردن هستند. رجبی که از جمله تحصیلکرده های ورزش محسوب می شود صبح امروز در گفت و گویی صریح و بی پرده تجربیات تلخ خود را در اختیار بینندگان تلویزیونی قرار داد.
گفتنی است هفته گذشته مجتبی محرمی اسطوره پرسپولیس در برنامه زنده تلویزیونی درخصوص اعتیاد و پاک بودنش صحبت کرده بود و این بار نوبت به ستاره اسبق آبی ها رسید.
 

♔ŠĦДĦДB♔

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 2, 2013
ارسالی‌ها
5,570
پسندها
1,239
امتیازها
113
محل سکونت
اهواز
تخصص
چت كردن
دل نوشته
زندگي هميشه برخلاف ارزوهايم گذشت.....
بهترین اخلاقم
زودرنج

اعتبار :

پنج*شنبه ، 19 اردیبهشت ، 1392
[h=2]ماشین فوتبالیست های مشهور ایرانی+ عکس[/h]
به گزارش افکارنیوز، از دیرباز و در همه جهان زندگی خصوصی ورزشکاران مشهور به خصوص فوتبالیست ها مورد اهمیت رسانه ها و مردم بوده. این مسئله در ایران نیز صدق می کند و خیلی از مردم دوست دارند از رخدادهای زندگی ورزشکاران مورد علاقه خود مطلع شوند.

یکی از مواردی که بسیاری می خواهند بدانند این است که فوتبالیست ها و مربیان معروف چه ماشین هایی سوار می شوند و به چه اتومبیلهایی علاقه دارند. این علاقه معمولا مورد استقبال فوتبالیست های ایرانی واقع نمی شود و سعی می کنند مانند سایر مسائل زندگی شان، اتومبیل های اصلی خود را پنهان کنند و با ماشین دیگری سر تمرین بروند یا در اماکن عمومی ظاهر شوند. علت این را می توان در دلایلی چون تمارض به پایین بودن مبلغ قرارداد، در امان ماندن از مزاحمان احتمالی و ... جستجو کرد.

یک دلیل دیگر که به یک سالی است مانع از خرید ماشین های گران قیمت از سوی فوتبالیست ها شده، افزایش نرخ ارز و به تبع آن چند برابر شدن قیمت ماشین های خارجی است. به همین خاطر برخی بازیکنان که ماشین خارجی داشتند با فروختن اتومبیل های خود، پول آن را در مشاغل دیگر سرمایه گذاری کرده و ماشین های معمولی سوار می شوند.

به هر حال وقتی فوتبالیست ها به طور میانگین روزانه ۲-۳ ساعت از وقت خود را سر تمرین هستند و در بقیه ساعات شبانه روز مشغله خاصی ندارند، اتومبیل می تواند گزینه مناسبی برای پر کردن گوشه ای از اوقات فراغتشان باشد.



در ادامه به ماشین برخی بازیکنان و مربیان مشهور اشاره ای می کنیم:

پرسپولیس:

یحیی گل محمدی:
سرمربی پرسپولیس که روز یکشنبه جام حذفی را از دست داد و در آستانه اخراج از این باشگاه قرار دارد، از هیوندای سوناتا استفاده می کند و آن چنان ماشین باز نیست.

علی کریمی:
جادوگر قرمزها که خودش هم نمایشگاه ماشین دارد، معمولا مدل های مختلف بی ام و را امتحان می کند.

مهدی مهدوی کیا:
این بازیکن هم که یکشنبه و پس از شکست مقابل سپاهان در فینال جام حذفی کفشهایش را آویخت، از زمان حضورش در ایران پورشه مدل کاین سوار می شود.


محسن بنگر:
مدافع سابق سپاهان که فصل موفقی را در پرسپولیس نگذراند، معمولا با بی ام دبلیو x۶ به تمرینات می آید؛ خودرویی که حدود ۷۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

غلامرضا رضایی:
او عاشق تویوتا لندکروز است و معمولا یخچال ماشینش هم پر از آب میوه های مختلف است.

کریم انصاری فر
مهاجم جوان پرسپولیس نیز علاقه زیادی به پورشه دارد و معمولا با یک مدل از این اتومبیل رفت و آمد می کند.

استقلال:

امیر قلعه نویی:
سرمربی استقلال که چند سال پیش در یک برنامه ۹۰ اعلام کرد اگر پول داشته باشد هواپیمای اختصاصی می خرد، این روزها با اتومبیل گران قیمت و میلیاردی با نام "مازراتی" رفت و آمد می کند. قلعه نویی قبل از این، بنز سوار بود.

جواد نکونام:
کاپیتان تیم ملی که از اوساسونا به جمع استقلالی ها پیوست، علاقه خاصی به پورشه دارد و معمولا از این ماشین استفاده می کند. ماشینی که نزدیک به ۷۰۰ میلیون قیمت دارد.


مجتبی جباری:
هافبک بازیساز استقلال که این فصل بر خلاف سالهای پیش زیاد مصدوم نشد، علاقه زیادی به مرسدس بنز دارد.

مهدی رحمتی:
دروازه بان استقلال معمولا با پژو ۲۰۶ سر تمرین می آید و می گوید ماشین دیگری ندارد. البته او چندی پیش با یک "پنتیاک" پلاک موقت سر تمرین استقلال رفت.

ایمان موسوی:
مهاجم جدید استقلال که توفیق چندانی در این تیم پیدا نکرد یک لکسوس آبی کروک دودر دارد. امیر قلعه نویی در ابتدای حضور این بازیکن در استقلال اجازه نمی داد او ماشینش را سر تمرین بیاورد.

خسرو حیدری:
این بازیکن استقلال هیوندای ix۵۵ دارد و معمولا اتومبیل دیگری سوار نمی شود.

فرهاد مجیدی:
او قبلا بی ام و سوار می شد ولی چند وقتی است از رنجرور استفاده می کند.

در ادامه به اتومبیل برخی چهره های شاخص فوتبالی سایر تیمها نیز اشاره می کنیم:

علی دایی:
سرمربی متمول راه آهن که توفیق زیادی در کارهای اقتصادی دارد، تا قبل از تصادف مرگبار سال گذشته اش از پرادو استفاده می کرد ولی پس از اینکه ماشینش چپ شد، به پورشه مدل پانامرا رو آورده است.

کریم باقری:
کاپیتان سابق پرسپولیسا که این روزها کنار سایر بازیکنان تمرین می کند و در برخی مواقع نقش مشاور گل محمدی را ایفا می کند، یک کادیلاک پلاک موقت سوار می شود. این ماشین اگر پلاک عادی بود نزدیک به ۱ میلیارد تومان قیمت داشت.

محمدرضا خلعتبری:
ستاره سپاهان که ابتدای فصل قرار بود به پرسپولیس ملحق شود چند ماهی است یک پورشه خریده و از آن استفاده می کند.

رضا عنایتی:
مهاجم کهنه کار این فصل مس کرمان از اولین بازیکنانی بود که وقتی بقیه فوتبالیست ها پراید سوار می شدند، ماکسیما خرید. او در حال حاضر هیوندای کوپه سوار می شود.

در هر صورت شاید بتوان تنها نقطه اشتراک فوتبالیست های ایرانی با همتایان خارجی خود را علاقه مشترک به اتومبیل های گران قیمت دانست. به هر حال این گوشه ای از مدل اتومبیل های فوتبالیست های ایرانی بود؛ فوتبالیست هایی که به گفته بسیاری از کارشناسان، مبلغ قراردادشان بالاتر از توانایی هایشان است و چند برابر لیاقتشان پول می گیرند. پولی که عمدتا از مجاری دولتی و بیت المال پرداخت می شود.
 

♔ŠĦДĦДB♔

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 2, 2013
ارسالی‌ها
5,570
پسندها
1,239
امتیازها
113
محل سکونت
اهواز
تخصص
چت كردن
دل نوشته
زندگي هميشه برخلاف ارزوهايم گذشت.....
بهترین اخلاقم
زودرنج

اعتبار :

[h=2]حمله چاقوکش ها به علیرضا نیکبخت[/h]
خبرگزاری فارس: علیرضا نیکبخت واحدی درباره تهدید شدنش با چاقو در رشت، راجع به این اتفاق اظهار داشت: وقتی که با حسن رودباریان به بیرون رفته بودم ناگهان توسط چند نفر افراد ناشناس با چاقو تهدید شدم. به همین دلیل با اجازه امیر عابدینی سریعاً راهی تهران شدم. معلوم نبود که اگر به تهران نمی آمدم چه بلایی در آنجا سر من می*آوردند.
وی افزود:* این افراد ناشناس را حتی یک بار هم در رشت ندیده بودم و نمی*دانم آیا کسی آنها را اجیر کرده بود که من را بزنند یا خیر؛ ولی داماشی*ها بدانند که من تا امروز یک ریال هم از این تیم نگرفته*ام و حتی الآن هم به جای اینکه در خانه*ای که قرار بود برای من تهیه شود باشم به جایش در هتل زندگی می*کنم.
نیکبخت در پاسخ به سؤالی که برخی بازیکنان گفته بودند که با حضور شما در زمین، داماش یک بازیکن کمتر دارد،*گفت: نمی*دانم منظور از این حرف چیست؟ اما متأسفانه در داماش هرکسی می*خواهد خودش بازی کند و این موضوع هم برایم جای سؤال داشت اما باید این را بدانید که اتفاقی که برای من افتاد واقعاً عابدینی را ناراحت کرده و تا به امروز این صحنه را با این وضعیت ندیده بودم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نمی*دانم تکلیفم چه می*شود اما خدا را شکر می*کنم که الآن سالم هستم. من در شرایطی به رشت رفتم که همه می*دانند می*توانستم به تیم*های خوب دیگری هم بپیوندم اما این برخورد برای من بسیار عجیب بود چون نمی*دانم اهدافشان از این کار چه چیزی بود. تکلیف آینده خودم را راستش را بخواهید نمی*دانم اما از عابدینی صمیمانه سپاسگزارم که به من کمک زیادی کرده و امیدوارم همیشه چیز ختم به خیر شود.
بیشتر: ورزش ایرانی: مهاجم سابق پرسپولیس با چاقو تهدید شد
 

♔ŠĦДĦДB♔

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 2, 2013
ارسالی‌ها
5,570
پسندها
1,239
امتیازها
113
محل سکونت
اهواز
تخصص
چت كردن
دل نوشته
زندگي هميشه برخلاف ارزوهايم گذشت.....
بهترین اخلاقم
زودرنج

اعتبار :

[h=2]اشتباه فوتبالیستی که قرار بود روحانی شود![/h]
نامه: بازیکن سابق پرسپولیس انتقال به استقلال را بزرگ ترین اشتباه زندگی خود عنوان کرد.
علی انصاریان با حضور در برنامه صبحگاهی ویتامین 3 صبحت هایی در خصوص فوتبال و زندگی شخصی اش مطرح کرد.
وی در بخشی از اظهاراتش انتقال به استقلال پس از سالها حضور در پرسپولیس را بزرگ ترین اشتباه زندگی خود عنوان و تاکید کرد شرایطی بوجود آمد که مجبور به این کار شد.
انصاریان همچنین از علاقه خود برای کمک به پرسپولیس صحبت کرد.
مادر این فوتبالیست نیز به همراه وی در این برنامه حضور یافت و در اظهارنظری جالب عنوان کرد علاقمند بودند که پسرشان روحانی شود اما فوتبالیست شد!
 

♔ŠĦДĦДB♔

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 2, 2013
ارسالی‌ها
5,570
پسندها
1,239
امتیازها
113
محل سکونت
اهواز
تخصص
چت كردن
دل نوشته
زندگي هميشه برخلاف ارزوهايم گذشت.....
بهترین اخلاقم
زودرنج

اعتبار :

[h=2]برای باشگاهی که ستاره دارد اما تلفن ندارد![/h]
به گزارش جهان به نقل از آتی نیوز، قطعا نام "پاس" یکی از نام های بزرگ و ماندگار در فوتبال ایران است و خواهد بود. پاسی که روزگاری از آن به عنوان قطب سوم فوتبال ایران نام برده می شد و تنها رقیب برای استقلال و پرسپولیس به شمار می آید این روزها در چه حال و روزی است؟ آیا اصلا به ادامه بقای این تیم امیدی هست؟
باشگاهی که قریب به نیم قرن در قرن تهران فعالیت ورزشی می کرد و در کنار شاهین و استقلال یکی از سه باشگاه صاحب مکتب در فوتبال ایران بود، باشگاهی که از دیرباز شاهد حضور بزرگانی چون حسن حبیبی، ناصر نو آموز، حسین فرکی، مهدی دینورزاده، همایون شاهرخی، فیروز کریمی و... از نسل اولی ها و بازیکنان بزرگی مثل خداداد عزیزی، علی جانملکی، جواد نکونام، آرش نو آموز، مارکار آقاجانیان، آرش برهانی و ده ها بازیکن و مربی بزرگ دیگر را در درونش تجربه کرده،
باشگاهی که به قول برخی از قدیمی های آن برای گشتن با خودرو گرد محیط آن در محوطه اکباتان تهران قریب به ۱۵ دقیقه زمان لازم بود، باشگاهی که تشکیلات منظم و عریض و طویلی داشت و تنها باشگاهی در ایران بود که از لحاظ امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و ساختاری می توانست لقب حرفه ای گرفته و حتی با باشگاه های متمول عربی هم رقابت کند را این روزها چه حال است؟
قهرمان سابق آسیا حالا در غربت غریبانه نفس می کشد و تن رنجورش از جنگ قدرت بین مدیران غیر ورزشی و غیر فوتبالی که تنها شهرت را از فوتبال طلب می کنند زار و خوار گشته. پاسی که بعد از استقلال تنها تیمی در فوتبال ایران است که ستاره ای به نشانه داشتن سابقه قهرمانی آسیا بر روی پیراهن آن می درخشد سیر قهقرائی اش را ادامه می دهد و روز به روز و گام به گام به سوی نابودی پیش می رود و قطعا راهی که مدعیان فعلی این تیم در پیش گرفته اند جز نابودی محض آخرین قهرمان آسیائی ایران مقصدی نخواهد داشت.
پاس که این روزها بالغ بر ۴۰ بازیکن و مربی شاکی که انواع دادنامه ها و رای های محکومیت این باشگاه را از کمیته انضباطی و دستگاه های قضائی در دست دارند را رو در روی خود می بیند، به جای ورزشگاه بزرگ و مجهز دستگردی تهران در یک ملک کمتر از ۴۰ متری استیجاری در حالی روزگار می گذراند که حتی از داشتن یک خط تلفن که کمترین نیاز هر باشگاهی است محروم است.
شاید بالغ بر صد قطعه چک برگشت خورده و بلامحل این باشگاه نزد افراد متعدد حقیقی و حقوقی اعم از بازیکن، مربی، تولیدی لباس، هتل، رستوران، اداره دارائی و... می باشد. این باشگاه حتی مدتهاست که مدیرعامل قانونی ندارد و امضاهای سرپرست موقت باشگاه هم که با همین حکم حدود ۶ ماه بر مسندی نشسته که شغل پنجم و ششمش به شمار می آید هم محل قانونی ندارد و همه این ها در حالیست که هیات مدیره این باشگاه هم که از افراد پر قدرت و ذینفوذ در مملکت تشکیل می گردد کمترین درجه اهمیت را به آن می دهند.
برای باشگاهی که روزگاری داشتن حساب و کتاب مالی اصلی ترین رکن آن بود خیلی زشت است که هر روز بازیکنی با برگشت زدن یک قطعه چک با مامور کلانتری برای توقیف اموال یا جلب صاحب امضای چک راهی باشگاه شده . باشگاه پاس را چه شده که همین مدیر عامل صوری آن بیش از شش ماه است که حتی پای خود را در دفتر باشگاه نگذاشته و حتی رنج حضور در ورزشگاه را به هنگام بازی های این تیم هم به خود نمی داد.
امید است تا مسئولین بلند پایه و تصمیم ساز ورزش این کشور تا قبل از اینکه این تیم آخرین نفس خود را کشیده و قربانی جنگ قدرت مسئولین شهرت طلبش گردد فکری به حال آن کرده و این میراث گرانبهای فوتبال ایران را نجات دهند. امیدواریم که نوش دارو قبل از مرگ سهراب برسد...
 
بالا پایین