Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

عکس های رویایی و بسیار زیبا از جزایر مالدیو در جنوب غربی کرانه های هندوستان

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش اطلاعات گردشگری و سفر
Konu Başlığı عکس های رویایی و بسیار زیبا از جزایر مالدیو در جنوب غربی کرانه های هندوستان
نویسنده موضوع eLOy
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan eLOy

eLOy

مدیر کل انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 21, 2013
ارسالی‌ها
8,743
پسندها
14,851
امتیازها
113
سن
41
محل سکونت
TeHrAn
وب سایت
www.biya2forum.ir
تخصص
نقاشی و خوشنویسی
ماه تولد

اعتبار :





مجمع الجزایر مالدیو در جنوب غربی کرانه های هندوستان قرار گرفته و کوتاهترین فاصلهٔ آن تا کرانه های هند، ۶۰۰ کیلومتر است. مالدیو شامل ۱۱۹۲ جزیره مرجانی کوچک، مسطح و کم ارتفاع و شمار زیادی آبسنگ است که تنها ۲۰۲ جزیره از آنها مسکونی هستند، برخی از جزایر مالدیو برای گردشگری اختصاص یافته اند. در این جزایر هتل هایی برای اقامت گردشگران ساخته شده که بیشتر کارمندان آن از مهاجران کشورهای همسایه هستند. گردشگران مستقیماّ از فرودگاه بین المللی ماله به این جزایر می آیند. مردم عادی مالدیو، ارتباط چندانی با گردشگران خارجی ندارند.



مجمع الجزایر مالدیو را 1200 جزیره روی اقیانوس هند تشکیل می دهند که به شکل یک پرنده در حال پرواز دیده می شوند که البته از میان این همه جزیره، تنها 202 جزیره از آنها مسکونی است.مالدیو هم از نظر جمعیت و هم مساحت کوچک ترین کشور قاره آسیاست و زمین های این کشور به طور میانگین 1/5 متر از سطح دریا ارتفاع دارند، بنابراین کم ارتفاع ترین کشور جهان به شمار می آید به طوری که بلندترین نقطه این کشور تنها 2/4 متر ارتفاع دارد.

سواحل زیبای مرجانی با ماهی های رنگارنگ آن و مرداب های صاف و زلال و درختان نارگیل، محیط مناسبی برای تجربه یک مکان جدید است. برخی از جزایر مالدیو ویژه گردشگری اختصاص یافته اند. در 88 جزیره این کشور هتل هایی برای اقامت گردشگران ساخته شده که بیشتر کارمندان آن از مهاجران کشورهای همسایه هستند.

گردشگرران مستقیم از فرودگاه بین المللی ماله به این جزایر می آیند و مردم عادی مالدیو، ارتباط چندانی با گردشگران خارجی ندارند. گردشگران با سوار شدن بر قایق های تندرو میان جزایر زمان زیادی را برای دیدن ماهی هایی می گذرانند که از سطح آب پیدا هستند. به همین دلیل جزایر مالدیو از مکان های جذاب برای غواصان است و ایستگاه های غواصی زیادی در این جزایر وجود دارد.

غواصی در این کشور به اندازه ای مهم است که نخست وزیر مالدیو به هیات دولت دستور داد تا غواصی یاد بگیرند! البته فقط یکی از جنبه های این حرکت بحث گردشگری و جذب توریست آن بود چرا که در اصل غرق شدن مالدیو در آب های اقیانوس بر اثر گرم شدن زمین واقعیتی است که به حقیقت خواهد پیوست. به دلیل ارتفاع کم این جمع الجزایر، پدیده بالا آمدن سطح آب اقیانوس ها و گرم شدن زمین آن را غرق خواهد کرد.


 
بالا پایین